![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220110_92340126 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 januari 2022 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind die vergelijking er ook ver over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij bij het gaan winkelen, daar konden we gewoon niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze Patrick lijkt er (voor 't moment) serieus naast te zitten met zijn voorspellingske. [:gringalore:]
Aussi-Open -> Here He Comes: De rotte tomaten en dito eieren koopt je bij dat stalletje net naast het staduim. Let wel, de prijs gaat exponentieel omhoog.
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de aanhangers van de vaccinsekte gaan voor de zoveelste keer op hun bek...
![]() "Tennisser Novak Djokovic mag Australian Open spelen van rechter" https://www.standaard.be/cnt/dmf20220110_91071743
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 10 januari 2022 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk gooit de eerste minister hem buiten, anders gaan we nooit kunnen duidelijk maken wat voor een totalitair regime het ginder is. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 januari 2022 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 werd zwaar ziek, maanden later nog longproblemen, ze kreeg corona voor ze het vaccin kreeg, enkele dagen voor de eerste inenting. De andere 8 waren gevaccineerd en waren een week behoorlijk ziek, daarna weer in orde. Werken die vaccins dus? Ja, ze voorkomen niet altijd dat je toch corona oploopt, meestal dan toch opgelopen door eigen kinderen, maar wel dat je zwaar ziek wordt en ook lang uitvalt op je werk en de samenleving veel geld kost door een ziekenhuisopname. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite waren de mensen die corona opdeden voor de vaccins, statistisch ongeveer een beetje zoals uw kennissen, niewaar. De meeste mensen hadden zoiets als een griep of zo, en sommigen waren er erger aan toe. Een klein procentje stierf eraan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Novak Djokovic krijgt visum en mag (voorlopig) toch in Australië blijven
De nummer 1 in het mannentennis, de Serviër Novak Djokovic, heeft van een rechter gelijk gekregen en mag Australië dan toch binnen. In principe mag hij daarmee deelnemen aan de Australian Open, al kan de Australische regering de toptenniser alsnog uitwijzen. De wereld op z'n kop. De Aussies gaan dat niet pikken. Wereldvreemde rechter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En pas op, als de nood toch hoog zou worden hebben ze nog steeds de troefkaart van de vaccinatie achter de hand hé. Of de coronapil die er nu is. Het lijkt me dus dat de gevaxten serieus gejost zijn en dat de ongevaxten pure winst gedaan hebben hé.
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij gaat nog rustig een pint drinken na 23 uur ? Af en toe eens snookeren met je vrienden ? Dagje pretpark is voor u geen probleem ? Straf is dat maar ik geef toe je moet het maar doen. Niks van beperkingen voor U. Jij leeft gewoon alsof corona er niet is ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 januari 2022 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Aussies gaan dat niet pikken: dat versta ik. Wereldvreemde rechter: in tegendeel dacht ik, eerder typisch 2021.
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is hun recht, ofni?
![]() |
![]() |
#659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt de regels niet zomaar veranderen, die rechter was duidelijk. De minister zelf kan nu wel met persoonlijke ‘goddelijke krachten’ het visa alsnog vernietigen voor 3 jaar. Hopelijk gebeurt dit alsnog waardoor de complete lockdown voor de rechter zou komen.
https://www.theguardian.com/australi...ustralian-visa Immigration law professor, Mary Crock, told Guardian Australia the Migration Act gives the minister “god-like powers” to cancel visas and if “they really decide to … the power is there”. “Everything that has gone before can be disregarded – it is set up precisely for this situation, to come in and cancel a visa anyway. “The politics behind this is enormous … If the visa is cancelled under this provision – you’re excluded for three years … Australia would be at risk of losing the Australian Open.” Crock said such a cancellation is “not common” and would “definitely end up in court again” – this time to answer the substantive question of whether an unvaccinated person poses a risk, and not just procedural questions |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 10 januari 2022 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |