![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13761 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#13762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nog maar enkele dagen terug op dit forum maar, eerlijk gezegd, ik heb nog niet echt veel bullshit gelezen van Mambo. Wat heeft de man misdaan?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maatschappelijk heeft hij vaak gelijk. Maar de theorietjes die hij aanhangt/hing waren nogal "typisch", zoals Bill Gates met zijn chips, en 2 miljard vaccinatie doden en zo voort. Het probleem is natuurlijk dat zo een flagrante dingen juist in de kaart spelen van de maatregelaars, omdat ze gemakkelijk iedereen die kritiek heeft, met zulke "wappies" associeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13765 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13766 | |
|
![]() Citaat:
Hij ging daar soms héél ver in, en ik zou er niet van verschieten dat bepaalde samenzweringstheorieën, hoe ver gezocht ook, wel eens waar zouden kunnen worden. Net zoals wat wij nu meemaken in februari 2020 ook nooit geloofd zou geweest zijn. "Politiek" gezien was het soms wel gemakkelijk om hem in een hoek te drummen, en ik heb de indruk dat hij dat zelf ook begrepen heeft. Respect voor hem.
![]() |
![]() |
#13767 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13768 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.ladepeche.fr/2022/01/10/...t-10037885.php
Volgens Raoult lijken de vaccins als katalysator te werken voor de epidemie.
![]() |
#13769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Jeff gaat er hard in op een verboden NL joetoepkanaal. Hier is een spiegel-upload.
Jeff Hoeyberghs: "Marc Van Ranst mag niks overkomen!" https://www.youtube.com/watch?v=cGepNj3N_Ko |
![]() |
![]() |
![]() |
#13770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Well, soms ging die wel erg meegaand in wat facebook shit, zo erg dat die meer schade doet dan goed. Hij is wel wat bijgedraaid de laatste tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13771 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#13772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het betekent : kritiekloos de allerdomst mogelijke (complot-) onzin plaatsen, vaak gecopy pasted van Social Media of Vuilbakwebsites als Niburu, 9forNews, NaturalNews of erger. En bij kritiek of onvermijdelijke debunking van die onzin, negeert hij dat uiteraard en doet gewoon verder, zijn persoonlijke onzin-draad is dan ook niet veel minder dan een shit-fontein. Er zitten serieus onwelriekende pareltjes tussen. ![]() Nu kan je zeggen : per hectoliter shit die uit de fontein komt zit er ook misschien wel een goudklompje. Sorry, maar dan moet hij zelf maar die goudklompjes eruit filteren en die plaatsen. Dit forum is niet gemaakt om hectoliters shit te filteren. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 12 januari 2022 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13774 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En inderdaad, de factcheck heeft een punt: gerapporteerd als mogelijke bijwerking betekent niet dat er een oorzakelijk verband is. Zo'n oorzakelijk verband is ook heel moeilijk aan te tonen in een individueel geval. Je kunt alleen statistisch vaststellen dat er plotseling wel heel veel bijwerkingen gerapporteerd worden. Als je dan hoort dat er in VAERS voor het covid-vaccin meer mogelijke bijwerkingen gerapporteerd worden dan van alle andere vaccins de afgelopen 20 jaar samen... dan zou je als overheid dat toch als een alarmsignaal moeten zien. Eens nakijken of er iets van aan is. Dokters oproepen om bijwerkingen correct te registreren, en om gemelde bijwerkingen te onderzoeken. En vooral niet zeggen dat het vaccin 100% veilig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13776 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een paar dagen geleden weeral ene. https://www.youtube.com/results?sear...y+heart+attack Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 12 januari 2022 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat vraagt werk, maar is te doen. Bijvoorbeeld, bij voetbal: alle voetballers van 1ste liga in land X. Hoeveel zijn daarvan gestorven in 2018 bvb ? Hoeveel in 2022 ? Hoeveel in 2021 ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13778 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in de gesubsidieerde media gaat ze niet echt vinden hé, die goudklompjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar zullen we voor boeten.
|
![]() |
![]() |