Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2022, 10:18   #181
Tyler Durden
Partijlid

Tyler Durden's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Vermits de antivaxxers hier voortdurend zitten te pronken met hun status van niet-gevaxxineerde zie ik niet wat u ergert aan het feit dat ik, wat mij betreft, het alternatief vermeldt.
Deze draad gaat over de betoging die eindigt in rellen en je post daar random in dat je graag en met plezier een 2de booster gaat halen. Dat is redelijk vreemd.

Zeker omdat ik nog niet veel heb gelezen van wat jij verkeerdelijk antivaxxers noemt (want voor de 100ste keer staat je vragen stellen bij deze poppenkast niet gelijk aan anti-vax) die per se jouw recht om er eentje te halen af willen nemen. Wel lees ik hier constant dat iedereen verplicht moet worden om zich te vaccineren of toch op zijn minst gepest moet worden of beperkt moet worden in zijn/haar vrijheid.

En dat terwijl, zoals Patrick treffend aanhaalt, een booster nu (of in jouw geval een 2de booster) compleet zinloos is.
Oud 24 januari 2022, 10:19   #182
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Van dezelfde aard als "dankzij mijn CST ga ik morgen een wafel met slagroom eten"... "en jullie niet". Een beetje zoals ik zie bij kleine kinderen in de lagere school: "Hehehe, ik ga morgen naar Plopsaland en jij niet!"
Jan ik heb de indruk dat je niet weet dat de gecvaccineerden denken dat ze een paar treden hoger staan op de maatschappelijke ladder want ze "mogen" op café gaan en niet gevaccineerden niet;;sliep sliep sliep. Tenslotte zijn niet gevaccineerden in sommigen hun ogen alleen maar een bende vandalen en plunderaars .
Persoonlijk zeg ik, laat iedereen zijn gedacht. Dat is vrijheid toch?
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 10:35   #183
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vermits de antivaxxers hier voortdurend zitten te pronken met hun status van niet-gevaxxineerde.
Op een paar rare mensen na zie ik niemand daarmee "pronken". Er is ook geen sprake van niet-vaccinatie pasjes, waar je enkel maar zou binnenmogen als je niet gevaccineerd bent.

Wie pronkt er hier met het feit dat hij geen pillen tegen hooikoorts neemt ?

Gans de discussie, de ENIGE discussie, gaat over de bemoeienissen van sommigen met de medische behandelingen van anderen, he. Het feit dat zij willen dat iedereen pillen moeten slikken tegen hooikoorts.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 10:53   #184
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn derde vax werd geplaatst op 28 oktober laatstleden. Als ik volgende lente, ergens begin maart, nog een booster kan krijgen zal ik dat met enthousiasme aannemen.
Mocht ik jouw leeftijd zijn zou ik dat ook doen maar voor jonge mensen is het nutteloos. Terwijl de vaccinatie de verspreiding van Delta nog enigszins vertraagde en de kans op zwaardere ziekte verminderde doet het voor Omikron zo goed als niets meer. Het is dus gewoon zeer slecht en dictatoriaal beleid om de booster voor iedereen te verplichten door ongeboosterden overal de toegang te weigeren.

Gaza 2025 = Berlijn 1945

Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk

Laatst gewijzigd door Vlad : 24 januari 2022 om 10:54.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 11:02   #185
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Mocht ik jouw leeftijd zijn zou ik dat ook doen maar voor jonge mensen is het nutteloos. Terwijl de vaccinatie de verspreiding van Delta nog enigszins vertraagde en de kans op zwaardere ziekte verminderde doet het voor Omikron zo goed als niets meer. Het is dus gewoon zeer slecht en dictatoriaal beleid om de booster voor iedereen te verplichten door ongeboosterden overal de toegang te weigeren.
De verspreiding van delta werd niet vertraagd door vaccinatie he, toch niet tijdens de golf in november. Juist wel in de zomermaanden, en dat was wat verkeerd ging. Vaccinatie heeft goed geholpen om het aantal IZ opnames en doden bij kwetsbare groepen door 3 of 4 te delen. Da's goed meegenomen. Dat is ongeveer het enige echt tastbare en belangrijke resultaat van die vaccinatie, maar dat mag er dan ook wel zijn, dat was heel nuttig.
Oud 24 januari 2022, 11:04   #186
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vermits de antivaxxers hier voortdurend zitten te pronken met hun status van niet-gevaxxineerde zie ik niet wat u ergert aan het feit dat ik, wat mij betreft, het alternatief vermeldt.
Over wie heb je het dan eigenlijk? Wie staat hier te pronken met die status en wie voelt zich beter dan een gevaccineerde? Ik zie hier eigenlijk eerder het omgekeerde. Ik zie hier relatief gezien meer mensen die mordicus een spuit in iemand anders zijn arm willen pompen en die triomfantelijk staan te gniffelen als mensen die dat niet willen nergens meer binnen mogen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 11:05   #187
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Over wie heb je het dan eigenlijk? Wie staat hier te pronken met die status en wie voelt zich beter dan een gevaccineerde? Ik zie hier eigenlijk eerder het omgekeerde. Ik zie hier relatief gezien meer mensen die mordicus een spuit in iemand anders zijn arm willen pompen en die triomfantelijk staan te gniffelen als mensen die dat niet willen nergens meer binnen mogen.
Die spiegel moet onverdraaglijk zijn he.
Oud 24 januari 2022, 11:20   #188
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Dat zal er niet beter op worden.

Ruzie over coronapas loopt uit de hand, vijftiger steekt Bianca (50) neer: “Ze smeekte hem dat hij moest stoppen

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220124_92299401
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 11:23   #189
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Een paar sfeerbeelden van gisteren.

Extra oefeningetje voor de fascisten van dienst hier: zoek de VB'ers.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Mensenzee Passage 44.jpg‎ (880,2 KB, 410x gelezen)
Bestandstype: jpg Mensenzee Passage 44 2.jpg‎ (908,1 KB, 381x gelezen)
Bestandstype: jpg Belliardstraat.jpg‎ (744,2 KB, 410x gelezen)
Bestandstype: jpg Mensenzee Jubelpark.jpg‎ (717,7 KB, 398x gelezen)
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 11:30   #190
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Romeo's en hun voertuigen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Romeo's.jpg‎ (549,9 KB, 411x gelezen)
Bestandstype: jpg Voertuigen Romeo's.jpg‎ (716,5 KB, 423x gelezen)
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 11:47   #191
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De verspreiding van delta werd niet vertraagd door vaccinatie he, toch niet tijdens de golf in november. Juist wel in de zomermaanden, en dat was wat verkeerd ging. Vaccinatie heeft goed geholpen om het aantal IZ opnames en doden bij kwetsbare groepen door 3 of 4 te delen. Da's goed meegenomen. Dat is ongeveer het enige echt tastbare en belangrijke resultaat van die vaccinatie, maar dat mag er dan ook wel zijn, dat was heel nuttig.
Waarom zou vaccinatie delta in de zomer wel vertraagd hebben en in november niet ? De meeste mensen onder de 65 werden maar in het begin van de zomer gevaccineerd. Dat zorgde in november nog steeds voor weerstand.

Gaza 2025 = Berlijn 1945

Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 11:56   #192
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Dat zal er niet beter op worden.

Ruzie over coronapas loopt uit de hand, vijftiger steekt Bianca (50) neer: “Ze smeekte hem dat hij moest stoppen

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220124_92299401
Bij die kerel is er toch op z'n minst een hoek af.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 12:05   #193
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U denkt dus dat het om dezelfde mensen ging: de betogers en later de relschoppers.

Lees en kijk:

https://reactnieuws.net/2022/01/23/m...ronadictatuur/
'reactnieuws'

Extreem-rechts die beweert dat zij er niks mee te maken hebben, heeel geloofwaardig

"wij van WC-eend adviseren WC-eend"
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 12:15   #194
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyler Durden Bekijk bericht
Deze draad gaat over de betoging die eindigt in rellen en je post daar random in dat je graag en met plezier een 2de booster gaat halen. Dat is redelijk vreemd.

Zeker omdat ik nog niet veel heb gelezen van wat jij verkeerdelijk antivaxxers noemt (want voor de 100ste keer staat je vragen stellen bij deze poppenkast niet gelijk aan anti-vax) die per se jouw recht om er eentje te halen af willen nemen. Wel lees ik hier constant dat iedereen verplicht moet worden om zich te vaccineren of toch op zijn minst gepest moet worden of beperkt moet worden in zijn/haar vrijheid.

