Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2022, 17:29   #241
edwinp
Banneling

Standaard

https://english.pravda.ru/news/world...olabs_ukraine/

Niet alleen was Oekraïne van plan om raketten af te vuren op Wit ( & bruin) Rusland, ze waren ook een kernbom aan het maken en hadden faciliteiten waar biowapens waren opgeslagen , arme russen die weten niet meer vanwaar de wind komt.

Het is geleden van 'comical Ali' dat een overheid nog zo'n onzin verkocht heeft, jammer genoeg voor Ali was de wereldpers aanwezig op zijn verklaring
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2022, 17:32   #242
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Wees gerust, ik voel geen schuld. De politiekers van de EU verkondigen mijn mening niet.
Maar niet komen bleiten als het faliekant afloopt.
Indien Europa haar eigen belangen voorop zou stellen en niet die van de VS via de NATO zou het meer aandringen op een wapenstilstand. Men doet het tegenovergestelde.

De VS hopen op een langdurige oorlog die Rusland veel zal kosten en uiteindelijk zal vernietigen. Maar die oorlog wordt wel in Europa uitgevochten en niet in de VS. Een langdurige 'guerilla' oorlog heeft het risico zich uit te breiden naar Oost Europese landen. Dit is geen goed vooruitzicht voor Europa.

De Haat tegen Rusland is ook duidelijk groter dan de liefde voor Oekraïne bij sommigen hier.

Laatst gewijzigd door Bach : 7 maart 2022 om 17:34.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2022, 17:34   #243
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Roll Over Lay Down
Status Quo
When I got home that night early one morning
Seeing the note written in ink pinned to the door
Drinking the drink cold from the fridge on the table
I drank a toast you were the most the night before
Roll over lay down and let me in
Roll over it's a long way where I've been
Roll over lay down
When I get home tomorrow night after this morning
Show me the care you showed in the note the night before
Maybe I won't take a drink from the table
Reckon I'll lay me straight down on the floor
Roll over it's a long way where I've been
Roll over lay down
een pak betere songwriters dan diene sebastian

Laatst gewijzigd door edwinp : 7 maart 2022 om 17:36.
Oud 7 maart 2022, 17:36   #244
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht

Niet alleen was Oekraïne van plan om raketten af te vuren op Wit ( & bruin) Rusland, ze waren ook een kernbom aan het maken en hadden faciliteiten waar biowapens waren opgeslagen , arme russen die weten niet meer vanwaar de wind komt.

Het is geleden van 'comical Ali' dat een overheid nog zo'n onzin verkocht heeft, jammer genoeg voor Ali was de wereldpers aanwezig op zijn verklaring
U ontkent het bestaan van Pentagon biolabo's in Oekraïne? Of de intentie van Zelinsky atoomwapens te maken?

Laatst gewijzigd door Bach : 7 maart 2022 om 17:37.
Oud 7 maart 2022, 17:38   #245
edwinp
Banneling

Standaard

overtuig me, ik ben een redelijk mens , als ik bewijzen zie geloof ik alles

Citaat:
Ukraine has acceded to the Nuclear Non-Proliferation Treaty. Ukraine inherited "as many as 3,000" nuclear weapons when it became independent from the Soviet Union in 1991, making its nuclear arsenal the third-largest in the world.[122] By 1994, Ukraine had agreed to dispose of all nuclear weapons within its territory, with the condition that its borders were respected, as part of the Budapest Memorandum on Security Assurances. The warheads were removed from Ukraine by 1996 and disassembled in Russia.[123] Despite Russia's subsequent and internationally disputed annexation of Crimea in 2014, Ukraine reaffirmed its 1994 decision to accede to the Nuclear Non-Proliferation Treaty as a non-nuclear-weapon state.[
en de show voor de russen gaat verder, in de wereldpers bied poetin evacuatieroutes aan ,op het terrein extra bombardementen

Laatst gewijzigd door edwinp : 7 maart 2022 om 17:51.
Oud 7 maart 2022, 18:04   #246
Walvader
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Indien Europa haar eigen belangen voorop zou stellen en niet die van de VS via de NATO zou het meer aandringen op een wapenstilstand. Men doet het tegenovergestelde.

De VS hopen op een langdurige oorlog die Rusland veel zal kosten en uiteindelijk zal vernietigen. Maar die oorlog wordt wel in Europa uitgevochten en niet in de VS. Een langdurige 'guerilla' oorlog heeft het risico zich uit te breiden naar Oost Europese landen. Dit is geen goed vooruitzicht voor Europa.

De Haat tegen Rusland is ook duidelijk groter dan de liefde voor Oekraïne bij sommigen hier.
Rusland is dan ook al jaren aan het afglijden naar een despotisme, dictatuur, tirannie die kan wedijveren met veel arabische landen Bekijk eens de VRT docu over Putin ( 3 afleveringen ). Wie kan daar nu voor zijn? Dan heb je hier bij ons Ruslandlovers als Katlijn Malfliet, die zegt dat we al veel eerder naar Putin hadden moeten luisteren. Tja,
Ter informatie wat daar in Rusland zoals gebeurt: https://www.facebook.com/Nieuwsuur/v...90063963211386
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2022, 18:05   #247
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
overtuig me, ik ben een redelijk mens , als ik bewijzen zie geloof ik alles

en de show voor de russen gaat verder, in de wereldpers bied poetin evacuatieroutes aan ,op het terrein extra bombardementen
Uit een Oeso rapport:

Russian actions have consequences for the implementation of the UN Resolution 1540. The resolution requires that states make significant investments in their national nuclear security infrastructure, improving border and port controls to guard against the smuggling of nuclear materials. Ukraine’s own implementation of the Resolution is seriously imperiled by the actthat it no longer controls portions of its land and maritime border. Longterm, occupied Donbas might turn into a haven for illegal nuclear materials trafficking, much like present-day Transnistria, another Russia-orchestrated frozen conflict. Additionally, with the loss of confidence in the nonproliferation regime and the bargains that sustain it, other nations might
opt to reconsider investments necessary for the implementation of Resolution 1540

Rusland is beter geplaatst om haar ex-mede sovjets te kennen dat de VRT. Rusland is ook onderschrijver van het non-profitrelatie verdrag. In tegenstellen tot de USA heeft het zijn kernkoppen niet vernieuwd in Nato landen.

Als Poetin vreest dat de Oekraïense gebieden beschikken over nucleair arsenaal zijn er afdoende redenen om hem serieus te nemen.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 7 maart 2022 om 18:06.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2022, 18:19   #248
edwinp
Banneling

Standaard

lees nog eens 3 keer na wat in het blauw staat... en geef dan commentaar

na 100 leugens neem ik niks meer serieus van deze ubertrol

Laatst gewijzigd door edwinp : 7 maart 2022 om 18:20.
Oud 7 maart 2022, 18:29   #249
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Rusland is dan ook al jaren aan het afglijden naar een despotisme, dictatuur, tirannie die kan wedijveren met veel arabische landen Bekijk eens de VRT docu over Putin ( 3 afleveringen ). Wie kan daar nu voor zijn? Dan heb je hier bij ons Ruslandlovers als Katlijn Malfliet, die zegt dat we al veel eerder naar Putin hadden moeten luisteren. Tja,
Ter informatie wat daar in Rusland zoals gebeurt: https://www.facebook.com/Nieuwsuur/v...90063963211386
Het lijkt wel op een klopjacht op media figuren en politici die zich nog genuanceerd over Rusland durven uitlaten. Ik betwijfel niet dat Rusland afgegleden is naar een meer totalitair systeem. Datzelfde proces is hier ook bezig. De grote vraag is Waarom? Het antwoord is niet beperkt tot één specifieke leider. Een hele discussie op zich.

Laatst gewijzigd door Bach : 7 maart 2022 om 18:30.
Oud 7 maart 2022, 18:33   #250
edwinp
Banneling

Standaard

overtuig me nogmaals beste componist...

Er is allang een PC beweging bezig , de woke people dat wil niet zeggen dat je daarvoor jailtime krijgt
Oud 7 maart 2022, 19:35   #251
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U ontkent het bestaan van Pentagon biolabo's in Oekraïne? Of de intentie van Zelinsky atoomwapens te maken?
Ma enfin, wordt er nu al beweerd dat UKR een kernbom wou maken?!

Wie claimt dat en welke aanwijzingen zijn daarvoor?
Oud 7 maart 2022, 19:56   #252
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ma enfin, wordt er nu al beweerd dat UKR een kernbom wou maken?!

Wie claimt dat en welke aanwijzingen zijn daarvoor?

Ongelooflijk hee ?

Volgens Reuters hebben de russische agentschappen Tass, RIA en Interfax dat bullshit verhaal de wereld ingezonden.

https://www.reuters.com/world/europe...mb-2022-03-06/
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2022, 19:59   #253
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk wordt er nu aan beide kanten veel propaganda gebruikt (zoals altijd in een oorlog) om de gehersenspoelde bevolking (grootste slachtoffers zoals steeds) aan hun kant te krijgen, maar tot nu toe is het niet Rusland (Poetin) dat wordt aangevallen, maar politieke rivalen, één met grootheidswaanzin die aan een tafel van 1O? meter lang zit met hielenlikkers en angthazen die voor hun wanneby Stalin zitten ja te knikken, en een komiek van Joodse afkomst die zijn burgers omhelst. Wie is hier eigenlijk de dictator?
Oud 7 maart 2022, 20:02   #254
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ah, de baby-milk factory, dat waren nog eens tijden

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2022, 20:06   #255
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ah, de baby-milk factory, dat waren nog eens tijden
Alles in mijn post is controleerbaar via media, u moet dit niet belachelijk maken
Oud 7 maart 2022, 22:08   #256
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kan iemand mij 1 event opnoemen waarin onze westerse media achteraf gelijk had?

Irak, Libië, Syrië?
In de moment hadden ze gelijk, maar achteraf bekeken zeker niet.

Volgens mij hebben wij terug met derde rijkers te maken die ons in Rusland een vijand laten zien.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2022, 22:37   #257
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Raar toch dat in al uw opmerkingen er nooit één onvertogen woord wordt gezegd over Poetin. Hij is het nochtans die de sleutel van de oplossing bij zich heeft. Beweerde hij niet dat hij deze "militaire operatie" uitvoerde uit liefde voor het "Slavische broedervolk"? Wel, wat is dat voor liefde dan dat je het toont met moordende kogels en verwoestende bommen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2022, 22:39   #258
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kom, nog een complotverhaaltje erbij. Vergat u trouwens ook niet de Clintons en de Bushes in dit verhaaltje te betrekken. Volgens heel goed ingelichte complotbronnen horen zij er ook bij.
Oud 7 maart 2022, 22:41   #259
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Rusland is beter geplaatst om haar ex-mede sovjets te kennen dat de VRT. Rusland is ook onderschrijver van het non-profitrelatie verdrag. In tegenstellen tot de USA heeft het zijn kernkoppen niet vernieuwd in Nato landen.

Als Poetin vreest dat de Oekraïense gebieden beschikken over nucleair arsenaal zijn er afdoende redenen om hem serieus te nemen.
Waarom dan wel? Als hij dagen voor de inval staalhard weet te liegen dat er helemaal geen aanval op Oekraïne is gepland, waarom zouden we Poetin dan nog enige geloofwaarheid toekennen? Hij blijft een KGB-man die schaamteloos kan liegen, die niet gehinderd wordt door zijn geweten.
Oud 7 maart 2022, 22:42   #260
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Kan iemand mij 1 event opnoemen waarin onze westerse media achteraf gelijk had?

Irak, Libië, Syrië?
In de moment hadden ze gelijk, maar achteraf bekeken zeker niet.

Volgens mij hebben wij terug met derde rijkers te maken die ons in Rusland een vijand laten zien.
Rusland heeft zichzelf als vijand laten zien. Rusland is deze oorlog begonnen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be