Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 januari 2022, 11:46   #101
Tyler Durden
Partijlid

Tyler Durden's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat zin heeft het om een vaccin voor eventjes te nemen?
Bij een virus als de griep of corona weet je toch op voorhand dat zoiets permanent is?
Wat raar was is dat men de coronavaccins niet op de varianten aanpastten zoals bij een griepvaccin.

Maar je wist toch op voorhand dat die spuiten levenslang zouden worden?
Kijk naar de zaak zoals ze is en niet zoals de leugenpers en pseudowetenschappers het verkopen. Die doen niet aan wetenschap maar aan politiek waar economische belangen voor de individuele burger kwam.
Het virus zal zo lang uitgemolken worden zolang mensen die fascisten geloven.
De enige zin die het had voor mij was op dat moment dat ik op reis kon met de vrouw des huizes. Sowieso moet ik toegeven dat ik me op dat moment nog niet had verdiept in hoe het nu exact zat met de werking van dergelijke virussen en vaccins. Ik wist op dat moment dat ik een sterk gevoel tegen het CST en tegen de dwingelandij had, maar de medische deep-dive is pas daarna gekomen.

En dan val je natuurlijk helemaal van je stoel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Medische behandelingen ondergaan voor niet-medische redenen is toegeven aan medisch fascisme.

Daar teren ze op.....

Ik ben blij dat je dat nu inziet.
Absoluut correct.

Ik ben het ook enkel maar gaan halen uit plat opportunisme. Ik had origineel al weinig trek in de vaccins wegens de walgelijke machinatie erachter en de lage kans op problemen voor mijn leeftijd, maar de vrouw des huizes wou wel echt HEEL GRAAG op reis.

Met alles wat erna gebeurd is wel redelijk wat naspijt dat ik daarvoor toegegeven heb aan dat fascisme. Gelukkig beseft de vriendin nu ook wel hoe het in elkaar zit.

Laatst gewijzigd door Tyler Durden : 26 januari 2022 om 11:47.
Tyler Durden is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 11:50   #102
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyler Durden Bekijk bericht
De enige zin die het had voor mij was op dat moment dat ik op reis kon met de vrouw des huizes. Sowieso moet ik toegeven dat ik me op dat moment nog niet had verdiept in hoe het nu exact zat met de werking van dergelijke virussen en vaccins. Ik wist op dat moment dat ik een sterk gevoel tegen het CST en tegen de dwingelandij had, maar de medische deep-dive is pas daarna gekomen.

Absoluut correct.

Ik ben het ook enkel maar gaan halen uit plat opportunisme. Ik had origineel al weinig trek in de vaccins wegens de walgelijke machinatie erachter en de lage kans op problemen voor mijn leeftijd, maar de vrouw des huizes wou wel echt HEEL GRAAG op reis.

Met alles wat erna gebeurd is wel redelijk wat naspijt dat ik daarvoor toegegeven heb aan dat fascisme. Gelukkig beseft de vriendin nu ook wel hoe het in elkaar zit.
Ik meen wat ik zeg; ik hoop dat jullie beide binnen X jaar geen niet-leeftijdsgebonden ziektes/kankers/of wat dan ook ontwikkelen.
Oud 26 januari 2022, 12:11   #103
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyler Durden Bekijk bericht

Vanaf ik door had dat het een agenda is en de fouten pure moedwil waren; dan viel ik ook van mijn stoel en begon ik met schuim op mijn lippen te radicaliseren.
De eerste die mijn cst vraagt zal 1x vriendelijk geweigerd worden. En vanaf die in mijn cirkel komt heeft die een proces aan zijn been.
Je mag niet discrimineren op basis van vaccinatie. Ik heb zwart op wit antistoffen maar ga dat natuurlijk pas op de rechtbank tonen dan.
Die fascisten hebben moeten censureren, liegen, verdelen en stigmatiseren om tot beleid te komen. Ze vrezen de waarheid,
Oud 26 januari 2022, 12:18   #104
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Vanaf ik door had dat het een agenda is en de fouten pure moedwil waren; dan viel ik ook van mijn stoel en begon ik met schuim op mijn lippen te radicaliseren.
De eerste die mijn cst vraagt zal 1x vriendelijk geweigerd worden. En vanaf die in mijn cirkel komt heeft die een proces aan zijn been.
Je mag niet discrimineren op basis van vaccinatie. Ik heb zwart op wit antistoffen maar ga dat natuurlijk pas op de rechtbank tonen dan.
Die fascisten hebben moeten censureren, liegen, verdelen en stigmatiseren om tot beleid te komen. Ze vrezen de waarheid,
En dit allemaal onder de beruchte beroemde verzetsdaad van
Hou me tegen of ik doe een ongeluk.

