![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() De cartoonist van de Washington Post verliest zijn gevoel voor humor (voor zover hij dat ooit had) en gunt ons een blik in zijn manier van denken:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is trouwens een hele klassieke manier van denken. Populair in de MSM, de politiek en bij een aantal mede-forummers:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden virologen meer het beleid van een land moeten betalen dan truckers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik herinner me MSNBC als een baken van felle kritiek tegen de GW Bush regering, de neocons en hun "regime change" avonturen in het Midden-Oosten.
Sindsdien (sinds Obama?) zijn ze verworden tot een CIA psyops vehikel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het beslissen blijft best in handen van verkozenen. Ingevolgde de ijzeren wet: democratie is een slechte staatsvorm, maar er is geen betere. Alle andere zijn afgrijselijk slechter.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog over Canada en zijn truckers.
Niemand zal betwisten dat er ook in Canada mensen zijn die tegen het corona-beleid zijn. Mogelijks in grotere getalen als wij hier. Maar "men" moet niet afkomen met fake-nieuws over hun aantallen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom is het ook een slecht idee om af te komen met Het Laatste Nieuws is Knack, en een beter idee om je direct te informeren bij de mensen van terplekke.
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Die onzin van 50 000 trucks (10 a 20 keer meer dan in realiteit) kwam die van mensen ter plekke, via social media, of kwam die van knack/hln?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We are all fighting the pandemic!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, kwam even aan bod in die link die je zond, het interview met Desmet.
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind die leuk !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Keep On Rockin' In The Free World
![]() A propos: alweer een bewijs dat het maar om een handvol (extreemrechtse) zotten gaat. ![]()