![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: De verantwoordelijken voor het coronabeleid moeten gestraft worden! | |||
Yup, geen proces nodig, lynchen die handel |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
Een speciaal volkstribunaal is op z'n plaats en zal een gepaste straf vinden, mogelijks de doodstraf |
![]() ![]() ![]() |
22 | 46,81% |
Het gerecht moet tenminste een onderzoek voeren naar strafrechtelijke vervolging |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,89% |
Niet via het gerecht, maar straffen in het stemhokje! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,89% |
Het beleid was (grosso modo) wel ok; waarom straffen?! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,64% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Vreemdeling
|
![]() 32 jaar gewerkt zonder 1 dag stempelen. Misschien 2 of 3 keer enkele dagen ziek geweest. Oud genoeg geworden om mij niet meer elke dag te laten afzeiken door truckers en boeren die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden. En volledig vrijgesteld om werk te zoeken (wachttijd voor opleiding knelpuntberoep). En iedereen mag mij wat dan ook noemen. Stoort mij helemaal niet. De Schoof ken ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, of je het graag hebt of niet, diegene die "de uitzondering" kan bewerkstelligen op de "algemene regel" is den baas. Ook als dat door geweld is.
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik heb het over je familie bvb te bezoeken en mensen uit nodigen. En let op : in bepaalde , zeer bepaalde omstandigheden, kan men idd ook dat recht onderwerpen aan beperkingen.
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
Maar gesteld dat idd er kiezersfraude was , en dit afgewezen door het Amerikaanse rechtssysteem , dus EVTL ten onrechte , in de gemaakte veronderstelling, dan ... heeft degene die uiteindelijk wint , al dan niet via geweld, gelijk, he.
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]()
![]() |
#208 |
Minister-President
|
![]() Rechtspraak obv rechtsregels die we via democratische verkozen volksvertegenwoordigers uitvaardigen.
Maar bon, ik zie dat de meeste gewoon afschaffing van de rechtstaat willen. Ik denk niet dat jullie de consequenties van die wens goed inschatten voor uw eigen leven. Allé zeg, nooit gedacht dat p.be moslimterrorisme impliciet aanvaardbaar zou vinden (want ja, dat is de logische consequentie dan natuurlijk). Straf
![]() |
#209 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het idee dat de wet boven de burger staat is waanzinnig. De burger staat boven de wet, en de wet is maar een manier die de burger kan aanwenden om redelijke dingen te doen. Als de rechtstaat gebaseerd is op waanzinnige wetten, op onredelijke wetten, is het normaal dat die aan de kant gezet wordt. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 10 februari 2022 om 15:00. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, Voltian, gaat uw enquete in de goei richting ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Met de euro is het zelfs erger, aangezien de collectieve schuld van tel is en het dus niet uitmaakt of je als land je schulden binnen de perken houdt. Landen met de euro zijn als het ware gegijzeld door de europese centrale bank en kunnen moeilijk een onafhankelijke koers varen. We zijn een fuik ingezwommen. Laatst gewijzigd door Loki : 10 februari 2022 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- Genocide in Afrika - Corrupte dictators die hun eigen volk uitmoorden - Niet mogen gaan kakken bij uw vrienden
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is enkel dat laatste maar een grondrecht he. Die eerste twee zijn de affaires van mensen die ons niet aangaan, het enige wat we moeten doen is ervoor zorgen dat dat bij ons zo niet wordt, en we zijn slecht op weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Minister-President
|
![]() Goh, het resultaat ligt toch wel in de lijn van de verwachtingen.
Eigenlijk weinig verrassend.
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() Ik noteer dat op 45 stemmen er slechts 5 vinden dat er niets moet gebeuren, en dat er 3 onthoudingen zijn.
Dat stemt me hoopvol dat die paar man hier op het forum die zelfs nog meer “maatregelen” zouden toejuichen echt wel randfiguren zijn. Laat ons op enige representativiteit hopen...
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat gij niet of nauwelijks getroffen werd door de aangerichte destructie?
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()