![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zit daar natuurlijk nog vanwege het beroep op de beslissing, maandag zou dat besproken worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, nog een tennisster die opgesloten zit, ze was al een week in het land en nu opeens telt het visum niet meer.
https://www.hln.be/australian-open/d...enis~a613ab69/ Voracova reisde vorige maand al af naar Australië en nam er ook deel aan een voorbereidingstoernooi. Donderdag zou ze van de douane het nieuws hebben gekregen dat haar visum ongeldig is. “Het was als in een actiefilm, helemaal niet prettig”, zegt de Tsjechische. “Ik snap niet waarom ze na een week naar me toe komen om te zeggen: de regels die eerder golden, gelden nu niet meer.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat het confronterend moet zijn om vast te stellen dat uw gedachtengoed veel gelijkenissen vertoont met die episodes uit de menselijke geschiedenis. Ik ga ook op die nagel blijven kloppen. Uw gedachtengoed is immers ronduit walgelijk. U discrimineert en u bent er fier op.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#305 | ||
Minister
|
![]() Covid-19 : les sportifs non vaccinés pourront participer aux grandes compétitions car "la bulle sanitaire le permettra", explique Roxana Maracineanu
Citaat:
Over sport gesproken, wat een spreidstand zeg. Macron gaat de ongevaccineerden emmerderen en hun leven onmogelijk maken. Of nee, toch niet iedereen. Niet de tennis pros, want die blijven de hele tijd in quarantaine, zelfs als ze de finale van Roland Garros aan het spelen zijn. Of ja, toch wel bijna iedereen. Wel de pro voetballers en andere profclubs, want die vallen gewoon onder de regels voor de werknemers. Oef, we zijn eruit. Of nee, wacht. Welke sporters of supporters Frankrijk het leven onmogelijk gaat maken, hangt af in welk land ze gedomicilieerd zijn. En het verschilt naargelang ze voor een training of voor een groot evenement komen. Zoiets zal het worden. Enfin voila, we gaan dat allemaal maandag bespreken, prettig weekend iedereen. Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 8 januari 2022 om 02:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bevestiging van wat Panda of Gipsy eerder schreven omtrent het hele gebeuren. In feite deed Doko door zijn idioot gedrag (ongewild) de Aussies effe doordenken. Daarin slagen is trouwens een opmerkelijk succes bij Sheriff-Deputy in Chief Morrison en zijn simpletons.
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan Ribery (die bedankte te verkassen naar een Engelse ploeg) om het bij "topsporters" te houden.
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mag een besmette vaxxer dan wel tussen normale mensen gaan zitten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat Djokovic in gang gestoken heeft in Australie ook he. Het beseffen van het waanzinnige, als men probeert uit te leggen waarom het "juist" is zo. Men gaat hard een groep vilifieren, en dan merken dat men sommige vriendjes ook op zeep aan het helpen is, en uiteindelijk merkt Hitler dat zijn SS voor twee derde joden zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 januari 2022 om 06:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Al wat ge zegt doet ge zelf beter, ofwa?" ![]()
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wordt niet bevestigd door de vaststellingen op dit forum: hier zijn het de vaccinjunkies die weinig meer produceren dan gescheld, leedvermaak en gezagsargumenten, en zijn het de antivaxxers die steevast hun betoog onderbouwen met wetenschappelijke argumenten en studies.
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit werd misschien te laat vastgesteld. Ik, heb u dat al tig keren uitgelegd, maar wat baten kaars en bril als ... Laatst gewijzigd door reservespeler : 8 januari 2022 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit werd misschien te laat vastgesteld. Ik, heb u dat al tig keren uitgelegd, maar wat baten kaars en bril als ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans dat hij die rechtszaak gaat winnen is Nihil. Ik, heb u dat al tig keren uitgelegd, maar wat baten kaars en bril als ... |
|
![]() |
![]() |