![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet.
Wat begrijp je niet aan "ik heb mijn goeie jaren gehad, het is tijd om er een punt achter te zetten VOOR het minder goed gaat, ik ben tevreden met wat ik gehad heb" ? En ja, rond de pensioenleeftijd is dat punt min of meer bereikt he. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 februari 2022 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leven is niet meer te betalen.
Dit is een uitspraak v.e. mens die ook zou kunnen meerijden in dat konvooi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is jouw individueel idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het ware toch beter geweest voor die klanten dat die dood waren he. Kijk, ik heb mijn pa zien aftakelen, van een man die ik respecteerde en apprecieerde tot een triestige bloempot. Mijn ma legt hetzelfde traject af. Ik heb in mijn familie vele zulke mensen gekend. Ik heb zo het gevoel dat mensen vergeten dat zij een eindig leven hebben, en dat de bedoeling daarvan is om vrolijk en gelukkig te zijn. Dat er inderdaad momenten zijn dat men ongelukkig is, maar de enige reden om die te aanvaarden, is als "investering" in gelukkige momenten nadien. Kortom, nu wat pijn, omdat het dan morgen weer feest kan zijn. Er is (gelukkig maar) niks ergs aan dood gaan. Dat is hetzelfde als geboren worden, maar in de andere richting. Wel, op een moment dat het niet meer echt plezant is, en het niet meer echt plezant zal worden, is het ogenblik aangekomen om ermee te stoppen. Bij mijn pa was dat ergens in het begin van zijn 70 jaar, en bij mijn ma eigenlijk ook. Hij heeft het nog 10 jaar "getrokken" en ik vind dat jammer voor hem. Mijn ma trekt het ondertussen bijna 20 jaar en ik vind dat nog veel spijtiger voor haar. Ja, kijk, ik zou ook "graag" 500 jaar leven als toen ik 30 jaar was. Maar zo is de wereld niet. In oudere tijden ging men vrij snel dood als men gedaan had met aktief te leven. Dat waren eigenlijk goeie momenten. Mijn grootvader, die ging met mij wandelen als klein kind. Toen dat niet meer ging, heeft die een kanker opgedaan, en een jaar later was hij de pijp uit. Die is nooit seniel een bloempot geworden. Dat was een kranige vent die vanalles had meegemaakt, en dan gestorven is. Dat waren goeie dingen. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 februari 2022 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar gewoonte komt het casseur crapuul uit hun hol.
https://www.lefigaro.fr/actualite-fr...paris-20220212 |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#215 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat de ver voortgeschreden medische technologie ook een zeer duister kantje heeft in het eindeloos rekken van mensenlevens, dat is boven het petje van de benepen brigade hier op het forum. Verwacht maar veel verontwaardiging en tegenkanting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat vergeten ze nogal gemakkelijk.
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk begrijp ik 'm nu beter en zijn duidelijke aversie van een bepaalde levensevolutie. Inclusief zijn gekanker over de corona-aanpak van de beleidskaste in de maatschappij. Niet iedereen heeft het geluk goede genen te hebben zoals bvb Lilybeth van Albion die ervaart. Ik prijs mezelf gelukkig het leven niet zwartgallig te moeten aanvoelen door eigen aftakeling of ervaring met next of kin. Wat mij betreft: Carpe diem & live and let die. Na Trick's kanselopenbaring hierboven: Genoteerd maar tijd noch goesting voor medelijden. Vraagt 'm ook niet veronderstel ik. Bon, nieuwe lekkere dag, Doei, bitches.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 13 februari 2022 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja niets extreem rechts, de mensen zijn corona MOE, maar kijk maar uit ok stel dat het corona beestje nu kou zal vatten en evolueren tot een dodelijker monstertje hhaha dan krijgen wij binnen 8 weken hardere lockdowns dan ooit tevoren, biochemisch kan nog van alles muteren denk ik en opeens uitbarsten na incubatie tijd van 14 dagen. explosief aantal besmettingen, positieven dus het beestje muteert lekker verder in vette, volgevreten westerse lichamen vol heerlijk, mals, HOOGWAARDIG en eiwitrijk, blank vreetvoer dus. Zouden die Covid19 Nano MOnstertjes nou de langere, vetgemeste, malsere blanken lekkerder vinden dan die vieszwarte, taaiere INDiase Hindoe Gremlins?? Ze vreten toch een lichaam op cellulair niveau levend leeg, cel voor cel met hun vlijmscherpe Nano Hoektandjes??? |
|
![]() |
![]() |