![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ben je het niet eens met belachaert? aan de vaccins wordt toch niet getwijfeld? Of wél?
|
|
|
#22 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Den Lachaert dacht BDW is af te dreigen ... is dat even ontploft.
Nu dien prof te naaien ... is dat even ontploft. |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat de arme duts ook doet, het ontploft.
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is maar één ding dat de Lafchaert goed gedaan heeft: die droge snee van een voorgangster naar huis gestuurd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus weet ik niet goed of de prof zijn rector even op zijn plaats gezet heeft. Maakte de UGent geen reclame naar studenten toe: "in vraag stellen, de juiste vragen stellen ... daar is onze universiteit voor" ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij is een nog grotere ramp dan zijn voorgangster, samen met zijn "copains" Alexander en Vincent.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 29 december 2021 om 11:24. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat uitermate positief is voor ons.
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Spijtig dat hij zo belgicistisch en Nederlands onkundig is, want Bouchez is politiek gesproken tien keer verstandiger dan die drie VLD-kopstukken samen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 29 december 2021 om 12:28. |
|
|
|
|
|
#30 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Business AM verwoordt het zo: Citaat:
Citaat:
Wat een giller! "Luister niet naar wat iedereen zegt, en dan is Vivaldi goed bezig"! Lachaert maakt het zich gemakkelijk en weigert een gesprek met Business AM. Bovendien legt hij zijn partijgenoten het zwijgen op. Citaat:
Vrijheid van meningsuiting volgens de "liberalen".
|
|
|
|
#31 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar ik kan alleen hopen dat dat in zijn nadeel speelt. Iedereen laten spreken en zelf zwijgen, lijkt mij geen recept om uit het dal te klimmen.
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is definitief afgelopen met de blauwe bende.
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is Lachaert nu al enkele dagen oppositie aan het voeren tegen zijn eigen regering of wat lees ik allemaal ? Zo erg heb ik het nooit geweten. Hij gaat in tegen zowat het hele wanbeleid van de federale regering, of het nu om energie, corona of arbeid gaat. Nog een geluk dat de federale regering drie vierde van waar ze voor staat laat liggen of hij zou een hartinfarct krijgen denk ik.
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De somers die alles wat links is tegen hem in laten gaan in de hoop van wat kiezers terug te winnen... Op zich wel ergens logisch dat voorstel, ... maar they shale not touch het huis van den vlaming, zelf al is het niet dat van hem. Wat gaat hij doen met mensen die een koop sociale woning hebben gekocht, gaat hij die na 9 jaar meer laten afdokken of zo ? Dat hij eerste eens dat geld van zijne sjoemelpoedel regelt, dan mag m terug zijn klep open trekken. Dan Crooke die de engerieprijs op 21 % wil houden, ... ja man dat is nogal een luxe hoor gas om uw warm water te verwarmen, en electriciteit om licht te doen branden. Mij goed ik zet wel een kaars op tafel en zwier wat kapotte paletten in mijn stoof maar ja dan gaan de groen weer komen zeiken. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien hebben we dan wel eens geluk wat ontploffen betreft.... |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kort gevat zijn wij voor Quickske dus allemaal Couckskes en Naessens die met zijn allen mogen blijven dokken terwijl de sociale gevallen lekker buiten schot blijven ... |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die lachen daar eens mee jong. Maar inderdaad, de alleenstaande moeders met een paar kinderen die nu thuis moeten studeren en werken , die mogen afspetten, want die hadden vorige maand nog genoeg over om eens ne pizza te bestellen. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 17 januari 2022 om 15:35. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Minister-President
|
Haha ja, de man die VBers wil vergassen
![]() ![]()