![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#16281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16284 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, dat was Canada
![]() |
#16285 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond de beslissing om Kiev aan te vallen geen goede beslissing. Als de Russen nu gewoon zich beperkt hadden tot Zuid- en Oost-Oekraïne, waar ze WEL welkom zijn. Ik begrijp natuurlijk dat men de Oekraïense oorlogsmachine wilde lamleggen, om zo niet in een langdurige oorlog in Oost-Oekraïne verzeild te raken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk, als ik Poetin was, zou ik gewoon terugtrekken tot de gebieden waar de Russen wel welkom zijn en deze na een referendum bij Rusland aansluiten, inclusief Kharkov en Odessa. En net als Israël doet bij elke Oekraïense aanval vernietigend alle militaire infrastructuur in heel Oekraïne kapot bombarderen. Tot ze het afleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Oekraïne zal dat niet meer zo lang duren denk ik. Het regime in Kiev beleeft haar "Untergang". Net als Hitler zit Zelensky in een bunker. (nu we toch Hitler vergelijkingen aan het maken zijn, verschil is wel dat de mijne met een knipoog en humoristisch bedoeld is...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16290 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is wel gulzig , langs jouw kant...
![]() |
![]() |
#16291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat te denken van Israël dat zowat dagelijks de buurlanden aanvalt, allemaal straffeloos? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je ooit al met een AK geschoten? Ik wel, en het is verdomd moeilijk met een zeer stevige weerslag, en ik ben niet van de kleinste... de eerste keer schoot ik er 5 meter naast. Wie daarentegen wel blij zou zijn met zo'n wapen is de onderwereld en allerlei extreem-rechtse milities... En denk nu maar niet dat als de oorlog voorbij is ze die wapens zullen teruggeven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het afbreken van diplomatieke betrekkingen maakt de kans op oorlog tussen, Rusland en de NAVO veel groter. Dus de kans op een nucleaire wereldoorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het nog steeds geen goede en logische beslissing om Kiev aan te vallen, maar goed, we moeten afwachten en zien hoe het evolueert. Wie weet zijn de Oekraïners nu WEL bereid om echt en ernstig te onderhandelen. Maar volgens mij is het sop de kool niet waard. Poetin heeft het Westen een enorme propagandistische owngoal cadeau gegeven. Ik ben ook tegen regime change door buitenlandse interventie, altijd en overal, zowel door het Westen als door Rusland. Zelensky is een slechte president maar er bestaat nog erger. Een nieuwe president door de Russen in het zadel geworpen zal sowiezo geen legitimiteit hebben in West-Oekraïne, en wat dan? Volgens mij is het nu ongeveer de tijd, nu er nog niet veel burgerslachtoffers zijn, om Zelensky bij zijn ballen te grijpen en naar de onderhandelingstafel te sleuren. Neutraliteit, en erkenning van Donbas en Krim, en de oorlog zal slechts een vergeten nachtmerrie blijken. Goede kans dat Zelensky dit nu zal aanvaarden. En als uiterst-rechts dan in opstand komt, zullen de Russen graag bereid zijn dat varkentje eens te wassen. Laatst gewijzigd door tomm : 26 februari 2022 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16297 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Biden, Johnson en sommige posters op dit forum hadden gelijk, jij bent exposed als een leugenmachine en propagdandist die de realiteit niet kent en niet begrijpt. NERGENS in Oekraiene zijn de Russen welkom en de weerstand zal eindeloos zijn. In Melitopol worden Russische soldaten door een Etnische Rus uitgescholden voor het vuil van de straat. ![]() https://twitter.com/ragipsoylu/statu...U5cMRXheqxv5Vo Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16298 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16299 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben je daar zo zeker van in verband met Kharkov? En hoe verzekeren we een eerlijk verloop van het referendum?
![]() |
#16300 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is jammer dat er geen Molotov Cocktails beschikbaar waren. ![]() https://twitter.com/nexta_tv/status/...pWsZ7yN_9DtWsM Citaat:
|
||
![]() |
![]() |