![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#17721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welke beelden gaat het hier wel die "in de loop van deze invasie zwaar werden gecensureerd"? U bent zo stilaan een kei in het verstoppertje spelen. Eerst een vage beschuldiging lanceren om er vervolgens niet meer op terug te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen complex; dat is gewoon een feit. Over heel de wereld zie je hoe volkeren naar grotere inspraak streven, naar dus meer democratie, naar betrokkenheid in het bestuur. Niemand van ons hoeft zich schuldig te voelen dat de wieg van de democratie in het Westen stond. Een schuldcomplex zult u mij in ieder geval niet kunnen aankweken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17723 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had Oekraïne het niet verwacht? Sta me toe daaraan sterk te betwijfelen. Was het een complete verrassing geweest en hadden de Oekraïners niets met die Amerikaanse info gedaan, dan was de Rus nu al in Kyiv. Al lang. Dan had men in allerlei nog allerlei troepen moeten aanvoeren om de plotseling aanval te counteren. Die stootblokken waren echter gezet. Ongetwijfeld hing Zelensky dat niet aan de grote klok en besloot hij een tijdje de boodschap uit te sturen: "Neen, geen olie op het vuur gooien".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, dat zijn zo van die gratuite uitspraken. Ook over de verkiezingen. U kunt niet ontkennen dat Zelensky ook in meerdere oostelijke kiesomschrijvingen al bij de eerste ronde een meerderheid had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17727 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Menslief, hoe blij die Oekraïners toch met de komst van de Russische meester! https://twitter.com/SputnikATO/statu...63450337820673 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat fabeltje hebt u, samen met vele andere Poetinknuffelaars, al vele malen herhaald. Ondertussen is echter genoegzaam bekend dat de hele zaak zo opgestookt en opgeport is geweest als maar zijn kan. En er ook Russische militaire steun en materieel werd geleverd. Ik moet u toch niet vertellen uit welke hoek Girkin kwam aangewaaid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17732 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17733 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'Ukraine on fire' is een aanrader voor een ieder die oprecht geïnteresseerd is in dit conflict en een wat duidelijker beeld op Maidan en de rechtse sector in Oekraïne wil krijgen, naast enkele andere thema's (Odessa, MH17) die terloops aangeraakt worden. Dat Maidan een coup was en geen 'revolutie' lijkt me overtuigend aangetoond. Een coup tegen een legaal gekozen president met een overweldigende meerderheid van meer dan 80 procent in het oosten van het land. Laatst gewijzigd door Bach : 6 maart 2022 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17734 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is inderdaad een aanrader voor wie eens wil analyseren hoe een propagandaprent in elkaar wordt gestoken. Over Odessa en MH17 krijg je trouwens helemaal geen "duidelijke beeld". Wil je een duidelijk beeld over MH17 dan lees je best het Nederlands rapport over die gebeurtenissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was geen coup, want, zoals nu al meerdere malen geschreven, werd hij afgezet door het parlement. Om allerlei redenen, maar ook omdat hij zijn eigen verkiezingsbelofte eigenhandig heeft getorpedeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17737 |
Banneling
|
![]() ik erk ik denk, ik doe alsof ik ter plaatse ben of een expert in de Russische politiek
wat ik niet doe is bronnen geven voor al die zever die ik hier trol Rechtstreeks reageren doe ik niet met de volgende leden: Chausescu Nr. 0,0 Zijstraatje de Componist wegens het verspreiden van desinformatie over totalitaire regimes |
![]() |
![]() |
![]() |
#17738 |
Banneling
|
![]() ik merk ik denk, ik doe alsof ik ter plaatse ben of een expert in de Russische politiek
wat ik niet doe is bronnen geven voor al die zever die ik hier trol Rechtstreeks reageren doe ik niet met de volgende leden: Chausescu Nr. 0,0 Zijstraatje de Componist wegens het verspreiden van desinformatie over totalitaire regimes Laatst gewijzigd door edwinp : 6 maart 2022 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de afzetting niet grondwettelijk was, is slechts een mening van bepaalde mensen. Geen vaststaande feit. U mag mening en feit niet door elkaar gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17740 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |