![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al 80 jaar maakt het Westen van Rusland de vijand. Ga daar maar lekker verder in mee.
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Europa voor kernenergie gaan en en de gastoevoer uit Rusland, Qatar en de VS decimeren!
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 februari 2022 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat komt u aanzetten met die "tachtig jaar"? Of lees ik hierin dat u eigenlijk een communist bent geworden die de onderdrukkende politiek van de Sovjet-Unie nu aan het goedpraten bent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de Balten, de Polen, de Oekraïners... vragen om deel te worden van de NAVO, dan is dat hun vrije en democratische keuze. Nogal een verschil met wat u omschrijft als "imperialisme". Op dat vlak oogst de Russische beer wat ze zelf gezaaid hebben. De Balten waren en zijn het Russisch imperialisme meer dan beu, want zij hebben het vele tientallen jaren na WO I ook mogen ondergaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ze in een land een paar duizend km verder doen laat me, als rechtse anarchist, volkomen koud.
![]() |
#109 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De hond van Pavlov kent ook zijn geschiedenis, en kwijlt juist daardoor op het verkeerde moment.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.bbc.com/news/uk-england-wiltshire-59332227 De 300 doden van MH17 staan ook op het conto van Rusland natuurlijk, waaronder 200 nederlanders, 6 belgen en 80 kinderen. Over de moordpartijen van de Russische Wagner huurlingen weten we weinig qua aantallen maar dit zijn een paar van die jongens aan het werk in Syrie : ![]() https://sofrep.com/news/russian-merc...ia-identified/ Laatst gewijzigd door parcifal : 2 februari 2022 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de inmenging en bemoeienis van het Westen waar ik woon een impact kan hebben op mijn leefomgeving heb ik daar wel degelijk het recht op commentaar en kritiek te geven.
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnbaar niet, want u zit u hier op te winden over Rusland. De Balten en Polen interesseren u "als rechtse anarchist" (wat dat ook moge betekenen) schijnbaar niet, maar Rusland wel. Begrijpe wie begrijpen kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pavlos richtte zijn hond af. De Polen en Balten hebben het africhten door de Russische meesters achter zich gelaten. Nu denken ze zelfstandig en weten hoe de Russen hun honden (lees: hun nuttige idioten en handlangers) africhten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier nog een staaltje van uw geliefde USA die zich overal ter wereld gaan moeien. https://www.hln.be/buitenland/washin...ging~a16915cb/
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, gedacht door de "rechtse anarchistische" egoïst. Wat de anderen meemaakten, interesseert hem slechts in zoverre het een mogelijke impact heeft op het eigen leven. Niets anders dan "als ik het maar goed heb, wat interesseert mij de ellende van een ander".
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 2 februari 2022 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen mijn goesting: zelfs meer extremistisch dan Tomm a/d andere kant. En dat is verdomd moeilijk om toe te geven.
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het heel goed, beste man. De enige die hier met vuur speelt, is Poetin die Oekraïne behandelt als een kleine kleuter die enkel mag luisteren naar de meester in Moskou. Net zovele Russen heeft Poetin het niet verteerd dat de Oekraïners hun eigen toekomst in handen nemen en niet meer willen zitten onder de bemoeienissen van de Rus.
|
![]() |
![]() |