![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
En dan val je natuurlijk helemaal van je stoel. Citaat:
Ik ben het ook enkel maar gaan halen uit plat opportunisme. Ik had origineel al weinig trek in de vaccins wegens de walgelijke machinatie erachter en de lage kans op problemen voor mijn leeftijd, maar de vrouw des huizes wou wel echt HEEL GRAAG op reis. ![]() Met alles wat erna gebeurd is wel redelijk wat naspijt dat ik daarvoor toegegeven heb aan dat fascisme. Gelukkig beseft de vriendin nu ook wel hoe het in elkaar zit.
The price of liberty is eternal vigilance Laatst gewijzigd door Tyler Durden : 26 januari 2022 om 11:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste die mijn cst vraagt zal 1x vriendelijk geweigerd worden. En vanaf die in mijn cirkel komt heeft die een proces aan zijn been. Je mag niet discrimineren op basis van vaccinatie. Ik heb zwart op wit antistoffen maar ga dat natuurlijk pas op de rechtbank tonen dan. Die fascisten hebben moeten censureren, liegen, verdelen en stigmatiseren om tot beleid te komen. Ze vrezen de waarheid,
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou me tegen of ik doe een ongeluk. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 januari 2022 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze weten dat lol Niets zo irritant dan een autistisch betweterke dat het concreet kan maken waar en wanneer het moet... Mijn realiteit overtreft alle fictie. Jeff Hoeybergs en wappies got nothing on me. Ziede me al op tv bij de rechtbank: Babylonische lobbyhoeren ![]()
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn https://m.youtube.com/shorts/dHZm9YpsCG4 Laatst gewijzigd door CUFI : 26 januari 2022 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste in de rij. Dat verdient een medaille. https://www.youtube.com/watch?v=zjxR4Uzjq8o
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat antwoord had ik verwacht. Ik denk niet dat 85+ daarop zitten te wachten. Ik vermoed dat het mensen zijn die geen zin hebben om zich te verplaatsen, of die het vaccin werden afgeraden. Ik weet het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telefoneren is ook al een hele opdracht geworden. Druk 1 en druk dan nog eens 2 en dan krijg je een bezettoon. Die mensen zijn een menselijk leven gewoon en geen leven geleid door debiele spoken. Die mensen zijn echt verloren hoor in deze spookwereld. Ik zie en hoor dat goed genoeg in het WZC van mijn tante. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 januari 2022 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt. 12-18 jarigen zijn untermenschen. Geen kazou skireis voor hen omdat oude klootzakken hen dat niet gunnen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Is dat uw favoriete taalgebruik 12-18 die geen boosterprik hebben gehad gaan niet skiën omdat de landen waar die pistes liggen dat nu eenmaal als voorwaarde stellen. Zoals de Zwitsers een autostrade ticket eisen om op hun snelwegen te rijden, zijn er landen die een volledig CST (3 prikken) eisen om op hun ski-pistes te mogen glijden 12-18 die nog niet de kans gehad hebben zichzelf te beschermen en hun verantwoordelijkheid ten aanzien van de maatschappij op te nemen, zullen niet gaan skiën. Niets met untermenschen te maken, alles met huidige regelgeving. Ze zullen er niet aan sterven. Heb eind jaren 60 begin 70 ook nooit gaan skiën...en ik heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb. De jaren zijn ook aan mij voorbij gevlogen zonder al die CO2 brakende onzin.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 26 januari 2022 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
U gaat nu toch niet bepleiten dat twee verschillende keuze tot dezelfde consequenties moeten leiden ? Wie zichzelf beschermt en zijn verantwoordelijkheid ten aanzien van de maatschappij opneemt en meehelpt de ziekenhuizen zo weinig mogelijk te belasten heeft andere consequenties verbonden aan zijn keuze dan mensen die deze keuze niet willen maken. heel logisch heel vergelijkbaar met geen VCA - geen opdrachten bij grote bedrijven. Geen snelwegenvignet - niet rijden op de Zwitserse wegen. Er is keuzevrijheid...maar iedereen moet leven met de consequenties die zijn eigen keuze met zich meebrengt. Voor een voetbalploeg kiezen betekent ook dat de bal niet met de hand mag gespeeld worden. Daar wordt ook niet over gezaagd. Elke keuze heeft consequenties...
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom neemt die 80-jarige "zijn verantwoordelijkheid ten opzichte van de maatschappij" niet op door zichzelf op te hangen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 26 januari 2022 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen men de veiligheidsgordels verplichte te dragen in de auto waren er ook zo onnozelaars die met vrijheid zwaaiden. Er waren er zelf die stelden dat gordels gevaarlijker waren dan geen dragen bij ongeval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog stiller: dat ze zich wel hebben laten prikken, maar het thuis niet zeggen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |