![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ik vond geen passende casings voor mijn raspberry, dan maken we het toch gewoon zelf?
![]() Veel plezier ermee. Share the knowledgde he ![]()
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Finaal ga ik toch bij de Linux blijven om te coderen. Het doel is om zo weinig mogelijk te verbruiken maar er wel veel mee te bereiken. De logica is dat 100 watt al teveel is. Die gaming schermen verbruiken al teveel, mini lcd scherm is voor mij voldoende. ![]() Windows is goed om te gamen, maar er staan ook veel betaalde programma’s op voor video en fotobewerking.
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze gebruik ik: https://www.amazon.nl/Raspberry-Pi-R...%2C199&sr=8-38
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het doen is wellicht leuker dan het eindresultaat.
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kastjes (case) en andere RasPi Zoals ik al eerder schreef hebben zij daar een prima leveringsdienst, nog géén problemen mee gehad. Bestellen en de dag daarna in huis... Dus één van de dagen maar zo eens een RasPi 4 in huis halen ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2022 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Not mine
![]()
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 8 januari 2022 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu maar hopen dat da spel ga draaien op een 5G telefoon. Kheb al zo’n cellular ding opt oog.
En ge kunt dan wifi “stations” verspreiden over gans uw stad en uw bereik eindeloos eindeloos eindeloos blijven vergroten. en zelfs 100 m hoog sturen met uw eigen geprinte drone. Ge kunt zelfs drones die wifi stations laten wegsturen en landen waar ge wilt. Ik denk dat het een ocd gaat worden.
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de wereld herken je jezelf...
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na het downloaden van bepaalde bestanden klikt u die dan rechts even aan en vinkt u bij eigenschappen de blokkering dan uit (blokkering opheffen) of is dat niet nodig?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 januari 2022 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je? Ik heb die software erop geflashed, scriptje toegevoegd met de login gegevens van wifi en dan via de terminal ssh raspberrypi.local Paswoord: raspberry Dan “passwd” En dan uw nieuw paspoort ingegeven.
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zie bij security 'unblock' Zoals ik al schreef: één of andere download die men binnenhaalde rechts klikken en eigenschappen nemen en de blokkering wegnemen of is dat te ver gezocht?? Best eerst natuurlijk de download(s) scannen of er geen beestjes opzitten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 januari 2022 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets ben ik geen ene keer tegengekomen? Leg eens haarfijn uit aub.
![]() |
![]() |
#234 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op het werk heb ik dat ook al een paar keer moeten doen.
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is een Prusa MK2S die hier al een tijd stof stond ver verzamelen in een kast.
Dat in elkaar steken gaat traag maar gestaag, is wel plezant.
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee nog niet. Mijn Raspberry verdenkt me al van spoofing lol
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Latest kernel update started spoofing MAC address
Ik dacht laatst ergens nog een artikel gelezen te hebben dat blokletterde dat Linux in gebreke bleef met Kernel updates. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Houdt u er ook even rekening mee dat Win11 '32bit' naar de eeuwige jachtvelden verwezen heeft?
Het spelen van een kaartspelletje 'solitaire' leverde het volgende op: trackingsoftware. Niet alle scanners zien bovenstaande staan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 januari 2022 om 09:50. |
![]() |
![]() |