![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#17841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17842 |
Banneling
|
![]() ik heb helemaal geen zin om wit-russen of russen in mijn omgeving 'lastig' te vallen, dat zijn ook maar mensen, als ik sommige medeforummers zou herkennen op straat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17843 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17844 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het Westen is er persvrijheid, vrijheid van mening... Er zijn zovele stemmen te horen, soms heel verschillend van elkaar. Wat je leest in het 't Pallieterke is wel soms wat anders dan in bijvoorbeeld De Morgen. Of wat eenzelfde thema in Doorbraak kan heel anders uitvallen in de Knack. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17845 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We moeten leren aanvaarden dat in onze vrije maatschappij iedereen het recht heeft op respect voor een geestelijke afwijking |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17846 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17847 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alpina : 7 maart 2022 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17848 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee de strijd tussen het neokoloniale Westen dat nog steeds heel de wereld wil overheersen, en landen die de westerse dwingelandij beu zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 7 maart 2022 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17850 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() je bedoelt dat de ene dictatuur de andere steunt in de strijd tegen mensenrechten en voor het opsluiten van mensen die een eigen mening denken te moeten hebben
![]() |
#17851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel vraag ik mij echt af waartoe Rusland dan wel door "het neokoloniale Westen" werd gedwongen en wat dan Oekraïne in die "neokoloniaal" verhaal komt doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17852 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17853 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hebt u het nieuws gevolgd de laatste weken? Het schijnt dat er nogal rare dingen gebeuren in Oost Europa, ik geef het maar even mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17854 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
citaat Telegraaf: Overal waar hij gaat, wordt Poetin vergezeld door een groep beveiligers die zichzelf ’de musketiers’ noemen. Het team rijdt van plek A naar plek B in gepantserde suv’s. In het openbaar zijn gewapende bodyguards constant in de nabijheid van de president, vergezeld door een tweede en derde groep undercover beveiligers die potentiële aanvallers in menigtes en van een afstand moeten herkennen. En dan liggen er ook nog scherpschutters op de daken. De groep is onderdeel van de FSO, de Federal Protective Service, die eind 19e eeuw werd opgericht door tsaar Alexander III nadat zijn vader was gedood door revolutionairen met explosieven. De beveiliging van de Russische leider is verworden tot een enorme operatie. De agenda van Poetins openbare evenementen staat bijvoorbeeld maanden van tevoren vast, zodat er genoeg tijd is om maatregelen te nemen, van kogelwerend glas tijdens een speech tot het verstevigen van plekken waar de president gaat overnachten. Niet zo gek als het lijkt, de Amerikaanse president krijgt ook dit soort beveiliging en zijn speciale dienstwagen ’The Beast’ is vergelijkbaar met de gepantserde en van foefjes voorziene dienstwagen van Poetin. Over de eliteclub die Poetin moet beschermen, bestaan veel onbevestigde verhalen. De bodyguards zijn volgens Russische staatsmedia getraind om extreme kou en warmte te doorstaan. Ze zouden zijn uitgerust met speciale kogelwerende koffers en paraplu’s van kevlar, die rondvliegende projectielen kunnen tegenhouden. Een it-team zou alle telefoons in de omgeving van de president volgen en de ontploffing van geïmproviseerde explosieven voorkomen met gsm-jammers. Poetin zou zijn beveiligers bovendien al zijn eten laten voorproeven, om te voorkomen dat hij kan worden vergiftigd. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1582...ver-veiligheid Laatst gewijzigd door cato : 8 maart 2022 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17855 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te bekijken in Telegram:
https://t.me/MFARussia/11938In het Russisch met engelstalige ondertitels. Door Nikita Michalkov.
![]() |
#17856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17857 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat, 'in-de-naam-van-een-onzichtbaar-vriendje', heeft die copy/paste uit 't telegraafkantoor te maken met die erboven staande lijn van: Citaat:
Raar mannen, die Oleanders ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 8 maart 2022 om 06:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17858 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij decreet verbood Mr. Poroshenko in Ukraïne op 16 mei 2017 de toegang tot o.m. VK en Yandex.
(...)
![]() |
#17859 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iran was het land bij uitstek voor de beste kaviaar van wilde steur. Mijn smaakpapillen bevestigen. Betaalbaar, al was het ook toen relatief duur in Belgenland. Ik meen mij te herinneren ongeveer 36.000 Bfr/kg? (oscietra, jaren 70/80) Ik meen zelfs dat kaviaar van wilde steur van de Caspische zee (Iran zowel als Rusland) niet langer legaal is nu. Vandaag koop ik gekweekte van Prunier. Heel lekker ook, al blijft de heimwee. Soit. Sorry bitches, dit was weeral een zijsprongetje.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 8 maart 2022 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Westen is begonnen met de Russische media te censureren, dus censureert Rusland de Westerse media. Ik wed dat geen enkele van de publicaties die je hier vermeldt zich genuanceerd over Oekraïne en Rusland uitlaat. |
|
![]() |
![]() |