![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boosters hebben zeker nut. Zie maar naar aandelenkoers van pfizer etc.
Met belastingsgeld gesponsorde Big Pharma vaccinatie reklame in Liverpool: "get boosted now"...bevel of suggerentie? De lijn wordt dun. ![]() Ondertussen hoor ik berichten uit 'verre' landen dat ze hun boosters niet kwijt geraken. Mensen komen niet opdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Hip' heeft er niets mee te maken. Dat een booster om de paar maanden je immuniteitssysteem terug 'op scherp' zet zie ik niet als nadeel, maar net als doel. Schrik voor auto immuunziektes ? Totaal niet. En in bredere context : heb ik er een probleem mee om de eerstvolgende jaren pakweg 2x per jaar een injectie te krijgen die mij met redelijke zekerheid kan behoeden voor zwaar ziek te worden ? TOTAAL NIET ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook boosterprik beschermt al na 10 weken iets minder: “Maar we gaan niet voor altijd blijven prikken” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211227_95231770 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnaast moet men ook de vraag eens durven stellen wat de invloed is op een immuunsysteem als je met een dergelijke frequentie vaccins toedient tegen eenzelfde virus. Is er een gelijkaardige vaccinatiecylus bij andere vaccins? Iemand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sluit jezelf gerust nog 10 jaar op, maar laat ons allemaal met rust. Ik ga nooit een prik nemen, ook niet bij verplichting. Ik verwacht dat dat alleen maar gaat leiden tot grof geweld, zelfs aanslagen tegen politici. In Oostenrijk komt er zo’n plicht, die velen zullen negeren. Bij de eerste premier die ze doodschieten, trek ik een fles wijn open
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Het is op basis van die vraag dat ik resoluut weiger en blijf weigeren. Wie mij zonder toestemming probeert te prikken, krijgt de kogel. En ik hoop dat het in Brussel op grote schaal tot geweld zal leiden. Daar kiest de overheid dan zelf voor
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Na invoering van een verplichte vaccinering zullen het de rariteiten zijn die blijven tegen spartelen die finaal zullen geïsoleerd worden. Citaat:
![]() Citaat:
Niemand gaat doodgeschoten worden. (*) * misschien wel wat Wappies die met een tranquiliser rifle hun shot gaan krijgen ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent niets verplicht. Maar, die tientallen discussies over de efficiëntie van de vaccinatie annex booster beginnen serieus op de zenuwen te werken. Veel van hetzelfde en praat tegen de vaak. We weten ondertussen dat je geen vertrouwen hebt in vaccinatie. Elk z'n meug. Je hoeft geen tiental discussies te starten om aan te tonen dat je vaccinatie niet ziet zitten. Het wordt vervelend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja het is altijd hetzelfde maar dan moeten we hier maar de rubriek coronacrisis opdoeken. Dan moeten we eveneens maar de media verbieden van nog te berichten over corona want die doen dat 24 op 24 en 7 op 7. Kortom dan moeten we maar verbieden nog met een woord te reppen over corona. Rudy indien het gezaag over corona je op de zenuwen werkt wat ik begrijpen kan wel stop dan met actief lezen in deze rubriek. Je bent tot niks verplicht. Wat een mens niet (meer) boeit vindt hij alleen maar gezaag. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2021 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Mbt influenza is dacht ik aangetoond dat herhaaldelijk vaccineren het immuunsysteem eerder verzwakt. "Negative effect on immune response"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch doe ik het. Waarom ? Omdat een forum een meerwaarde kan hebben. En dit forum heeft een meerwaarde. Ik ken geen gelijkwaardig forum, tenminste waar we in het Nederlands mogen communiceren. Er worden echter te veel discussies waarvan meer van hetzelfde gelanceerd. Dan moet je steeds hetzelfde antwoorden. Ja, boosters hebben een nut, tenminste als ze op tijd en stond worden geprikt. Momenteel is het roeien met de riemen die we hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat op dit forum de algemene consensus is dat voor bepaalde mensen de huidige vaccins nuttig kunnen zijn. De preventie-paradox verhindert ons jammer genoeg te weten te komen wat er zou gebeurd zijn als we niets hadden gedaan. Het zij zo. De enige logische reactie op deze kennis, is de mensen daar eerlijk over te informeren en menselijk mee om te gaan; Voor zij die ten alle prijze willen vermijden om besmet te geraken (besmet en ziek is NIET hetzelfde!); 1. Mondmaskers zijn pleisters op houten benen. Ze beschermen misschien een beetje. Maar iedereen heeft het recht ze al dan niet te dragen. 2. Afstand houden kan nuttig zijn om "directe" besmetting te vermijden, dus als je daar ECHT wil van profiteren vermijd je best drukke plaatsen. Maar iedereen kiest zelf welk niveau van bescherming hij wil. Isoleercel, thuis, café, voetbalstadion, sportpaleis.... 3. Handgels zijn dikke onzin, want het virus wordt gedragen door aerosols. Maar als het je een beter gevoel geeft, doe maar. 4. Vaccins verhinderen géén besmetting, maar verlagen in het allerbeste geval de symptomen tot niet meer voelbaar, en in het slechtste geval doen ze niets, en wordt je, als je er vatbaar voor bent, en tot de risicogroep hoort goed ziek. Voor de 99,5% van de bevolking leidt NIET vaccineren in ieder geval NIET tot de dood. Ook hier, je kiest ZELF voor het niveau van bescherming dat je wilt. Maar wat doet de overheid? Ze houdt al 2 jaar de angst in stand. Ze roept al 2 jaar dat als wij niet tot op de letter doen wat zij zeggen, dat wel er allemaal geweest zijn, dat de lijken op straat liggen, dat er duizenden mensen voor het ziekenhuis gaan moeten wachten wegens volzet. Voor leugens hebben wij onze vrijheid opgegeven, en als wij daar tegenin komen vallen we volgens jouw in herhaling???? Ik zal pas stoppen, als de overheid eerst gestopt is, Rudy. Al moet ik mij nog 20.000 keer herhalen. STOP DE ANGST, STOP DE REPRESSIE!
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja het is onnozel en tergend. Dergelijke problemen worden pas opgelost als mondigen met gezag eens het woord kunnen voeren. Het komt wel. Wees gerust. Maar roepen en tieren in den blet heeft geen zin. We zullen nog iets meemaken, bij volgende verkiezingen. Laatst gewijzigd door Rudy : 30 december 2021 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |