![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#16941 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voornaamste oppositie bestaat uit de communisten, zij willen uiteindelijk af van Poetin maar nu is niet het moment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16944 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anders gezegd; de strijd gaat tussen de bevolking en de elite. Over de gehele wereld. Nu gaat de strijd tussen de ene kleptocratie en de andere, waarvan de bevolking het slachtoffer is.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 maart 2022 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een normale beschaafde samenleving, bepaalt elk individu zelf wel welke informatie al dan niet nuttig is. Daar hoeft een staatsapparaat niet over te beslissen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 maart 2022 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16946 | ||
Minister-President
|
![]() alright!
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zal dan niet aan u of mij liggen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16948 |
|
![]() Dai is inderdaad triestig, maar denk je echt dat de zaken zullen *beteren* als meer partijen gaan meedoen met de oorlog?
![]() |
#16949 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit een politieker/expert/miljardair tegengekomen waarvan ik dacht dat die beter in staat was dan mezelf om m'n eigen mening te vormen.
![]() |
![]() |
#16950 |
Banneling
|
![]() Het gaat beteren als de Russen stoppen met het beschieten van Burgerdoelen en we weten allemaal dat dat enkel zal gebeuren als er geen Russen meer zijn in de buurt van die Burgerdoelen, liefst meer dan 1000 km uit de buurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16951 | |
|
![]() Citaat:
Ik wil het ene kleptocratisch regime ni inwisselen voor het ander. En net daar zijn we aan begonnen vorige week.
![]() |
![]() |
#16952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voltian heeft uw mindset heel treffend beschreven en ik zie hoe hij daar volkomen gelijk had. U zit volop en heel diep in uw ideologische konijnpijp. Ook al schieten de Russsiche troepen aan de lopende band Oekraïners neer, u zult het nog steeds blijven verdedigen. Want er kan immers over uw lippen één zaak niet komen: toegeven dat het Westen nu eens gelijk heeft. Hier blokkeert u volledig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16953 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 2 maart 2022 om 16:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijft bewonderenswaardig dat de Oekraïners ondanks hun beperkte middelen en het vrijwel totaal gebrek aan luchtsteun en aan ondersteuning door bijvoorbeeld oorlogsschepen, de Russische overmacht zo lang weten tegen te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het devies van het Kremlin is: "Als je liegt, moet je blijven liegen. Hard, ook al komt het compleet belachelijk en ongeloofwaardig over." Lavror is de perfecte clown voor zulke jobs. Poetin daarentegen blijft de voorbije dagen opvallend stil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het devies van het Kremlin is: "Als je liegt, moet je blijven liegen. Hard, ook al komt het compleet belachelijk en ongeloofwaardig over." Lavror is de perfecte clown voor zulke jobs. Poetin daarentegen blijft de voorbije dagen opvallend stil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16957 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is een vreemde kronkel in hun hersenen ,die hen toelaat de realiteit ofwel te ontkennen ofwel zo te vervormen dat ze terug in hun denkwereld past.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal goed mogelijk, er waren hier tijdens WO II toch ook mensen die hoopten op de totale overwinning van de Duitsers. Collaborateurs vind je overal. 't Zou echt wel verbazend zijn, mocht dat niet het geval zijn bij de Oekraïners of bij de etnische Russen die daar wonen. Wel zien we geen taferelen van feestende Oekraïners. Geen beelden zoals bij de bevrijding in '45.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal goed mogelijk, er waren hier tijdens WO II toch ook mensen die hoopten op de totale overwinning van de Duitsers. Collaborateurs vind je overal. 't Zou echt wel verbazend zijn, mocht dat niet het geval zijn bij de Oekraïners of bij de etnische Russen die daar wonen. Wel zien we geen taferelen van feestende Oekraïners. Geen beelden zoals bij de bevrijding in '45.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16960 | |
|
![]() Citaat:
Wie er gelijk gaat "krijgen" is een andere zaak.
![]() |