Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2022, 21:58   #21
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

En als je nu eens constant het verzameld werk van Willy Sommers op het hoogste volume laat spelen? Misschien gaat ie dan vanzelf gaan lopen?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 21:59   #22
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Nu, zo ineens?
yes, keep on reading (ik heb dat goed aangepakt)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 22:05   #23
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nu is het wel zo dat ie me berichtjes blijft sturen (niet dagelijks dat niet) met "I miss you." en "How are you bembem". Mais bon. Ik hou de boot af. 't Is geen Omar Sy (anders had ik misschien nog toegehapt lol xD)
Het kon misschien nog efkes plezant zijn.
Ma ja, wie ben ik om daarover te oordelen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 22:10   #24
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel Rudy daar heb ik idd aan gedacht. Maar ik wou het diplomatisch aanpakken -misschien uit angst voor represailles..after all, bezie het van zijn kant (eerst nodig ik hem uit en dan moet ie plots weg).. En zoals ik zei, ik was gehapt door de situatie....... Ook: ik heb veel kritiek maar ik kon wel inschatten dat ie me niet ging lastigvallen (seksueel dan) lolz.
Hmm. Ik begrijp dat hij eens goed heeft mogen douchen. Dat is al veel.
Ik heb daklozen in Valencia gekend die met hun aalmoes één keer in de maand op een hotelleke gaan om eens goed te kunnen douchen, slapen en ontbijten.
Oud 13 februari 2022, 22:13   #25
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Tja, iemand die niet uitgaat heeft niet veel keus.
Ik vind het wel vreemd dat Bem het heeft over een "neger". Dat klinkt nogal pejoratief.
Ja Rudy ik doe dit wanneer ik het heb over right out of Africa. En ook ik ben nog steeds pissed dat ik me heb laten happen.

Ook, ik dacht dat het een illegaal was. Geen gelukszoeker.
En ik wilde me aanvankelijk op iets anders concentreren dan het geruzie met de zus.
Maar dat het een man is en ik een vrouw alleen en wat dit kan impliceren heb ik pas later de impact van ingezien. Misschien ben ik toch naiever dan ik dacht
Oud 13 februari 2022, 22:14   #26
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
De Amerikaanse politie bellen
Bart bellen. Die gaat dat allemaal opkuisen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 22:16   #27
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nino. Het is morgen Valentijn.
Misschien heeft die jongeman, of Bem, iets leuks in petto, of ontluikt spontaan en stoemelings een nieuwe liefde.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 22:16   #28
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nu ik heb nooit het idee gehad om er mee te boomboom'en. Echt niet hoor. En hij was echt wel in nood dat kon ik wel zien...
Oud 13 februari 2022, 22:17   #29
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu ik heb nooit het idee gehad om er mee te boomboom'en. Echt niet hoor. En hij was echt wel in nood dat kon ik wel zien...
Dus geen overdreven testikeldruk ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 22:19   #30
DIBO
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Nu, zo ineens?
Het hele verhaal is al lang achter de rug

Citaat:
yes, keep on reading (ik heb dat goed aangepakt)
Nee, bedankt (en tja, ge zijt niet in stukken gesneden en in de diepvriezer beland.... dus in dat opzicht is het mss. "goed aangepakt")
DIBO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 22:20   #31
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja Rudy ik doe dit wanneer ik het heb over right out of Africa. En ook ik ben nog steeds pissed dat ik me heb laten happen.

Ook, ik dacht dat het een illegaal was. Geen gelukszoeker.
En ik wilde me aanvankelijk op iets anders concentreren dan het geruzie met de zus.
Maar dat het een man is en ik een vrouw alleen en wat dit kan impliceren heb ik pas later de impact van ingezien. Misschien ben ik toch naiever dan ik dacht
Ok. Goed ja, het is allemaal goed afgelopen.
Voor alle duidelijkheid: je hebt je niet laten happen hé. Uiteindelijk was je mensvriendelijk.
Oud 13 februari 2022, 22:24   #32
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu ik heb nooit het idee gehad om er mee te boomboom'en. Echt niet hoor. (...)
Dat hoef je eigenlijk niet te zeggen. Bem toch, ben je echt zo'n vat vol met complexen ?
Oud 13 februari 2022, 22:46   #33
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat hoef je eigenlijk niet te zeggen. Bem toch, ben je echt zo'n vat vol met complexen ?
Dat is nu toch wel vrij duidelijk zeker....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 23:15   #34
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard de volgende dag

Et bien na een gezelligeeuuh avond & nacht (veel + luid gesnurk; nu weet heel het gebouw dat er op het 1ste verdiep een snurker ligt) zijn we de volgende ochtend gezwind en wel naar dat speciale interimkantoor gegaan.

Niettegenstaande het motregende - en ik verdorie m'n paraplu vergeten was (ik die nochtans bijna altijd de deur uitga met m'n paraplu maar ja, heel m'n routine lag overhoop dus bon ), komen we die dag dus zonder noemenswaardige troubles pile-poile om 11u in de ochtend bij T. aan.

Ik merk aan T's reactie dat hij aangenaam verrast is te zien dat iemand speciaal mee is gekomen met meneer E.

