![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#17641 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17642 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand die de documentaire niet eens documentaire wil noemen maar verkeerdelijk 'reportage', zegt dat het "pure propaganda" is, en nationaliteit met etnie 'verward', is op zijn minst weinig genuanceerd en geeft me de indruk van zelf propaganda te verspreiden.
Laatst gewijzigd door Bach : 6 maart 2022 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17644 |
|
![]() Gietelink stelt een aantal pertinente vragen in deze video. Voorbij de zelfdestructieve oorlogstaal die de reguliere media overheerst.
https://m.youtube.com/watch?v=Sz-IQ5weBlk Laatst gewijzigd door Bach : 6 maart 2022 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17645 |
|
![]() Ik wou Zelensky hierover nog aanspreken maar op het laatste ogenblik zonk de moed in mijn schoenen. Poetin heeft overal spionnen en staat blijkbaar nogal op neutraliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17646 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Destructieve oorlogstaal die de reguliere media overheerst" is het probleem. Gelukkig hebben we nog Poetin die zijn destructieve oorlogstaal tenminste koppelt aan destructieve oorlogsvoering. Met deze echte oorlogsvoering hebben de Poetinverdedigers om één of andere reden geen probleem.
![]() |
![]() |
#17647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Serviërs waren toen overigens niet aan hun proefstuk. De aanslag op het Oostenrijkse prinsenpaar in Sarajevo (1914) die de oorlog 14-18 in gang zette was het werk van een Bosnische Serviër.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 6 maart 2022 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17648 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inhoudelijk, check gewoon de kaart van de docu en leg naast een census-kaart of voor mijn part een verkiezingsresultaat en het ongenuanceerde punt van de docu wordt duidelijk, hetgeen Jan wou aantonen.
![]() |
![]() |
#17649 |
Banneling
|
![]() waar blijven die beelden van het slangeneiland ? moet toch een gigantische propaganda overwinning zijn als je die 'helden' met een witte vlag kan filmen
Voor mij zijn ze dood tot het tegendeel onafhankelijk bewezen is |
![]() |
![]() |
![]() |
#17650 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 6 maart 2022 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17651 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geef net aan dat er op onze nationale media gewezen wordt op de gevaren van fake nieuws, propaganda en gekleurdheid van informatie en gij repliceert door te zeggen dat er een oprukkend totalitarisme is in onze maatschappij. Als ge echt wilt weten waar er gevaar is voor oprukkend totalitarisme zou ik Rusland als use case pakken, daar gaat een pak meer relevante info uitkomen... En ja: wat betreft waarden en vrijheden vind ik inderdaad dat ons systeem superieur is aan dat van Rusland of China. Superieur maar niet zonder fouten en gevaren natuurlijk. Laatst gewijzigd door alpina : 6 maart 2022 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17652 |
Banneling
|
![]() de democratische wereld is inderdaad superieur aan totalitaire regimes
Marioepol, de stad die nooit zou worden aangevallen, ligt ondertussen vol met burgerlijken |
![]() |
![]() |
![]() |
#17653 | |
|
![]() Citaat:
Ondertussen erkenden trouwens ook twee Oekraïnse overheidsinstanties dat ze gevangen genomen werden. Volgens Rusland werden ze naar huis gestuurd nadat hen gevraagd werd een document te ondertekenen waarin ze verklaarden zich te onthouden van verdere oorlogsdaden. Video beelden over de misdaden van Oekraïne zelf in de aanloop van deze invasie worden trouwens zwaar gecensureerd tegenwoordig in het westen merk ik. Tot en met op Russische ministeriële websites toe. Laatst gewijzigd door Bach : 6 maart 2022 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17654 |
Banneling
|
![]() zijn ze naar huis gestuurd met een C4 ?
Erg hé als iemand de waarheid niet wil geloven ook al zijn daar bronnen van, koekje van eigen deeg Trumpistje |
![]() |
![]() |
![]() |
#17655 |
|
![]() "De democratische wereld" tegenover minderwaardige "autoritaire landen" is een van de elementen die het westers moreel superioritsitscomplex kenmerken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17656 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
keuze genoeg... gelukkig krijg je in een democratie geen 15 jaar omdat je uit je nek lult Laatst gewijzigd door edwinp : 6 maart 2022 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17657 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17658 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17659 |
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Bach : 6 maart 2022 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17660 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een autoritair systeem is enkel superieur vanuit het standpunt van diegene die vanboven staat of eraan gelinkt zijn. Voor al de rest voorspelt het miserie. Probeer ons anders even te overtuigen waarom een autoritair systeem beter zou zijn dan een democratisch. |
|
![]() |
![]() |