![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lachaert draait eens te meer zijn kar. Poetin geeft hem de gelegenheid om zijn gezichtsverlies te beperken. Wanneer ging ZIJN Vivaldi beslissen over de kernuitstap?
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is erg, heel erg dat ze zitten te wachten tot dat Poetin eerst moet zorgen voor veel chaos, ellende, gekwetsten, doden en veeeeeeeeeel milieuvervuiling door oorlogvoering vooraleer de staatsgreep regering Vivaldi zou kunnen beslissen de strategische Kerncentrales verder te laten de broodnodige energie te produceren! Dat de bevolking financieel gepluimd word om energie te verkrijgen, kan de staatsgreep regering Vivaldi en EU ivorentorens geen bal schelen. Wat en hoeveel hebben die lobby groepen hen belooft als ze er in slagen de kerncentrales definitief te sluiten. Ons land aan het infuus van het energie netwerk te hangen. Waar het buitenland aan de touwtjes treken en wij betalen, betalen en nog eens betalen...........
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 21 februari 2022 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |