![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou hij als plastisch chirurg ook vrouwelijke patiënten hebben? Ik denk dat, na het beluisteren van de stinkende verbale bagger die uit zijn snuit komt, veel vrouwelijke patiënten afhaken.
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een gegeven moment vielen ze op een dinsdagmorgen binnen toen bleek dat ik in het weekeind de kwekerij had laten verdwijnen. De toppen afgeknipt om ze ergens anders laten drogen, alhoewel ze niet volledig uitgerijpt waren, gewoon omdat de politie te dichtbij was. Ze pakten me thuis op en wat later werd ik ondervraagd door een eerstaanwezend commissaris van de gerechtelijke. Hij vertelde me dat ontkennen niet hielp want ze hadden in het huis waar ik kweekte zo'n 90 gram wiet gevonden. Ik antwoorde daarop dat ze dat niet hadden, ik had zelf al de wiet weggehaald die niet eens volgroeit was, laat staan gedroogd zoals de wiet waar de commissaris mee afkwam. Ik wees hem er op, dat ik de soort wiet die hij me liet zien, Orange Bud, niet eens gekweekt had. Zijn hoofd werd zo rood als een tomaat, hij stond te liegen dat hij zwart zag en hij wist dat ik dat wist. Jij zegt dan waarschijnlijk, het 'bewijs' dat de politie zelf meebrengt is goed genoeg. Want tenslotte zijn dat de goeden en de braven. We zullen zien of dat je dat nog denkt als ze het bij u doen. Trouwens, diezelfde commissaris wou weten wie mijn klanten waren, want hij geloofde niet dat ik alles naar de koffieshop in Nederland deed. Ik vertelde hem dat ik gerust een lijstje wou maken van alle flikken en rijkswachters die bij mij hun drugs kochten, ik maakte hem duidelijk dat wanneer hij die mensen had laten opsluiten ik hem de rest van de lijst zou geven. We zullen het er later nog eens over hebben, zei hij. Vreemd genoeg heeft hij nooit meer naar mijn klanten gevraagd. Raar he?
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alle vrouwen vallen op een sullige beleefde grijze pantoffelheld. Ik ben er zeker van als jij en Jeff ergens binnengaan hij een pak meer succes zal hebben bij de vrouwen als jij. Heb jij dan niet gehoord wat Trump allemaal zei over vrouwen ??? Wel er hebben bijna meer vrouwen voor Trump gestemd dan mannen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 januari 2022 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel inzake lompheid is er wel een vergelijking mogelijk tussen die twee typetjes. "Grab them by the pussy" weet je nog? Wat betreft de vrouwen die desondanks voor Trump stemden, sommigen zullen misschien wel een ernstige reden gehad hebben, maar ik vrees dat een flink aantal gewoon uit achterlijkheid en kuddegeest hebben gehandeld.
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U schat vrouwen beetje verkeerd in denk ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gegeven schijnt u niet te storen?
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan 1 op de 4 vrouwen in Antwerpen-Noord lastiggevallen op straat
Nooit zoveel vrouwen gaven aan het slachtoffer te zijn geweest van straatintimidatie in “multiculturele” Antwerpen-Noord Uit cijfers die gemeenteraadslid Anke Van dermeersch opvroeg bij het stadsbestuur blijkt dat 10,4% van de Antwerpse vrouwen aangaf in 2021 te zijn lastiggevallen geweest op straat. Dit betekent een stijging met 1,3% in vergelijking met het jaar 2020. Een opmerkelijk hoog cijfer tijdens een jaar dat, vanwege de Coronamaatregelen, hoofdzakelijk gekenmerkt werd door een periode waarin men nauwelijks de deur uitkwam. De cijfers die voortkwamen uit bevraging bij de vrouwelijke inwoners van onze stad, geven aan dat de toestand inzake straatintimidatie de pan uitswingt in de wijken en districten met een hoog aantal allochtone inwoners. In Antwerpen-Noord gaf 26,3% van de bevraagde vrouwen aan te zijn lastiggevallen geweest op straat in het jaar 2021. Meer dan 1 op de 10 vrouwen (10,5% en een stijging met 3%) werd er zelfs lichamelijk belaagd en bedreigd. Nooit gaf men in onze stad vaker aan te zijn lastiggevallen geweest dan het afgelopen jaar in Antwerpen-Noord. Ook in Borgerhout (15,5% en een stijging met 4,4%), op het Kiel (13,3% en een stijging met 2,1%), in het stadscentrum (13,5% en een stijging met 4,9%) en Hoboken (11,7%, in 2020 was dit nog 12,7%) is de situatie prangend. Ondanks de Coronaperiode blijft het aantal gevallen van straatintimidatie erg hoog. In Antwerpen had je in 2021 als vrouw één kans op tien om op straat geïntimideerd te worden, Iets minder dan 1 op de twintig vrouwen (4,3%) werden zelfs fysiek aangevallen en bedreigd. In de zogenaamde multiculturele wijken en districten is de toestand nog veel dramatischer met zelfs een cijfer hoger dan 25% in Antwerpen-Noord. Daar hoor je de linkse moraal ridders natuurlijk niet over kwekken. Laatst gewijzigd door daiwa : 5 januari 2022 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een vrouw mocht haar haat spuien tegenover mannen. Eén van haar schandalige uitspraken: Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 5 januari 2022 om 17:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In die "multiculturele wijken en districten" hangen er waarschijnlijk nu foto's van Hoeyberghs...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk wel.
Ik wou gewoon even aftoetsen of ik de situatie goed had begrepen. Allé, qua hypocresie kan dit wel tellen zenne ![]() Maar bon, nee, 't is natuurlijk niet ok als politie bewijs fabriceert.
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs vervalsen is bewijs vervalsen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() absoluut! De ene misdaad vergoelijkt de andere niet!