![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zeker omdat ik nog niet veel heb gelezen van wat jij verkeerdelijk antivaxxers noemt (want voor de 100ste keer staat je vragen stellen bij deze poppenkast niet gelijk aan anti-vax) die per se jouw recht om er eentje te halen af willen nemen. Wel lees ik hier constant dat iedereen verplicht moet worden om zich te vaccineren of toch op zijn minst gepest moet worden of beperkt moet worden in zijn/haar vrijheid. En dat terwijl, zoals Patrick treffend aanhaalt, een booster nu (of in jouw geval een 2de booster) compleet zinloos is.
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zeg ik, laat iedereen zijn gedacht. Dat is vrijheid toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie pronkt er hier met het feit dat hij geen pillen tegen hooikoorts neemt ? Gans de discussie, de ENIGE discussie, gaat over de bemoeienissen van sommigen met de medische behandelingen van anderen, he. Het feit dat zij willen dat iedereen pillen moeten slikken tegen hooikoorts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ik jouw leeftijd zijn zou ik dat ook doen maar voor jonge mensen is het nutteloos. Terwijl de vaccinatie de verspreiding van Delta nog enigszins vertraagde en de kans op zwaardere ziekte verminderde doet het voor Omikron zo goed als niets meer. Het is dus gewoon zeer slecht en dictatoriaal beleid om de booster voor iedereen te verplichten door ongeboosterden overal de toegang te weigeren.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 24 januari 2022 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wie heb je het dan eigenlijk? Wie staat hier te pronken met die status en wie voelt zich beter dan een gevaccineerde? Ik zie hier eigenlijk eerder het omgekeerde. Ik zie hier relatief gezien meer mensen die mordicus een spuit in iemand anders zijn arm willen pompen en die triomfantelijk staan te gniffelen als mensen die dat niet willen nergens meer binnen mogen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]() Dat zal er niet beter op worden.
Ruzie over coronapas loopt uit de hand, vijftiger steekt Bianca (50) neer: “Ze smeekte hem dat hij moest stoppen https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220124_92299401 |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een paar sfeerbeelden van gisteren.
Extra oefeningetje voor de fascisten van dienst hier: zoek de VB'ers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Romeo's en hun voertuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Extreem-rechts die beweert dat zij er niks mee te maken hebben, heeel geloofwaardig ![]() "wij van WC-eend adviseren WC-eend" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zever. In totale tegenspraak met het onderzoek van VRT, Knack en Pointer dat toont dat de belangrijkste sprekers, organisatie én funding vanuit de Wappie hoek komt. Wie enkel maar tegen de maatregelen is gaat zich niet bezighouden met te luisteren naar zulke gecertificeerde buitenlandse gekken. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/01...lassieke-anti/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout, meerdere mensen, onder wie ondergetekende, hebben zich daarover helemaal niet uitgelaten. Uw houding is geen bron van ergernis, maar eerder van verwondering: "Welke motivatie heeft men om in een draad die over een ander onderwerp gaat, dit te vermelden"? Ik stelde de vraag al eens aan Max van Dietschland die dan de eerlijkheid en openheid had om daar ook een antwoord op te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar misschien moet je eens even kijken op wat ik eigenlijk reageer. Quercus heeft het over de antivaxxers op dit forum en dat is waar ik op reageer. Dat gezegd zijnde beschouw ik vrt nu niet bepaald als een onafhankelijke bron ondanks dat ik niet in twijfel trek dat het mogelijk is dat er echte anti-vaccinatie sprekers waren tijdens de betoging. Maar daar spreek ik me ook niet over uit.
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De extremisten zitten aan de andere kant. Welbekend bij de forumleden.
![]() |