En dan begint het. Oeioeioeioei.
Na de gebruikelijke formaliteiten; groeten, gaan ziten.... T. die zijn zegje doet... zegt E. ineens terloops dat ik zijn begeleidster ben bij Victor. "Ahum ahum", denk ik. Maar ik zeg niets 'om de boel nog niet ingewikkelder te maken'. Dus ik knik gewoon even en laat T. verder praten. Want hij praat honderduit, ik kan bijna niet meer volgen. Maar ik onthou wel goed dat hij asap een job voor E. kan regelen. Dat het heel snel kan gaan en dat hij zéker zijn gsm ten alle tijden standby moet hebben. Dus ik zeg niets en laat die 2 hun zegje doen.

En dan komt het.

The car...

"Yes, I have transportation. Normally yes but my battery, it needs to be fixed but I can do it no problem." <- Ik ga er niet meteen iets meer over vertellen maar het zal zijn rol spelen later ...

Ik zit er intussen bij, knik, kijk als een geit op en neer van het computerscherm van T. naar T's voorhoofd, E's zijkant en terug......
Ik probeer tegelijk professioneel & serieus over te komen. (Ik ben in T's ogen immers E's begeleidster bij Victor. En ja, ik voel me even quite important, en heel bizar: ik voel voor het eerst hoe het moet zijn om een echte professionele relatie met iemand van een interimkantoor te hebben. Het is alsof al de shit die ik met de VDAB mocht meemaken zich nu uit in een soort van zoete wraak: maw ik ben niet langer vragende partij aka bijna hulpeloze werkloze, maar sta nu aan de andere zijde -> die van het apparatchik. <- non, je plaisante. Quoique () Either way, die machtspositie bevalt me wel. Zoals ik zei, ik voel voor de eerste maal hoe het is om serieus genomen te worden door iemand als T.
Het is ook een speciaal interim in de zin dat het bijna allemaal Oost-Europeanen zijn die deel uitmaken van het kantoor. Ik hoor het aan hun accent en ja, T. feliciteert me meermaals om mijn "goed Nederlands" Hij laat ook meermaals ontvallen dat hij echt inzit om mensen als E. te helpen en dat hijzelf moeilijke situaties heeft meegemaakt. Ook wanneer E zijn verfrommelde CV vanuit zijn rugzak opvist terwijl zich excuserend dat hij niets beters heeft, maakt T. vlug gebaar dat het niet erg is. "Dat hij de situatie begrijpt." (Intussen heb ik bijna moeite om niet te ontpfloffen. Hij (T.) moest eens weten... namelijk dat E. best naar een cyber café had kunnen gaan om even vlug een mooi -niet verfrommeld CV, af te laten drukken -> ipv. te liggen snurken in bed.)

Maar, ik knik aldoor bevestigend. Me concentrerend om met regelmaat mijn blik af te wisselen van het computerscherm van T. naar diens voorhoofd en vervolgens het zijdelingse profiel van E. Op en neer: computerscherm T., voorhhoofd T., zijkant E.

Verdorie, ik krijg er genoeg van.
"Wat zit ik hier toch te doen", zeg ik kwaad in mezelf.
Want ik ben terug pissed. Pissed omdat ik plots E. hoor vertellen dat ie geen bank account heeft -of liever gezegd, geen toegang tot meer heeft, omdat hij in Spanje zogezegd nog een "speeding ticket"/boete uitstaan heeft (daar had hij het inderdaad over gehad de avond ervoor..... maar goed, het bevestigt nogmaals de bijna uitzichtloze situatie waarin hij zich bevindt + dat ie zich naar anderen toe als een vrijbuiter/flierefluiter exposeert of alleszins als iemand die wegloopt van zijn problemen.) Enfin ik had er mijn buik van vol en ik had grote moeite om daar nog verder als een geit comedie lopen te spelen.

Gelukkig dat ik de présence d'esprit heb gehad prior de komst van E. die beruchte avond, mijn bankkaarten goed verborgen te hebben (achter de foto van mémé in het kadertje hehe). Want 1 ding weet ik intussen wel, voor geld danst den beer, yep.

...
to be continued

Laatst gewijzigd door bembem : 13 februari 2022 om 23:32.
Oud 13 februari 2022, 23:22   #35
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dit lijkt wel een slecht script van familie of zo...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 23:24   #36
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DIBO Bekijk bericht
Het hele verhaal is al lang achter de rug

Nee, bedankt (en tja, ge zijt niet in stukken gesneden en in de diepvriezer beland.... dus in dat opzicht is het mss. "goed aangepakt")
Maar wie ligt er misschien wel in haar diepvriezer met een gelukzalige smile op zijn gezicht na het laatste kopje thee...
Oud 13 februari 2022, 23:27   #37
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dit lijkt wel een slecht script van familie of zo...
Maar ik verwacht nog altijd dat Bem het opgelost heeft met een foto van Philippe De Winter of een valse lidkaart van het VB die ze tussen het sexy ondergoed verstopt had!
Oud 13 februari 2022, 23:31   #38
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar ik verwacht nog altijd dat Bem het opgelost heeft met een foto van Philippe De Winter of een valse lidkaart van het VB die ze tussen het sexy ondergoed verstopt had!
Die gasten kennen de Filip niet. Hoe zou je zo ene kunnen buiten krijgen, ... hmmm

Ah gewoon zeggen dat ge werk voor hem hebt gevonden .
Oud 13 februari 2022, 23:40   #39
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Die gasten kennen de Filip niet. Hoe zou je zo ene kunnen buiten krijgen, ... hmmm

Ah gewoon zeggen dat ge werk voor hem hebt gevonden .
Muziek van Barry Manilow is ook effectief.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 februari 2022 om 23:40.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2022, 23:50   #40
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
neenee ik heb het anders opgelost ^^

#keep on reading.....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be