![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb vele jaren tussen Franstaligen in ROBERTVILLE verbleven en nooit problemen gehad. De problemen zijn pas begonnen toen ik in Vlaanderen verbleef. Vuile dorpsroddel en slaafse onderdanigheid is eigen aan sommige Vlamingen. En zelfs vernietigen van uw eigendom zijn zogezegd onderdelen van van een politiek debat. Ik doe er niet meer aan mee. Voor de rest betonen ze geen interesse voor anderen hun mening. Genoteerd dus. Hoe het zal lopen in de toekomst zal mijn zaak dus niet meer zijn. Dat ze maar starten met zelf hun pampers naar de wasserij te doen. Maar ze zullen ze ditmaal zelf moeten dragen. Laatst gewijzigd door werkman : 20 januari 2022 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In het vaccinatiecentrum op de Luchtbal te Antwerpen hingen aanwijzingen in het Nederlands, Frans, Engels en Arabisch.
Dat is nu eenmaal Vlaanderen. Veel te braaf en tolerant. Of zou het komen omdat Antwerpen nu eenmaal een multiculturele stad is. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 20 januari 2022 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tweetalig "Stade Nationale" in Grimbergen geweest op Parking C. Gelukkig heeft de Grimbergse Forza Flandria dit kunnen tegenhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik ken Franstaligen die heel hun leven al in Gent en Antwerpen wonen en zich nog steeds niet aangepast hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het is niet alsof we daar zitten op wachten he. Janmijnklotens hebben we immers al genoeg bij ons eigen volk.
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat bedoelde ik ook. Een maatschappij waarin geplunderd wordt door zogezegde handelaars hoeven voor mij niet meer. En dat de politie daaraan medewerkt; nu ja politie; valt voor mij volledig aan de verkeerde kant van de echte democratie. Opruimen dus dat schorremorrie die zulke smerigheden aanprijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik dacht dat ging gebeuren is weeral van dat. Politie valt onder de bevoegdheid van de burgemeester. En dan stel je vast dat je klachten betreffende diefstal willekeurig kunnen behandeld worden. Dus je hebt de kans dat klachten dus ofwel met de nodige ernst behandeld worden of helemaal niet behandeld worden. Is dat nog eenvormige rechtspraak? En niemand van de politiek trekt zich iets aan. Op mijn stem moeten ze dus niet mee rekenen. Laatst gewijzigd door werkman : 21 januari 2022 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pas nadien zal je van mij een deftig antwoord krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() F...t!
Laatst gewijzigd door werkman : 22 januari 2022 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bern is inderdaad een louter federaal administratief centrum.
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar hoeveel Zwitserse Franstaligen vergewaardigen zich om Duits te leren spreken? En kom nu niet vertellen dat er in het Duits taalgebied (dat wel heel wat meer omvat dan het Duitstalig Zwitserland) geen “cultuur” bestaat.
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, er zijn in enkele grotere Vlaamse steden nog steeds restanten van Franstaligen. Overblijfselen uit “un passé glorieux” toen er nog Vlamingen waren die meenden dat, eenmaal ze wat geld bijeengeharkt hadden, ze moreel verplicht waren om over te schakelen op het Frans. Kwestie van de oude adel te imiteren. In Gent en in Antwerpen vind je er nog overblijfselen van. Maar voor zover het gaat om families die financieel goed beslagen zijn, komt het Frans ook daar steeds meer onder druk van de internationale lingua franca die het Engels is.
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit wordt oorlog beste zogezegde Vlamingen. Je zal het vanaf heden het zelf moeten doen zonder mij. Want ik stel vast dat sommigen onder jullie geen haar beter zijn dan de VIKINGS die destijds hier alles kwamen leeg roven. Het zijn geen handelaars die denken dat ze mogen of moeten roven. Of wel word er dus opgetreden met medewerking van de politie ofwel zullen ze het niet doen maar dan trek ik mijn besluiten definitief. Dergelijk volk zijn gangsters en geen Vlamingen. En dezen die medewerking verlenen aan zulke kinderachtige praktijken zijn het ambt van politieman niet waardig. Laatst gewijzigd door werkman : 22 januari 2022 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Hoe ondervond u de verhouding tussen de Walen en de Duitstalige minderheid aldaar? Robertville, door de Duitstaligen "Terbievel(t)" of "Zur Bievel" genoemd, is een onderdeel van de gemeente Weims/Waimes die voorzieningen voor de Duitstaligen blijkt te hebben. De wegennamen zijn in deze Waalse gemeente alvast eentalig Waals. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door werkman : 22 januari 2022 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het wordt wat eentonig .....
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een burgemeester mag zich niet moeien met politiezaken. Als u aanwijzingen heeft dat dit wel gebeurt, dan moet je klacht neerleggen. BTW: wat heeft dit te maken met bloemen voor Til van flip van Bibber Bére? |
|
![]() |
![]() |