![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk is mijn grootste markt, Nederland blijft beperkt. Raar genoeg explodeert de verkoop in UK tegen alle verwachtingen in. De afscheiding van de EU heeft er blijkbaar voor gezorgd dat rekken van winkels leeg hangen en ze kopen alles wat beschikbaar is. Maar Holland blijft een negatieve uitzondering. Heb al werk en problemen genoeg om daar mijn kop over te breken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Totaal niet. Nederlanders zijn zeer vriendelijke mensen met wie nauwere politiek-economische toenadering gewenst is.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En persoonlijk kom ik ook graag in Vlaanderen, evenals in Limburg. Ik voel me thuis in het gehele Nederlandse taalgebied ; ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | ||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Citaat:
De zogenaamde woonwagenbewoner neemt dezelfde houding aan jegens mensen die de kroonprik niet wensen. Men kan niets doen met zo'n mensen. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 30 januari 2022 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Limburger, Brabanders en Zeeuwen zijn inderdaad geen Hollanders, maar ook geen Friezen, Groningers, Drentenaren, enzovoort. Onder de Rivieren voelen ze zich trouwens GEEN Belg, ook niet "meer Belg dan...". Ze beschouwen zich door en door Nederlander. En geen de Zeeuws-Vlamingen staan helemaal niet te springen om bij België ingedeeld te worden. "Oranje en Zeeland, Da's de leus!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals bijvoorbeeld een samenwerking met KLM? Die afgeschoten werd ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was ooit gestopt aan een hotel op een afrit van de autostrade in Holland. Zag op het menu gebakken schol Picasso, zij zeggen Picassaaaaauw. Dacht verkeerdelijk dat ze dat niet konden verkloten. De dienster komt uit de keuken en in plaats van op mijn tafel te zetten zet ze het op de toog. Zag er perfect bruin gebakken uit. Helaas ik zie de garcon achter de toog zich bukken in de frigo en tot mijn afschuw trekt hij vlug een blik gesuikerd fruit macedoine en kiepert het over de perfect gebakken schol zonder dat ik de tijd had tussen te komen. Dat was dus Picassaaaaauw. De vis was natuurlijk compleet naar de kloten. Een gruwelmoord!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeeland is in alle opzichten vergelijkbaar met West-Vlaanderen, behalve de walgelijke immo-maffia die alles bij ons heeft verkloot. Net zoals dat ik veel liever een dagje strand in Zeeland meepik dan de overpakte BS bij ons in hellhole Oostende of Blankenberge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu doe je de Zeeuwen tekort hoor... Vettige drab kun je in Oostende bij de kilo's kopen in de vele tientallen kraampjes. 'Kibbeling' noemen ze dat, de toerist denkt dat dit gemaakt is van Kabeljauw maar het is in de regel goedkope rommel zoals Koolvis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was niet in Zeeland, ergens Oost-Noord. Zeer lang geleden. Maar verleden jaar was ik , om mijn vrouw plezier te doen, in Amsterdam. Restaurants duur en slecht. Ik herinner me wel en dat is super lang geleden ging ik veel naar Zandvoort. Daar was een soort grote snackbar maar die konden echt superlekker vis braden, dezelfde dag gevangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of Frans brood met frieten, het nationaal Waals gerecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In wezen bij uitbreiding, het gedrag van de zelfstandige.
![]() |
![]() |