![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#18021 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat niet om de Amerikanen. Het gaat om de retoriek van tsaar Poetin en dat jij die overneemt. Jij weet dondersgoed dat je daarmee provoceert. Je moet dus niet zielig gaan doen en suggereren dat ik jou zou willen omleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18022 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Azov en dergelijke zou hij absoluut fantastisch vinden. Hij riep toen op om "Rusland te vernietigen" en waarom zou dat nu anders zijn... Er is natuurlijk wel een regime in het Westen, alleen worden we in de waan gelaten dat verkiezingen echt iets uitmaken. Wat telt is de financiele elite, de Bilderberg groep. Die hebben het voor het zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18023 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het omdat Arabieren volgens jouw minderwaardig zijn? In Oekraine, zeker in steden als Mariupol, zal een groit deel van de bevolking dat als bevrijden zien. Nu, moest de Westelijke Jordaanoever en Oost-Jerusalem bevrijd worden, zou 100% van de Palestijnen dat steunen, dat zou nog eens een echte bevrijding zijn. Mijn steun hebben ze. De Arabische landen en Iran hebben gewoon meer en betere wapens nodig. De oligarchen, doorcde westerse sancties, hebben hun macht en pluimen verloren in Rusland. Israel heeft de kant van de Amerikanen gekozen. Het wordt tijd dat de Russen weer ondubbelzinnig de Arabische zaak zullen steunen zoals vroeger. Om te beginnen kunnen ze Assad aanmoedigen om de Golan hoogte terug te nemen en te bevrijden. De Golan hoogte werd gzstolen door Israel maar is een deel van Syrie. Je ziet, je kunt volledig breken met Rusland, en dan zal Rusland ook volledig de anti-westerse kaart kiezen. In feite de moreel juiste kaart want het Westen blijven de neokoloniale uitbuiters van een groot deel van de wereld. https://youtu.be/fJLx9hQXV1o Laatst gewijzigd door tomm : 10 maart 2022 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18024 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18025 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar mag ik uit uw gepikeerde houding aannemen dat U voorstander bent van het regime? Ok, soit, uw prerogatief. nogmaals, off topic, dus laat ons het hier maar bij houden.
![]() |
![]() |
#18026 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In Mosul waren het de IS-criminelen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18027 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18028 | |
|
![]() Citaat:
Wat ging de Israëlische premier Naftali Bennett op zaterdag 5 maart in Moskou doen?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 maart 2022 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18029 | |
|
![]() Citaat:
of dat dat fake news is, zoals het bombardement op een "voormalig kinderhospitaal" wie zal het zeggen. Kortom, we WETEN niets.
![]() |
![]() |
#18030 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18031 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist het gewoon.
Ze hebben altijd een zwart wit situatie nodig om iemand te demoniseren zodat die narcistische psychopaten zichzelf kunnen vergoeilijken. En het plebs maar hun leugenpers nablaten. “Never again.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#18032 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit 2014
Sergei Glazyev: Interview with Sergei Glaziev - Advisor to President PutinDit komt uit een draad die nog onder 'buitenland' staat Gepost door "Vanguard": https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=33 De titel van de draad is: De VS stuurt aan op militaire confrontatie met Rusland(fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 10 maart 2022 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18033 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De visie van Glazyev over het conflict tussen de VS en de Rusland:
Views on the Russo-American conflictVertaling: In 2015 vond Glazyev dat het Amerikaanse kapitalistische model ![]()
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 10 maart 2022 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18034 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18035 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18036 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag natuurlijk altijd even uw Russische bronnen onthullen, want nu heb ik, en ongetwijfeld velen met mij, de sterke indruk dat u hier gewoon maar iets bij elkaar zit te fantaseren. Juist omdat die juichende massa's Oekraïners die de Russische troepen verwelkomt, toch maar niet opduikt. U verdedigt immers op dit forum al heel lang de stelling dat die streken in Oekraïne eigenlijk bij Rusland willen horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18037 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18038 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw conclusie is helemaal fout, en u weet dat maar al te goed. In welke bochten u zich ook wringt om deze oorlog te verdedigen en Poetin uit de wind te zetten, het bevestigt dat u dit hier in het Westen ongestraft kunt doen. Ik zelf zou u ook niets in de weg willen leggen. De vrije meningsuiting vind ik een heel belangrijkse vrijheid, eigen aan het Westen. En daarom hou ik ze in ere. Alleen vraagt het toch enig consequent denken: als het Westen volgens u de baarlijke duivel is en Rusland het land van de belofte, lijkt het mij toch te getuigen van enige coherentie als u die woorden ook omzet in daden. U bent vrij om het niet te doen, maar vraagt dan niet dat we dit als consequent gedrag zien. Dat is het nu eenmaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18039 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18040 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is "een groot deel"? Als een "klein deel" dat niet wil, waarom zien we dan niet "dat groot deel" actief ijveren voor het faciliteren van het Russisch leger?
|
![]() |
![]() |