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 januari 2022 om 12:18.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 12:20   #105
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
En dit allemaal onder de beruchte beroemde verzetsdaad van
Hou me tegen of ik doe een ongeluk.
Ik kom graag voor met een zaak samengevat in Bijbel formaat.
Ze weten dat lol
Niets zo irritant dan een autistisch betweterke dat het concreet kan maken waar en wanneer het moet...
Mijn realiteit overtreft alle fictie. Jeff Hoeybergs en wappies got nothing on me.

Ziede me al op tv bij de rechtbank: Babylonische lobbyhoeren

Laatst gewijzigd door CUFI : 26 januari 2022 om 12:23.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 12:25   #106
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ja, er is een kentering, in de publieke opinie.

10,5 % van de 18+ heeft nog geen enkele prik gehad. Volgens mij gaan we nog spannende tijden tegemoet.
VRT NWS
Ze doen wat ze willen maar geen sneeuwvakantie.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 12:56   #107
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij de 20ers zijn er nogal die in januari werden uitgenodigd maar uitstel hebben gevraagd wegens examens.
12% bij de 85+ vind ik veel.
Welnee, als je 85+ bent, dan is het niet erg om dood te gaan, dat is ongeveer het enige wat je nog kan doen he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 13:15   #108
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
O jawel, Zwitserland heeft nog steeds 3G. Uw reactie is echter tekenend voor de houding van de dwangvaxers: net als kleine kinderen "ik ga morgen naar Plopsaland en jij niet!"
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 13:21   #109
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
O jawel, Zwitserland heeft nog steeds 3G. Uw reactie is echter tekenend voor de houding van de dwangvaxers: net als kleine kinderen "ik ga morgen naar Plopsaland en jij niet!"
Bijna wel ja. Plopsaland.

De eerste in de rij. Dat verdient een medaille.

https://www.youtube.com/watch?v=zjxR4Uzjq8o
Oud 26 januari 2022, 13:23   #110
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Welnee, als je 85+ bent, dan is het niet erg om dood te gaan, dat is ongeveer het enige wat je nog kan doen he.

Dat antwoord had ik verwacht.
Ik denk niet dat 85+ daarop zitten te wachten.
Ik vermoed dat het mensen zijn die geen zin hebben om zich te verplaatsen, of die het vaccin werden afgeraden. Ik weet het niet.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 14:36   #111
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat antwoord had ik verwacht.
Ik denk niet dat 85+ daarop zitten te wachten.
Ik vermoed dat het mensen zijn die geen zin hebben om zich te verplaatsen, of die het vaccin werden afgeraden. Ik weet het niet.
Vele alleenstaande 85 + hebben geen internet en of weten niet hoe waar en wanneer ze daar ergens voor terecht kunnen.

Telefoneren is ook al een hele opdracht geworden. Druk 1 en druk dan nog eens 2 en dan krijg je een bezettoon. Die mensen zijn een menselijk leven gewoon en geen leven geleid door debiele spoken.

Die mensen zijn echt verloren hoor in deze spookwereld. Ik zie en hoor dat goed genoeg in het WZC van mijn tante.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 januari 2022 om 14:37.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 15:11   #112
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ze toebrullen om dat 100 X te schrijven in blokletters, zeker?
Oud 26 januari 2022, 15:22   #113
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
klopt. 12-18 jarigen zijn untermenschen. Geen kazou skireis voor hen omdat oude klootzakken hen dat niet gunnen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 15:28   #114
De Rode Willem

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
klopt. 12-18 jarigen zijn untermenschen. Geen kazou skireis voor hen omdat oude klootzakken hen dat niet gunnen.
Wat een onzin haalt u er nu weer bij ?
Is dat uw favoriete taalgebruik

12-18 die geen boosterprik hebben gehad gaan niet skiën omdat de landen waar die pistes liggen dat nu eenmaal als voorwaarde stellen.
Zoals de Zwitsers een autostrade ticket eisen om op hun snelwegen te rijden, zijn er landen die een volledig CST (3 prikken) eisen om op hun ski-pistes te mogen glijden

12-18 die nog niet de kans gehad hebben zichzelf te beschermen en hun verantwoordelijkheid ten aanzien van de maatschappij op te nemen, zullen niet gaan skiën. Niets met untermenschen te maken, alles met huidige regelgeving.
Ze zullen er niet aan sterven.
Heb eind jaren 60 begin 70 ook nooit gaan skiën...en ik heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb. De jaren zijn ook aan mij voorbij gevlogen zonder al die CO2 brakende onzin.

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 26 januari 2022 om 15:29.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 15:33   #115
De Rode Willem

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn nu eenmaal de consequenties van keuzevrijheid !
U gaat nu toch niet bepleiten dat twee verschillende keuze tot dezelfde consequenties moeten leiden ?
Wie zichzelf beschermt en zijn verantwoordelijkheid ten aanzien van de maatschappij opneemt en meehelpt de ziekenhuizen zo weinig mogelijk te belasten heeft andere consequenties verbonden aan zijn keuze dan mensen die deze keuze niet willen maken. heel logisch

heel vergelijkbaar met geen VCA - geen opdrachten bij grote bedrijven. Geen snelwegenvignet - niet rijden op de Zwitserse wegen.

Er is keuzevrijheid...maar iedereen moet leven met de consequenties die zijn eigen keuze met zich meebrengt.
Voor een voetbalploeg kiezen betekent ook dat de bal niet met de hand mag gespeeld worden. Daar wordt ook niet over gezaagd. Elke keuze heeft consequenties...

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 15:38   #116
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
12-18 die nog niet de kans gehad hebben zichzelf te beschermen en hun verantwoordelijkheid ten aanzien van de maatschappij op te nemen, zullen niet gaan skiën.
Leg dat nu nog eens goed uit.
Oud 26 januari 2022, 15:39   #117
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dat zijn nu eenmaal de consequenties van keuzevrijheid !
U gaat nu toch niet bepleiten dat twee verschillende keuze tot dezelfde consequenties moeten leiden ?
Wie zichzelf beschermt en zijn verantwoordelijkheid ten aanzien van de maatschappij opneemt en meehelpt de ziekenhuizen zo weinig mogelijk te belasten.
Vergelijk eens die 12-18 jarige niet-gevaccineerde, met die gevaccineerde CST houder van 80 jaar die op cafe gaat...

Waarom neemt die 80-jarige "zijn verantwoordelijkheid ten opzichte van de maatschappij" niet op door zichzelf op te hangen ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 januari 2022 om 15:40.
Oud 26 januari 2022, 16:41   #118
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Toen men de veiligheidsgordels verplichte te dragen in de auto waren er ook zo onnozelaars die met vrijheid zwaaiden. Er waren er zelf die stelden dat gordels gevaarlijker waren dan geen dragen bij ongeval.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 16:48   #119
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Leg dat nu nog eens goed uit.
Sommigen zijn echt ver weg....
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2022, 17:24   #120
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, er is een kentering, in de publieke opinie.

10,5 % van de 18+ heeft nog geen enkele prik gehad. Volgens mij gaan we nog spannende tijden tegemoet.
VRT NWS
Ik hoop stilletjes dat dat migrantenmeisjes zijn die dat doen om te beletten dat ze uitgehuwelijkt worden.
En nog stiller: dat ze zich wel hebben laten prikken, maar het thuis niet zeggen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be