![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De essentie is niet dat Australië niet streng mag zijn.
De essentie is dat ze zijn teruggekomen op een eigen beslissing om hem binnen te laten. Dat is des te ongepaster als het gaat om zo een verre verplaatsing. Men doet nu alsof er bij aankomst vanalles niet in orde was. Dat is onzin natuurlijk. Men wist wat de status van Djokovic was en heeft op grond daarvan vanuit de overheid bevestigd dat hij welkom was. Om dan onder druk van de publieke opinie een foefje te verzinnen bij de douane.
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is nog niet gedaan. De tennisfederatie haar gelobby om een paar medische uitzonderingen toe te laten gaat een staartje krijgen. Border Police gaat een onderzoek voeren naar het drietal spelers die al op vergelijkbare manier zijn binnen geraakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat hij dat een probleem vindt hoor. Zonder dat "probleem" zou hij geen kakkerlakken gehad hebben om te vilifieren.
Laatst gewijzigd door patrickve : 7 januari 2022 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou pas een blamage zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zijn Ariers werden naar huis gelopen door iemand met een andere huiskleur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en wat een afgang zou het zijn moest untermensch Djokovic de Australian open winnen. Op dat vlak doen jullie het beter dan de Duitsers met Jesse Owens. Jullie laten hem gewoon niet toe als untermensch. Sport is enkel nog voor de ubermenschen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is erg dat je het expliciet moet uitleggen he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hem hier helemaal niet over het "arme lot van wat wappies". Het gaat hier over de totalitaire wending die onze maatschappij genomen heeft, ook al behoren wij zelf allemaal voorlopig nog tot de Uebermenschen met een goed pasje. Er zijn hier zelfs mensen die geen moslim zijn, en die toch geen deportatie en exterminatie van moslims zouden wensen. Nochtans zijn zij zelf totaal geen slachtoffer. Als jij zelf geen Jood bent, dan ben jij ook helemaal geen slachtoffer van antisemieten he. Dus waar zou je je druk om maken als er een heel antisemitisch bewind komt ? Daar heb je toch zelf geen last van ? Of is het hem eerder te doen dat je vindt dat zo een maatschappij niet kan ? Laatst gewijzigd door patrickve : 7 januari 2022 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen heb jij jezelf toch maar lekker laten vaccineren en ik vermoed dat er wellicht ook al een booster bijgekomen is. Schijnheiligheid is de wereld niet uit.
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik verkeerd vind, in dezelfde zin, is dat er vrijheidsbeperkende maatregelen zijn. Ik vind het het beste dat alle anderen zich zo veel mogelijk besmetten. Ik zal de allerlaatste zijn om dat willen te beletten door anderen te dwingen besmettingen tegen te houden. Ik wil zelf ook wel besmet worden, dat gaat trouwens gebeuren naar alle waarschijnlijkheid. Ik zie daar het probleem niet bij. Ik heb het over de DWANG maatschappij op een ongelofelijke manier. Het is totaal niet omdat IK mij vaccineer, dat ik het normaal vind dat men IEMAND dwingt om zich te vaccineren, en ZEKER geen mensen van 30 jaar of jonger. Hoe minder die gevaccineerd zijn, hoe beter dat is voor de maatschappij. Dat is trouwens wat ik ook stelde: gezien ik gevaccineerd en geboost ben, net als fox denk ik, zijn wij Ariers en zien ons helemaal niet als "slachtoffers" die GEVISEERD ZIJN, net zo min als echte blauwogige blonde Duitsers zich helemaal niet geviseerd moesten voelen door de Jodenvervolgingen. Dat belette sommige van die "Ariers" niet van dat nazisme totaal verkeerd te vinden. Dat is ook wat fox en ik hier doen. Ook al zijn wij vaccin Ariers en moeten niks vrezen van de wappie vervolgingen. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 januari 2022 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voorstander van gelijke rechten voor vrouwen en ben een man. Ik ben voor het recht op euthanasie en het is niet zeker dat ik er zelf een beroep op zal doen. Enzovoort.
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wet is de wet en daarmee basta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was in Duitsland ook zo voor de Joden, he. Jij ging daar dus ook mee akkoord.
Laatst gewijzigd door patrickve : 7 januari 2022 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu, in nazi Duitsland was jodenvervolging de wet. Jij vindt dus dat Joden vervolgd moesten worden, en dat iedereen die daar bezwaren over maakte, moest zwijgen, want "de wet is de wet" he. |
|
![]() |
![]() |