![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets venijnig aan. Wel heel consequent: tot nu toe werden vaccins pas aangeboden en aangeraden na Europese goedkeuring. Nu wil Beke iets aanbieden wat geen enkele schakel in de beslissingsketting tot nu toe heeft aangeraden... Beke die zichzelf uitroept tot vaccinexpert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als 't niet zo triest was, zou ik platliggen van 't lachen. Ik kwam niet meer bij. Ik heb in 't begin van dat spel telkens hardop gelachen als ik voorbij richtingaanwijzers reed waarop de weg naar 't "VACCINATIECENTRUM" gewezen werd. Ik dacht "Vaccins, prima, voor ouderen, vooral in WZC's, zieken, zwakkeren, mensen met comorbiditeiten, maar de rest vd bevolking gaat daar eens goed mee lachen en loopt daar niet heen". Manman wat heb ik me vergist in 't mensdom. Ik heb redelijke mensen, intelligente mensen, en al dies meer, zien veranderen in kwijlende idioten die klakkeloos 'n bende zichzelf tegensprekende kwakzalvers achterna liepen. Heeft niemand ooit voor zichzelf leren nadenken, leren kritisch denken, dingen in vraag te stellen, en vooral leren beslissen wat goed is voor henzelf, zonder dat de clowns over je leven moeten beslissen?!? Wacht wacht ... en vooral hun neus uit andermans (gezondheids)zaken te houden. Forcevaxxienazies!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 4 februari 2022 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan zie je dat er tot op vandaag al 60.000 jongeren van 16 en 17 jaar hun booster al lang hebben ontvangen. Dat is bijna 1 op 4 in die leeftijdsgroep. Zowel in Vlaanderen als in Wallonië is dat al lang bezig. Bijvoorbeeld vrijdag 28 januari: 2700 boosters in die leeftijdsgroep in Vlaanderen, 87 in Brussel en 745 in Wallonië. Of geloof je dat 23% van onze jongeren 'risicopatiënten' zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteindelijk heeft die commentaar niets met partijpolitiek te maken. Was Beke of Jamban Vlaams Belangers, dan had ik hen evenzeer met pek en veren overladen. Consequente politiek is het niet. Wel een politiek die in der haast beslissingen neemt omdat een invloedrijke reisorganisatie als Kazou overspoeld dreigt te worden met annulaties door de vaccinatievereisten van bepaalde skilanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel leerzaam, maar vooral erg teleurstellend. Nooit, zelfs niet in m' n stoutste dromen had ik verwacht dat er zoveel schapen rondliepen, want ik heb echt wel stormlopen op die vaccinaziecentra gezien. Onbegrijpelijk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niemand verplicht die jongeren om het vaccin te nemen.
Sommigen die hier zeggen dat ze voor vrije keuze zijn, zijn dat niet. Nu wordt het vaccin hen aangeboden als zij en hun ouders dat willen, maar er moet niets. Vrije keuze dus. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 4 februari 2022 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie valt u hier aan die "hier zeggen dat ze voor vrije keuze zijn maar het niet zijn"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vrije keuze tussen geen spuit of gaan skiën endat terwijl er medisch geen verband is tussen de twee. Een knap staaltje van goed bestuur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet de Vlaamse regering die beslist over verplichte vaccinaties om te gaan skieën. Neen, de Vlaamse regering heeft hier eindelijk wat daadkracht getoond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht ik al. Dank u. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan "vrije keuze" horen geen consequenties vast te hangen. Er hoort geen segregatie tussen wel of niet gevacci eerden te zijn, als het om "vrije keuze" zou gaan. Jongeren die ergens heen willen worden weldegelijk indirect gedwongen. Of denk jij dat ze zich laten vaccineren imdat ze bezorgd zijn voor 'n verkoudheid op steroids? Waar de meesten trouwens geen hinder van hebben. Ze kunnen mekaar onderling trouwens nog steeds lustig besmetten. Dat is nu net 't onzinnige eraan. Je beschermt er niemand mee!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verleden week mocht iemand er niet in op een wedstrijd in eerste provinciaal omdat hij geen CST had. De man die protesteerde tegen de vrouw die dat bedrieglijk pasje, ( je helemaal niet SAFE tegen covid met dat pasje ) had een gevatte vraag aan die vrouw. Hij zei : Hier op het veld dat ruw geschat een omtrek heeft van 350 meter en waar gemiddeld een 120 - 150 man komt in OPEN lucht mag ik er niet in maar in een supermarkt waar BINNEN misschien ook zoveel volk rond loopt op drukke dagen mag ik wel in zonder pasje, waar zit de logica? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat werd hier zelfs al geopperd. De liberale bende is de liberale waarden vergeten. Wat ik me afvraag is welk voordeel ze er menen mee te doen, terwijl toch al lang bewezen is dat gevaccineerden evenzeer besmet kunnen raken en anderen kunnen besmetten. Wat maakt 't hen uit dat 'n niet gevaccineerde besmet raakt, zware symptomen heeft en/of overlijdt. Je zou toch denken dat ze daar net blij om zouden wezen. "Schadenfreude", jeweetwel, de "blokkersvergasser" o.a. Ik heb nooit geweten dat er zo neurotisch gereageerd werd om iemands griepprik-status, waar jaarlijks ook slachtoffers aan overlijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen de entertainment factoren in deze discussie blijven (minimaal) interessant. De rest is supergeleidende polarisatie. Mijn mening, he.
![]() |