![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#16981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sleepy Joe blijft Sleepy Joe, net zoals Poetin ook maar blijft dromen over de drie-eenheid van het Russische volk en waarschijnlijk dreunt hij iedere avond voor het slapengaan het gedicht van Ljapoenov op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16982 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit ziet er inderdaad niet goed uit voor het spaarboekje van de modale Rus:
https://tradingeconomics.com/russia/currency |
![]() |
![]() |
![]() |
#16984 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat de regering-Poetin op het beste moment heeft ingegrepen. Het opvallendste slachtoffer is Oekraïne, maar Rusland is natuurlijk zelf ook slachtoffer van de NAVO-agressie. Het is heel jammer dat de zwakke positie van Oekraïne (etnisch gemengd en economisch failliet) misbruikt is door het Westen om een uitvalsbasis naar Rusland uit te bouwen. Gelukkig lijken de Russen de Oekraîense bevolking zoveel mogelijk te sparen, maar hoelang zullen ze dat volhouden? En zullen de Russen nu op hun beurt hun macht misbruiken - als ze die al weten te handhaven? We zullen zien. Als ik zie door welke misdadigersbende het Westen wordt geleid, vrees ik het ergste.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16985 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet dat we het antwoord nog moeten vinden, maar we mogen het ook niet uit het oog verliezen: het is een kwestie van macht. De Westerse media zijn nu eenmaal niet omgekocht door Rusland, maar door de VS. Europese leiders hebben geen steun uit Moskou, maar wel steun uit Washington nodig om verkozen te worden. Zeer flagrante voorbeelden zijn Merkel en, wat langer geleden, Pompidou.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 2 maart 2022 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16986 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16987 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kiko : 2 maart 2022 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16988 | |
|
![]() Citaat:
En als de zon in Poetin zijn ogen schijnt, is het de schuld van het corrupte westen. Als Poetin zijn toiletpapier op is, ligt het aan de NAVO. Als hij 's ochtends zijn tweede sok niet direct terugvindt, is het de schuld van de EU. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16989 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan u mij enkele voorbeelden geven van gewapende conflicten die de navo zoal begaan heeft op Russisch grondgebied... Of heb ik in de laatste 60 jaar soms iets gemist wat dat betreft... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16992 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die misdadigersbende moet volgens Poetin daar ergens in Oekraïne rondlopen situerend in Kiev waar hij morgen mee gaat onderhandelen. Daarna verwacht Poetin dat de Oekraïners Poetin nog lang dankbaar zullen zijn en de ruïnes intact te laten als herinnering aan de heroïsche strijd van bevrijder Poetin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16993 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#16994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag een voorbeeld wat dat betreft.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me evenwel op welk Rusland nu eigenlijk "in het nauw is gedreven", toen Oekraïne, net als andere Oost-Europese landen, voor de EU bijvoorbeeld koos. Nog niemand heeft dat eigenlijk kunnen uitleggen. 't Blijft echt rondjes draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16998 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het even persoonlijk te maken: communistische Tomm weet bijvoorbeeld maar al te goed dat ik heel kritisch ben voor de kolonisatiepolitiek van Israël en dat ik mij kan vinden in heel wat eisen van de Palestijnen. Ik heb op dit forum (en ook erbuiten) de militaire tussenkomst van de VS in Syrië altijd fundamenteel afgekeurd en uitgebreid uitgelegd waarom. En ik kan nog een tijdje doorgaan. Dit is geen koppelverkoop: Poetins agressieve daad afkeuren, houdt op geen enkele manier een goedkeuring is van wat de VS soms allemaal doet. Het zijn onderscheiden zaken. Het getuigt van een schrijnend gebrek aan intellectueel kunnen én kritisch vermogen om steeds weer die goedkope en volkomen onterechte beschuldiging boven te halen. |
|
![]() |
![]() |