![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En als je nu eens constant het verzameld werk van Willy Sommers op het hoogste volume laat spelen? Misschien gaat ie dan vanzelf gaan lopen?
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ma ja, wie ben ik om daarover te oordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daklozen in Valencia gekend die met hun aalmoes één keer in de maand op een hotelleke gaan om eens goed te kunnen douchen, slapen en ontbijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook, ik dacht dat het een illegaal was. Geen gelukszoeker. En ik wilde me aanvankelijk op iets anders concentreren dan het geruzie met de zus. Maar dat het een man is en ik een vrouw alleen en wat dit kan impliceren heb ik pas later de impact van ingezien. Misschien ben ik toch naiever dan ik dacht ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ik heb nooit het idee gehad om er mee te boomboom'en. Echt niet hoor. En hij was echt wel in nood dat kon ik wel zien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het hele verhaal is al lang achter de rug
Nee, bedankt (en tja, ge zijt niet in stukken gesneden en in de diepvriezer beland.... dus in dat opzicht is het mss. "goed aangepakt" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: je hebt je niet laten happen hé. Uiteindelijk was je mensvriendelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et bien na een gezelligeeuuh avond & nacht (veel + luid gesnurk; nu weet heel het gebouw dat er op het 1ste verdiep een snurker ligt) zijn we de volgende ochtend gezwind en wel naar dat speciale interimkantoor gegaan.
Niettegenstaande het motregende - en ik verdorie m'n paraplu vergeten was (ik die nochtans bijna altijd de deur uitga met m'n paraplu maar ja, heel m'n routine lag overhoop dus bon ![]() Ik merk aan T's reactie dat hij aangenaam verrast is te zien dat iemand speciaal mee is gekomen met meneer E. En dan begint het. Oeioeioeioei. Na de gebruikelijke formaliteiten; groeten, gaan ziten.... T. die zijn zegje doet... zegt E. ineens terloops dat ik zijn begeleidster ben bij Victor. "Ahum ahum", denk ik. Maar ik zeg niets 'om de boel nog niet ingewikkelder te maken'. Dus ik knik gewoon even en laat T. verder praten. Want hij praat honderduit, ik kan bijna niet meer volgen. Maar ik onthou wel goed dat hij asap een job voor E. kan regelen. Dat het heel snel kan gaan en dat hij zéker zijn gsm ten alle tijden standby moet hebben. Dus ik zeg niets en laat die 2 hun zegje doen. En dan komt het. The car... "Yes, I have transportation. Normally yes but my battery, it needs to be fixed but I can do it no problem." <- Ik ga er niet meteen iets meer over vertellen maar het zal zijn rol spelen later ... Ik zit er intussen bij, knik, kijk als een geit op en neer van het computerscherm van T. naar T's voorhoofd, E's zijkant en terug...... Ik probeer tegelijk professioneel & serieus over te komen. (Ik ben in T's ogen immers E's begeleidster bij Victor. En ja, ik voel me even quite important, en heel bizar: ik voel voor het eerst hoe het moet zijn om een echte professionele relatie met iemand van een interimkantoor te hebben. Het is alsof al de shit die ik met de VDAB mocht meemaken zich nu uit in een soort van zoete wraak: maw ik ben niet langer vragende partij aka bijna hulpeloze werkloze, maar sta nu aan de andere zijde -> die van het apparatchik. <- non, je plaisante. Quoique ( ![]() Het is ook een speciaal interim in de zin dat het bijna allemaal Oost-Europeanen zijn die deel uitmaken van het kantoor. Ik hoor het aan hun accent en ja, T. feliciteert me meermaals om mijn "goed Nederlands" ![]() ![]() Maar, ik knik aldoor bevestigend. Me concentrerend om met regelmaat mijn blik af te wisselen van het computerscherm van T. naar diens voorhoofd en vervolgens het zijdelingse profiel van E. Op en neer: computerscherm T., voorhhoofd T., zijkant E. Verdorie, ik krijg er genoeg van. "Wat zit ik hier toch te doen", zeg ik kwaad in mezelf. Want ik ben terug pissed. Pissed omdat ik plots E. hoor vertellen dat ie geen bank account heeft -of liever gezegd, geen toegang tot meer heeft, omdat hij in Spanje zogezegd nog een "speeding ticket"/boete uitstaan heeft (daar had hij het inderdaad over gehad de avond ervoor..... maar goed, het bevestigt nogmaals de bijna uitzichtloze situatie waarin hij zich bevindt + dat ie zich naar anderen toe als een vrijbuiter/flierefluiter exposeert of alleszins als iemand die wegloopt van zijn problemen.) Enfin ik had er mijn buik van vol en ik had grote moeite om daar nog verder als een geit comedie lopen te spelen. Gelukkig dat ik de présence d'esprit heb gehad prior de komst van E. die beruchte avond, mijn bankkaarten goed verborgen te hebben (achter de foto van mémé in het kadertje hehe). Want 1 ding weet ik intussen wel, voor geld danst den beer, yep. ... to be continued Laatst gewijzigd door bembem : 13 februari 2022 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lijkt wel een slecht script van familie of zo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wie ligt er misschien wel in haar diepvriezer met een gelukzalige smile op zijn gezicht na het laatste kopje thee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah gewoon zeggen dat ge werk voor hem hebt gevonden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 februari 2022 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |