![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij komt eraan.
Laat u hem zetten? Ik doe het in ieder geval. Laatst gewijzigd door Henri1 : 8 februari 2022 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker en vast. Maar is nu enkel voor de risicogroepen. Ik zal nog wel wat langer moeten/kunnen wachten want bij mij is de eerste booster nog maar recent gezet.
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, zitten we al aan 4?
Fantastisch. 53 miljard dollar verdient pfizer tot nu toe. Compleet geschift. Sorry, ik heb gelogen. Volgens universalia is het 54 miljard. Straks spreken we over écht grote bedragen...
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 februari 2022 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Da businessplan van windows werkt ook bij mensen blijkbaar.
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik doe het niet, de booster heb ik ook al laten passeren.
In deze context verwijs ik ook graag naareen risico-analyse die de risico's in perspectief zet: ![]() Hier zie je de vergelijking tussen het risico om opgenomen te worden in het ziekenhuis omwille van covid vs een verkeersongeval. Het is evident dat ik voor dat soort ridicule risico's niet de moeite ga doen om een extra prik te gaan halen. Dat is de puur rationele afweging van mijn kant. Daarnaast speelt ook nog een stuk rebellie mee in de zin dat ik het beleid van de overheid in deze covid-crisis zo ziekelijk slecht vind dat ik het op iedere mogelijke manier wil boycotten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Wat krijg je bij een volle spaarkaart ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 februari 2022 om 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nu, februari 2022 ,geen beslissing over een veralgemeende 2de boosterprik (zijnde 4e vaccinatie) voor iedereen.
Het gaat nu nog om 200000 gevallen van "verminderde immuniteit" die bovendien hun 3de prik al zo lang geleden (tegenwoordig is een kwartaal al "te lang geleden" in de vaccinologie.... ![]() We vernemen ondertussen al van tienduizenden vaccins die zullen moeten vernietigd worden .Ze zijn ontdooid maar raken binnen een bepaalde termijn niet ingespoten....Het wijst er op dat de vaccinatie/1ste boostercampagne op zijn einde loopt... Onwaarschijnlijk dat een veralgemeende algemene spuitcampagne nog veel succes,of veel zin-,zal hebben.Zovelen van ons hebben nu al 3 vaccins binnen een kalenderjaar binnen....als het nu nog niet goed is kunnen er vragen gesteld worden.Drie maal is scheepsrecht hé? Laatst gewijzigd door kelt : 9 februari 2022 om 06:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat risicopatiënten, boomers, ... en alle anderen die dat willen zich zo veel laat prikken als ze willen, maar stop met de corona safe pass, de quarantaines, de verplichte vaccinaties en al rest van de dwaze paternalistische maatregelen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 9 februari 2022 om 06:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij was toch geen ouderling dacht ik. Raak je verslaafd?