![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Mijn mening is gebaseerd op feiten en onderzoek? Dat een paar dorpsidioten die niet verder kijken dan wat er nu weer in De Morgen staat daarmee lachen zal me worst wezen. Niet-risicogroepen hadden geen enkele reden om gevaccineerd te worden. Let op: ik zeg niet dat het hun kans om in het ziekenhuis te belanden/mortaliteit niet heeft verlaagd. Ik zeg dat: a) die kans zo klein was dat het imbeciel was om die te willen verlagen. b) de kans op neveneffecten van vaccinatie/de onzekerheid over eventuele lange termijneffecten groter is dan de kans dat het misloopt met Covid-19 zelf.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en er zijn er hier nog een paar. Laatst gewijzigd door Boduo : 10 februari 2022 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
YOU LOST!
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 februari 2022 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U begrijpt niet dat MVR, Steven Van gucht en de andere tv virologen geen 99% van de wetenschap uitmaken ?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik moet die irritante ouwe zagevent werkelijk niet !! Citaat:
Citaat:
Ik ben ook van mening , wie geen vaccin wil , ok , maar .... als ge dan toch corona krijgt , als zij dan toch in het natuurlijke geloven , blijf dan ook effectief weg van de ziekenhuizen en dokters !! Citaat:
Citaat:
Da's ook zo met bv polio e.d. , misschien hadden ze de besmetten gewoon maar moeten laten genieten van hun ziekte !! Dan zou de wereld er nu echt wel geheel anders uitzien !! Misschien een goed idee: Geen medicijnen of hulp meer , crepeer en val dood , geweldig !! Citaat:
Maar een nieuwe ziekte , hoe werk je die best tegen ?? Ja , in sommige gevallen volgepropt , !! Wie zegt dat ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
of is vaccin natuur?
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ook voor sommige blijvende schade veroorzaken !! Polio , da's inderdaad geheel andere zware koek !! En toch moet corona niet onderschatten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 februari 2022 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouderen, zwakkeren, zieken edm...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 februari 2022 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ergste is nu de crabble ziekte. Het overkomt iedereen nu. De ergste symptomen zijn angst krijgen, benauwdheid, doodsangst en daarna sterven ze. Mijn grootvader is er ook dood van, mijn vader ook en vele anderen. Crabble, let er voor op.
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kortom, zoals ik hier al 2 jaar zeg, we hebben onze maatschappij kapot gemaakt voor een scheet, en dat heeft uiteindelijk niet eens gewerkt, want uiteindelijk is de "oorlog tegen de besmettingen" GELUKKIG MAAR op de meest belachelijke manier verloren. Maar de brokken van de kapotte maatschappij en de verloren levensjaren zijn er ondertussen toch wel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij trouwens af hoe het verder zal gaan, om de volgende reden. Mochten wij ooit terugkeren naar een redelijk normale vrije maatschappij waar wetenschap weer ten volle in het openbaar bedreven kan worden, dan gaat het onafwendbaar zijn dat de analyses die we hier de laatste 2 jaar hebben doorgevoerd, door de rest van de wetenschappelijke wereld ook gaan gemaakt worden, en gaat het verdict gelijkaardig zijn: dit is een van de grootste schandalen van volksverlakkerij door wetenschappers geweest van de geschiedenis, en de gigantische gevolgen daarvan hebben gans de maatschappij enorm veel schade berokkend. Gaat dit er in de afzienbare tijd van komen ? Gaat wetenschap terug "normale wetenschap" worden en zal men binnen enkele jaren kunnen lezen hoe men aan totale onwetenschappelijke idiotie met alle zware gevolgen heeft gedaan ?
Of gaat men met alle mogelijke middelen dat potje gedekt houden ? Maar dan is de terugkeer naar een normale vrije maatschappij niet mogelijk. Dan moet men blijven liegen. Dan is de terugkeer naar het normale functioneren van de wetenschap niet doenbaar. Men is gewoon veel te ver gegaan in het liegen. Als dit "gedekt" moet blijven, is het onmogelijk om een deftige kritische analyse van het voorbije rampen epos van kwakzalverij door te voeren in het openbaar en daarvoor zal dus een "systeem" moeten opgesteld worden dat bijzonder liberticide zal blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Wat heb je vandaag op school geleerd? Zeg 't es kleine Jan..."
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draadje met helium-balloneke kan desgevallend wat helpen.
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, je kan eigenlijk zeggen dat het eerste jaar, we gigantische schade door maatregelen hebben gehad, die niet veel hebben uitgehaald op sanitair vlak. Het tweede jaar waren die totaal nutteloos en schadelijk, want de zinvolle spuitjes waren allang gezet, en al de rest diende gewoon tot niks. Toen de waanzinnige dictatuur ten top was gedreven, heeft de natuur gelukkig voor omikron gezorgd, dat zelfs de Schoven op deze aarde moest tonen dat "laten waaien" 1) onvermijdelijk en 2) gunstig was en dat alle gemaatregel en geprik ten spijt, de zinloze oorlog tegen de besmettingen hopeloos en belachelijk verloren was. Hadden we omikron niet gehad, men had Schoven nog kunnen wijsmaken dat het gelukt was. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 februari 2022 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |