![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig genoeg nog niet maar kunnen zien want mijn ouders kiezen wat anders zoals thuis bvb.
![]() Seven of nine leek mij weer best leuk ( uit een reclamefilmpje) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 januari 2022 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8922 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neemt dat dan op kiekske. Das de beste Star Trek die ik ooit zag tot heden.
De nostalgie droop eraf, ... I still believe vandaag gezien. Ik ben echt een nerdy en soft geworden. Tranen met tuiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8923 |
Minister-President
|
![]() Vorige zaterdag "Once upon a time in hollywood." gezien, blij dat ik daarvoor niet naar de cinema geweest ben, is wat tegen gevallen.
Dus deze avond her bekijken van "Hateful eight" , blijft altijd goed ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#8924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inglourious Bastards staat dan op twee bij mij. Dat komt vooral omwille van de acteerprestaties van Waltz , Die dialoog in het begin is geniaal, ook wanneer m Strudel zit te eten. Je weet niet, weet hij het nu wie hij voor zich heeft of niet. de kelderscene is gebaseerd op de ridderzaalscene in Where Eagles Dare en de bioskoopscene (einde) heeft verschillende elementen van Metropolis. Onze vriend de scherpshutter komt op een gegeven moment in beeld en dat frame komt qua expressie zo uit Metropolis. Echt heel straf. ik vond Once upon a time in hollywood zeker niet slecht, al is het een wat "alternatief einde voor wat er met Sharon Tate echt is gebeurd. " Maar vergeleken met de rest van zijn films is het inderdaad wat zwakker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8925 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8926 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat is off scale he,
![]() Als acteur in hij overigens ook niet slecht, https://www.youtube.com/watch?v=RHULBucGlA4 uit het misschien iets minder bekende Four Rooms (echt geweldig stukske cinema) https://www.youtube.com/watch?v=rQOBwQbssgo voor het vervolg. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 14 januari 2022 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was zeer te spreken over de serie Normal People. Die dateert al van 2020 maar werd nu pas eind dit jaar in Vlaanderen op open kanaal uitgezonden.
Een serie over relaties is meestal niks voor mij. Het is ofwel te melodramatisch, of te zeemzoet. Of het is meer een romantische komedie, waar op zich niets op tegen is maar een genre dat nogal ver van de werkelijkheid staat. Dit was uitstekend ineengezet als verfilming van een Ierse roman, uitstekend geacteerd en verdomd indringend. Zoiets waar de vrouw/vriendin vn zegt dat het de moeite is en waar ze nog gelijk in heeft ook. Enige kritiek: in het boek wordt het personage van Marianne beschreven als een niet zo aantrekkelijke vrouw met een interessante persoonlijkheid. Terwijl Daisy Edgar-Jones gewoon bloedmooi is. https://www.screendaily.com/features...153484.article
![]() |
#8929 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8930 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hindert niet. Maar die scenes waren ook een stuk reëler dan gewoonlijk. Vind ik tenminste.
![]() Je hebt het dus ook gezien. ![]()
![]() |
#8931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8932 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verleden jaar op de BBC. Halverwege de reeks gestopt wegens imo redelijk slaapverwekkend ritme.
![]() |
#8933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk momenteel geregeld naar Time Team op YouTube. Een bende archeologen en amateur archeologen die blitz opgravingen doen.
![]() |
#8934 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom mensen Once... altijd maar zitten afzeiken begrijp ik niet, al duurt hij misschien net iets te lang.
![]() |
![]() |
![]() |
#8935 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8936 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer dingske daar die Martin gitaar aan diggelen slaat, ik dacht dat mijn hart stil viel.
![]() |
![]() |
![]() |
#8938 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The first man
Over de eerste mens op de maan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8940 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wolfwalkers.
Geslaagde Ierse animatiefilm die in 2021 weliswaar genomineerd was maar ten onrechte geen Oscar won. |
![]() |
![]() |