En dat terwijl, zoals Patrick treffend aanhaalt, een booster nu (of in jouw geval een 2de booster) compleet zinloos is.

Zever. In totale tegenspraak met het onderzoek van VRT, Knack en Pointer dat toont dat de belangrijkste sprekers, organisatie én funding vanuit de Wappie hoek komt.

Wie enkel maar tegen de maatregelen is gaat zich niet bezighouden met te luisteren naar zulke gecertificeerde buitenlandse gekken.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/01...lassieke-anti/
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 12:30   #195
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
'reactnieuws'

Extreem-rechts die beweert dat zij er niks mee te maken hebben, heeel geloofwaardig

"wij van WC-eend adviseren WC-eend"

Is die praat op WC-papier nog niet ten einde?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 12:31   #196
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zever. In totale tegenspraak met het onderzoek van VRT, Knack en Pointer dat toont dat de belangrijkste sprekers, organisatie én funding vanuit de Wappie hoek komt.

Wie enkel maar tegen de maatregelen is gaat zich niet bezighouden met te luisteren naar zulke gecertificeerde buitenlandse gekken.
aah, de bron is de VRT. Staatspropaganda dus.....
Oud 24 januari 2022, 12:32   #197
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fout, meerdere mensen, onder wie ondergetekende, hebben zich daarover helemaal niet uitgelaten. Uw houding is geen bron van ergernis, maar eerder van verwondering: "Welke motivatie heeft men om in een draad die over een ander onderwerp gaat, dit te vermelden"? Ik stelde de vraag al eens aan Max van Dietschland die dan de eerlijkheid en openheid had om daar ook een antwoord op te geven.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 12:35   #198
Tyler Durden
Partijlid

Tyler Durden's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is me al langer duidelijk dat je eigenlijk niet de moeite neemt om ook posts te lezen voor je haat spuit.

Maar misschien moet je eens even kijken op wat ik eigenlijk reageer. Quercus heeft het over de antivaxxers op dit forum en dat is waar ik op reageer.

Dat gezegd zijnde beschouw ik vrt nu niet bepaald als een onafhankelijke bron ondanks dat ik niet in twijfel trek dat het mogelijk is dat er echte anti-vaccinatie sprekers waren tijdens de betoging. Maar daar spreek ik me ook niet over uit.
Oud 24 januari 2022, 12:36   #199
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Jan ik heb de indruk dat je niet weet dat de gecvaccineerden denken dat ze een paar treden hoger staan op de maatschappelijke ladder want ze "mogen" op café gaan en niet gevaccineerden niet;;sliep sliep sliep. Tenslotte zijn niet gevaccineerden in sommigen hun ogen alleen maar een bende vandalen en plunderaars .
Persoonlijk zeg ik, laat iedereen zijn gedacht. Dat is vrijheid toch?
In dit alles is ook mijn zienswijze dat de persoonlijke keuze in de volle breedte en diepte moet gewaarborgd blijven. Die keuze respecteer ik, ongeacht of iemand nu tot vaccinatie of niet komt. Deze houding deel ik met heel velen die ik de afgelopen maanden rond de thematiek heb leren kennen. Er zitten ongetwijfeld een aantal principiële "anti-vaxers" bij, maar die vormen een vrij kleine minderheid. Voor de meeste mensen is het vooral de overheidsdwang die een probleem vormt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2022, 12:37   #200
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In dit alles is ook mijn zienswijze dat de persoonlijke keuze in de volle breedte en diepte moet gewaarborgd blijven. Die keuze respecteer ik, ongeacht of iemand nu tot vaccinatie of niet komt. Deze houding deel ik met heel velen die ik de afgelopen maanden rond de thematiek heb leren kennen. Er zitten ongetwijfeld een aantal principiële "anti-vaxers" bij, maar die vormen een vrij kleine minderheid. Voor de meeste mensen is het vooral de overheidsdwang die een probleem vormt.
Ik denk niet dat hier 1 ziel aanwezig is die anderen wil verplichten zich niet te vaccineren.
De extremisten zitten aan de andere kant. Welbekend bij de forumleden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be