![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Effe opgezocht, dit moet in 1985 geweest zijn, want toen is die film uitgekomen.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 21 februari 2022 om 17:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zoiets '85 of '86
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Nog vergeten
Rond 2007 Diana Krall op de grote markt in Brussel, gezellig op wandel met een buggy met hare tweeling erin, jammer genoeg was hare vent Elvis Costello er niet bij. eind jaren 60 Harry Muskee Eelco Gelling Herman Brood oftewel Cuby and the Blizzards na een optreden alhier in de stadsschouwburg nog van Nederland Boudewijn De Groot, ook na een optreden in de feestzaal van de CM ziekenkas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=-J9bwNLRiJU ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heb ik gezien in Gistel tijdens een optreden in de Riva (destijds).
Ik was toen een jaar of 16. Hij had toen mooie go go girls mee, 18 19 jaar zoiets. Ik heb toen na het optreden een tweetal adressen op de kop kunnen tikken. Toen was schrijven naar pennenvriendinnen nog in de mode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 21 februari 2022 om 20:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op den trein Antwerpen - Brussel , jaren geleden , Jos Geysels !!
Ik heb hem toen kort gezegd dat ik nooit op hun partij zal stemmen !! Da' was alles !! Daar was die precies niet blij mee !! ![]() ![]() Voor de rest , rien de knots helaas !! Oh , bijna popie jopie !! ![]() Een vriendin van me destijds vroeg of ik mee naar Leuven ging !! Ik zei haar: Sorry , er zijn interessantere mensen om te ontmoeten !! Da' vond ze niet leuk !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stefaan Degand liep ik tegen het lijf in een café aan 't station van Vilvoorde.
Ik zei hem dat hij mij bekend voorkwam. Geen commentaar. Hij moest sigaretten hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Destijds Armand Pien in de trein naar Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart de Graaff.
Rob Kamphues en helaas Bridget Maasland. Maar ook de Engelse cast voor de Robot wars series. Craig Charles en Jayne Middlemiss kwamen daar goed naar voor als sympathieke mensen. Goeie babbels in de hotel bar na de opnamedag.
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Professioneel vriendelijk, al klinkt dat negatiever dan het is, wat moet zo iemand ook zeggen als je letterlijk 1 minuut (of zo) in dezelfde ruimte bent en elkaar nadien nooit meer zal spreken
Laatst gewijzigd door koe de poing : 22 februari 2022 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens mijn loopbaan regelmatig met ford directeurs aan tafel gezeten.
Nee niet om te eten! Martens was voor mij de laatste in Genk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was vroeger intiem met koningin Fabiola. Haar dochter, koningin Paola, die kwam dan altijd toevallig langs als ik daar was.
Fabiola moest daar altijd goed mee lachen, "jaloerse, Italiaanse zeug" noemde Fabiola haar achter haar rug.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij zag ook niet nauw in uw jonge dagen? Een gat was een gat zeker? 'k Stak mijn wietel nog liever tussen de voordeur.... ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die koninklijke mushi he man, ik heb lang geprobeerd van er aan te weerstaan, maar Fabiola, in haar jonge dagen, ze trok me gewoon de kleren van het lijf.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfwieuw...en ondertussen, als je er onder ligt, zo een struisvogelnest in uw gezicht, neen bedankt.