![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Per direct alle maatregelen afschaffen en elke burger (via email of post) de Barrington Declaration opsturen. https://gbdeclaration.org/great-barr...on-nederlands/
Daarna vaccins beschikbaar stellen voor wie het wil en tevens Ivermectine en vergelijkbare eerstelijnsmedicatie verkrijgbaar maken op voorschrift. Dan zou ik de openbare omroep opdracht geven, om een praatprogramma uit te zenden waar het 'expertengroepje' het verbaal opneemt tegen gecensureerde wetenschappers, mbt het gegeven 'advies' van de afgelopen 2 jaar. Per direct ontslag van alle vaxministers, provinciegouverneurs ea totalitaire dwingelandjes (over nieuwe verkiezingen ben ik nog niet uit ![]() De rest gewoon laten waaien. Citaat:
![]() |
![]() |
#382 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gerrit Veldman: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
|
![]() M’n beste, als hooggeschoolde mens zou je toch moeten weten dat elke vorm van klinisch gedragsonderzoek dat soort aanduidingen gebruikt.
Heeft dus helemaal niks te maken met jou te ontmenselijken, al vermoed ik dat je nu de woketoer opgaat, om mij – bij je gebrek aan argumentatie in zowat heel deze draad – als ‘onmenselijk’ te kunnen vilifiëren.
![]() |
#384 |
|
![]() Ik vraag net zoals Veldman in zijn laatste zin: "Ik zou daarom niet weten waarom een vergelijking niet zou mogen. " Ik vraag een vergelijking op basis van mijn input.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dan is het (stap voor stap opgebouwde) proces al onomkeerbaar geëvolueerd en dus veel te laat, om dan nog iets te doen.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 2 februari 2022 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
|
![]() Is er ondertussen nog nieuws over Trudeau of is 'm z'n enige kans aan het missen, om met een delegatie protesters in dialoog te gaan ?
![]() |
#387 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De beruchte verklaring van De Croo: Citaat:
Citaat:
Dus onderliggend: de ongevaccineerden moeten aangepakt worden. Of zoals Macron openlijk durfde zeggen: men moet ze "emmerder" tot er geen meer zijn. Net zoals je de Joden moest "emmerder" tot ze zelf opstapten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hitler, Stalin en Mao ware wrede dictators, maar toch waren er op meerdere vlakken verschillen. Je zal bijvoorbeeld een spiegelvoorbeeld vinden voor de culturele revolutie van Mao. Moeten we dan concluderen dat Mao geen dictator was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Minister-President
|
![]() Dus het CST zou moeten blijven bestaan omdat er veel mensen zijn die door middel van propaganda en leugens angstig zijn gemaakt?
Er bestaat enkel nog steun voor het CST bij volledig gevaccineerde personen die de risico’s op ernstige ziekte matig tot hoog inschatten. Dat blijft een aanzienlijke groep, al daalt het draagvlak wel omdat de omikronvariant als minder ziekmakend ingeschat wordt. https://www.hln.be/binnenland/moet-c...euze~a192151a/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, volgens Voltian mochten de nazi's Joden aan de lopende band discrimineren, zolang ze er maar geen in de gaskamer stopten. Of in onze tijd: Kim Jong-un is een toffe pee, zolang hij zijn eigen volk maar niet in heropvoedingskampen stopt. Alleen dan mogen we het regime in Noord-Korea afkeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid heeft een waar mistgordijn over dat CST opgezet net alsof het een middel was om het virus tegen te houden. En wie als ongevaccineerde dus geen CST had (tenzij na negatieve test), was een gevaar voor de volksgezondheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() nee
![]() |
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() wees zuinig met straffe vergelijkingen boy who cries wolf niet proportioneel het is niet nuttig Ik onderbouw mijn mening evengoed Waarom discussieren we hier nog over? We verschillen van mening. punt. Wilt ge mij nog overtuigen van iets of zo? Uw (enfin, die van Veldman) mening is duidelijk. Ik vind ze niet voldoende overtuigend. Ik ga u ook niet kunnen overtuigen. Dus wat gaan we doen, beetje op en af roepen of zo?
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vindt u trouwens nog steeds dat er aan het CST een medisch gegronde reden ligt? Ik wil wel eens weten welke dan wel...! Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 2 februari 2022 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind het persoonlijk niet proportioneel en ben het er totaal niet mee eens dus, maar de medische/"sanitaire" argumentatie is er wel. Bij de Joden was er zo'n grond niet natuurlijk, alleen ene pseudo-wetenschappelijke rassentheorie. Toch een verschilleke is all I'm saying ...
![]() |
![]() |
#397 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#398 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelooft u nu echt die ongefundeerde onzin wanneer bij de vierde en vijfde golf duidelijk wordt dat het om een regelrechte besmettingsgolf gaat van gevaccineerden en waarbij ook de meerderheid van de coronapatiënten gevaccineerd zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelooft u nu echt die ongefundeerde onzin wanneer bij de vierde en vijfde golf duidelijk wordt dat het om een regelrechte besmettingsgolf gaat van gevaccineerden en waarbij ook de meerderheid van de coronapatiënten gevaccineerd zijn?
|
![]() |
![]() |