![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei oei oei, nu gaat het snel...
The Guardian: Covid booster jabs in England to be thrown away as demand falls. Hundreds of thousands of Pfizer and Moderna doses estimated to be about to expire after sharp fall in take-up
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De UK schaft de coronapas af
Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 15 januari 2022 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei oei oei, nu gaat het snel...
The Guardian: Covid booster jabs in England to be thrown away as demand falls. Hundreds of thousands of Pfizer and Moderna doses estimated to be about to expire after sharp fall in take-up Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 15 januari 2022 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als er te veel ratten zijn, bijten ze elkaar de nek af >> waardoor het teveel “verwerkt word” tot leefbare proportie Er zijn gewoon teveel mensen >>> dus er kwam covid en misschien zorgen de Russen of Chinezen voor de ander % verwerkingen >>>halveringen prossen…… Na deze handelingen is meteen ook het milieu probleem waar de natuur onder lijd opgelost…….. En zoals men hier te pas en onpas 4 jaar ellende op duizenden jaren wereldgeschiedenis er steeds de nazi bij sleurt >>> zal men dan er overal het corona, Russen, China gedoe bij kunnen sleuren om gelijk te krijgen. ![]() Of misschien is de mens dan terug optimistisch zoals na WOII, jaren ’55, ’60, is men gelukkig met wat men nog heeft, men leeft, kan leven.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 15 januari 2022 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Viroloog Johan Neyts: “Twee recent goedgekeurde medicijnen zijn nuttig voor verschillende coronapatiënten”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220115_96247333
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Europese hemel klaart met de dag meer op:
(Bron: wekelijkse nieuwsbrief van Steven Arrazola de Onate)
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://academic.oup.com/cid/article/72/7/1247/5864596
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet of dit enige positieve toevoeging is maar, ik ken redelijk wat mensen en ben dagelijks 2 keer de hort op met de honden en heb maar één persoon gekend op die 2 jaar al die een beetje ziekskes naar huis gekomen is maar niemand anders van het gezin van 7 personen is daardoor ziek geweest alhoewel ze niet gevaccineerd waren. Voor de rest ken ik niemand of heb ik ook van geen enkele der kennissen gehoord dat er nog ergens uit de omgeving iemand ziek naar huis gekomen is. Zelf ben ik ondertussen geopereerd en ben ik daarvoor en daarna een tiental keren op consultatie moeten gaan en niemand heeft me ooit gevraagd of ik gevaccineerd was of niet. Na het eerste consultatie heb ik "maar 12 dagen" moeten wachten voor de operatie en daarna lag ik op een kamer met 2 .
Tijdens mijn gang-wandelingen daarna stelde ik vast dat de helft van de kamers op de afdeling ofwel leeg waren of bezet door één persoon. Dus zooooo vol als dat er op het nieuws gezegd werd lag het daar niet.. Ik zou toch eens graag de echte cijfers zien hoor. Aan de beurskoers van de Pharma aandelen, die zakken als een baksteen, te zien heeft de Pharma Industrie ook al begrepen dat hun haring niet lang meer gaat braden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steven schrijft er elke week één, verschijnt elke zondagmorgen op zijn Facebookpagina.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 16 januari 2022 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oostenrijk: vaccinatieplicht vanaf 18 jaar is er door (niet vanaf 14 jaar)
Boetes vanaf 600 € tot 3600 €. Alle uitleg vers van de pers: https://orf.at/stories/3243827/ Laatst gewijzigd door Micele : 16 januari 2022 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boetes vanaf 600 € tot 3600 €.
Daar betalen ze de dure energieprijzen van. ![]() (er zijn teveel coronadraden, in elk geval past het ook hier) Laatst gewijzigd door Micele : 16 januari 2022 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel... dat is toch goed nieuws ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En de WHO en EMA waarschuwt voor het constant boosteren. Die Oostenrijkers zijn helemaal gek geworden. Dit zijn misdaden tegen de menselijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://orf.at/stories/3243827/ ggl-vertaler is uw maatje. Ik vertaal een kort stukje uit orf.at: Citaat:
https://de.wikipedia.org/wiki/COVID-...C3%96sterreich Laatst gewijzigd door Micele : 16 januari 2022 om 18:23. |
||
![]() |
![]() |