![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ANTI wil zeggen TEGEN; en daar zit het verschil. Het is niet omdat ik niet gevaxt ben dat ik er tegen ben hoor? Iedereeen mag zich inspuiten met wat en hoeveel hij wil met eender wat zelfs. Daar ben ik absoluut niet tegen dus niet ANTI. Ik ben wel Anti als men probeert om me verplicht dingen die ik niet ken en niet wil in te spuiten. Daar wil ik zelf over beslissen, het is mijn lichaam. Dus voor mij part moogt ge blijven spuiten zolang en met wat je wil. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat de persistentie van dat woordgebruik een direct gevolg is van zijn overduidelijk goed karakter en een fantastisch eerlijke persoonlijkheid. |
|
![]() |
![]() |