![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Airfryer of frietketel? | |||
Airfryer |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Frietketel |
![]() ![]() ![]() |
15 | 75,00% |
Ik eet mijn patatten rauw. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet enkel de frieten in het apparaat steken Henri, zonder het Frans brood.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frietketel.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ooit nog een toestelletje op onze markt geweest waarbij je (speciaal geprepareerde-) frietjes in een soort hamstermolentje moest stoppen en dat geval draaide dan rond in een soort reflector met een warmtestraal element als ik me nog goed herinner....
Zag er onnoemelijk gevaarlijk uit ook.... ![]() Mogelijk een verre voorouder van de Air-Fryer.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Goede Vlamingen kiezen en zeggen geen van beiden. Airfryer => Heteluchtdiepbraad of Heteluchtdiepbrader Frietketel => Diepbraad of Diepbrader (vgl. diepvries, diepvriezer) Er zijn veel betere mogelijkheden wat zetmeel bevattende etenswaren betreffen: havermout, deegwaren, groenten, enz. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was even zoeken naar een prentje ,en bij conrad gevonden nog wel,maar dit ding van zowat 15 jaar geleden was waarschijnlijk de vroegste versie van een heteluchtdiepbrader die voor consumenten op de markt was...
https://www.conrad.be/p/inovaxion-093385 griezelig ding... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 15 januari 2022 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() ik meen dat ding gezien te hebben toen het uitkwam , deed me denken aan een gezichtsbruiner : ook nutteloos
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 januari 2022 om 02:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Zou het woord "uitbakker" u meer behagen? Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is een grote glazen plaat. Moet eigenlijk wel kunnen.
Maar ik vind het opdienen dan wat lastiger.
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Consumentenbond opinie
Citaat:
Air fryers are the next hot kitchen gadget—here's why you don't need one |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar die moet je eerst voorverwarmen. Bij de airfryer is het gewoon opzetten en Kees is klaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |