![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eat that, mannekes
Het verschil tussen een intelligente Catalonier en een niet zo intelligente Serb. Eat that
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent in jouw formulering onvoldoende objectief. Vooreerst waren er vaccins die echt ontgoochelden omdat de werking ervan slechts zeer korte tijd aanhield (Johnson). Andere (Pfizer-Biontech; Moderna) gaven een bescherming die wellicht niet zo hoog was als aanvankelijk werd aangekondigd. Maar dat er uiteindelijk wel degelijk een zeer behoorlijk resultaat kan voorgelegd worden is bewezen. Een grote ramp zoals die in de woonzorgcentra tijdens de eerste golf is er niet meer geweest.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 8 januari 2022 om 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil tussen een dommerik en een slimmerik bevestigd dus.
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Minister-President
|
![]() Het wordt tijd dat ze Australië de grandslam titel van het tormooi afpakken en downgraden naar een flut toernooitje. Aan een grandslam zouden alle mensen moeten kunnen deelnemen die er sportief aan voldoen.
Zou het ok zijn als aan het wk voetbal de douane van Qatar ploegen of spelers niet binnen laat? Misschien omdat zij vinden dat ze niet het goede geloof hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een volgende stap in de saga, in de richtlijnen van de Australian Open stond dat een recente besmetting ook gold als uitzondering, de politiek was er blijkbaar ook mee akkoord. Blijkt nu dat Djokovic 3 weken geleden positief had getest.
Met heel de heisa hebben de politiekers die uitzondering nadien ingetrokken omdat die niet telt voor het gepeupel die altijd gevaccineerd moet zijn. Dus de ene elite straft een andere elite vanwege het gepeupel die dreigt z’n politieke nek om te draaien. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220108_92837406 |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, dom zijn is nu ook al een reden om te discrimineren?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Minister-President
|
![]() In Oostenrijk mogen alleen geboosterde Engelsen of Nederlanders binnen. Als er een champions league wedstrijd is in Rapid Wien, dan is het maar ok dat de Engelse ploeg forfait moet geven? Dat zou heel makkelijk zijn. Zo kan ik ook regeltjes verzinnen zodat andere niet hier kunnen komen voetballen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Minister-President
|
![]() Daar boven op heeft Oostenrijk dat ingevoerd op een moment dat alleen de oude peekes hun booster hebben gehad. Is het nu dan plots wel de bedoeling dat sportmensen de boosters afpakken van mensen die dit meer nodig hebben. Ik meen me te herinneren dat dit vorig jaar nogal een groot schandaal was.
En ik wil hier antwoord op krijgen van onze vaxxers want na zo een vragen hoor of zie je meestal niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn boosters in voldoende hoeveelheden beschikbaar. Het volstaat dat de Wappie ze ook gaat halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier om sanitaire regels. Covid is een nieuw gegeven waar er geen vergelijkbaar voorgaande van is. Die tennisser is alleen geweerd omdat hij de sanitaire regels niet gevolgd heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En het feit dat er andere regels zijn voor andere spelers dan voor de eigen spelers is geen probleem. Misschien mag het wk ook doorgaan terwijl het volledig lockdown is en er alleen Oostenrijkers mogen meedoen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want niet vergeten dat de STRIKT ENIGE reden waarom men met cijfertjes ging zwaaien van BEVOLKINGSvaccinatie graad, het riedeltje was van groepsimmuniteit, en dat is nu EEN DING dat die vaccins TOTAAL NIET doen. De strikt enige reden om in andermans' vaccinatie status geinteresseerd te zijn, laat staan die willen op te dringen, is wanneer die vaccinatie status in heel hoge mate de besmettelijkheid van die persoon onderdrukt. En dat doen deze vaccins dus zo goed als niet. Op klinisch vlak zou er nog een piepklein effectje bestaan, in de praktijk stelt men vast dat hoge vaccinatie graad eerder aanleiding gaf tot hogere virus circulatie (vermoedelijk vanwege het valse gevoel van veiligheid met het zotte pasjes systeem). Laatst gewijzigd door patrickve : 8 januari 2022 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog niet zo'n beetje, tiens.
(Sorry, 't was niet persoonlijk bedoeld, hoor. ![]()
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze zullen 't zonder 'intelligente' Fransen moeten doen ook!