![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een emissiebelasting op uitlaatgassen niet. Ook de keuring gaat geen uitlaat vinden. lol. De EV verkoop in NL heeft niet echt een knauw gekregen, de verwachte verdere groei wel. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 13 februari 2022 om 11:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 februari 2022 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 13 februari 2022 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze dat invoeren, dan liefst ingecalculeerd in de slimme kilometerheffing.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ........ Maar in een bepaald jaar, en dat jaar is niet meer zover verwijdert, heb je de keuze, ofwel nen EV met de nodige BIV en taksen, ofwel den ouwen auto, waarmee je dan bijna nergens meer mee kunt komen (LEZ), |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ........ Maar in een bepaald jaar, en dat jaar is niet meer zover verwijdert, heb je de keuze, ofwel nen EV met de nodige BIV en taksen, ofwel den ouwen auto, waarmee je dan bijna nergens meer mee kunt komen (LEZ), |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ik er ooit zo een te pakken kunnen krijgen, ... gr. gr.. mijn leeftijd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs a) juridische wetten en b) natuurkundige wetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kilometerheffing is alleen maar mogelijk met de huidige stand van zaken qua elektronica. Terwijl de (slimme) km-heffing wel degelijk een uiterst precies, eerlijk, sociaal, economisch middel is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gij kent ook niks van de zetels van mijn suv. Nu, een van mijn heel vroegere auto's was een peugeot 504 break. Die had ook goede, of toch betere, zetels. (noot: stoute collega's noemden mijn auto toen een Turkenbak. Maar toen een van hen eens vroeg of ik voor hem een erfstukje meubel wou vervoeren van zijn grootmoeder naar bij hem thuis, heeft hij mijn toch een volle bak Duvel moeten trakteren, ipv een sixpack.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar een paar jaar aan gewerkt destijds. Al die Peugeots zaten goed. De Citroën cx zat het beste. Precies een salon.
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat over een kunstencollectief (TOON) en een vereniging anti-SUV.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() Men moet het kWh verbruik van de EV's per km rekenen en daarop belasten en het gewicht in rekening brengen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gewicht? Middenklasse plug-in-ICE-SUVs wegen rond de 2 ton en meer. Zelfs een BMW X4 xDrive30d, of gewone diesel SUV weegt 2.010 kg, de M40 versie 2.095 kg, de lichtere pure benzineversies zitten ook tussen 1,9 en 2 ton: https://www.bmw.be/nl/all-models/x-s...s.html#tab-4-0 Zijn buitenafmetingen zijn idem als een Tesla model Y (2.003 kg vandaag). En die weegt in 2023 nog 1.900 kg met de megacasting en infrastructurele 4680-cellen. De diesel of plug-in hybrides zullen niet meer veel gewicht kunnen sparen, het volle adbluevat/-systeem zal wellicht nog eens 10 kg zwaarder worden. De plug-in hybrides (benzines) kunnen eventueel lichter maar hun batterijpacks werden eerder dubbel zo groot vorig jaar. Laatst gewijzigd door Micele : 13 februari 2022 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |