![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeft toe dat u niet doorhad dat het sarcastisch bedoelt was. U trapte er met twee voeten gelijk in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of begrijpt u niet wat ik schrijf? Lees het laatste hier eens! Een echte schande is het. https://forum.politics.be/showpost.p...3&postcount=60 Laatst gewijzigd door reservespeler : 15 maart 2022 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik merk dat er weer drie bijdragen gepleegd zijn die enorm grote aanwinsten zijn voor dit forum, meer bepaald voor de inhoud van deze discussie.
Ik schaam mij minder en minder dat bepaalde mensen mij GEEN aanwinst vinden voor dit forum. het wordt bijna een geuzetitel die ik met fierheid mag dragen.
![]() |
#66 |
|
![]() Tuurlijk.
Teamleader..in de politiek premier of minister president genoemd is uiteindelijk verantwoordelijk. gedraai of gekeer verhelpt daar voor geen zieke moer aan.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve ad hominems hebben we na meer dan 50 reacties al nul komma nul voorbeelden van mogelijke beleidsvoorstellen voor de Vl Reg vanwege de Helfies...
Combineer dat met het totale ontbreken van die Vl Reg in het oplossen van de energiekost voor de burgers, en we krijgen een somber beeld te zien van een partij die enkel goed is in oppositie voeren maar wanneer zelf aan de macht, er niks van bakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Maar jullie rechtsen proberen nu al een ganse ochtend één voorbeeldje te geven van een maatregel van de Vlaamse N-VA regering die de dagdagelijkse energiefactuur van de werkende Vlaming onmiddelijk naar beneden haalt, het mag zelfs een symbolische maatregel zijn. En neen, die ganse ochtend slagen de rechtsen er niet in één voorbeeldje op te halen. Het is moeilijk om dan niet zegedronken eventjes naast je schoenen te gaan lopen natuurlijk. Zoveel rechtse argumentloosheid doet de zon schijnen voor mij.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Quercus, het zijn wel de typische NVA minions die hier met het vingertje zitten te wijzen naar de federale regering omdat die te weinig zou doen voor de energierekening van de burger, en blind zijn voor het feit dat de regering waar ze zelf in zetelen helemaal niets doet daarvoor. Ga jij nu zeggen dat de overheid gewoon niets moet doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Dan meen ik begrepen te hebben dat u het totaal verkeerd begrepen hebt
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
En laat mij niet misverstaan, dat zijn heel nuttige en stimulerende maatregelen die noodzakelijk zijn en mensen met heel oude huizen of jonge mensen die een huis gekocht hebben zeker over de streep kunnen halen energiebesparende maatregelen in hun renovatie door te voeren Dus heel nuttig en noodzakelijk Maar Dat verlicht niet meteen de energierekening van vandaag van de werkende Vlaming. Daar blijven de maatregelen van Vivaldi de enige die enig soulaas bieden.
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Ze vinden het niet genoeg en zijn nu al aan het klagen over de komende winter. Dan komen stellen dat er niet op de overheid moet gerekend worden voor deze dingen is totaal in contradictie met hun het-is-maar-een-dode-mus gezaag
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mei 2021!!!! https://www.ilumen.be/nl/vlaanderen-...erdelen-dalen/ [color="Purple"][b] De federale onderdelen van de energiefactuur stijgen, de Vlaamse onderdelen dalen. Dat is de voornaamste conclusie uit een nieuwe studie in gezamenlijke opdracht van de 4 energieregulatoren in België. Vlaams minister van Energie Zuhal Demir herhaalt haar oproep aan de federale regering om het Vlaamse voorbeeld te volgen en zo weinig mogelijk kosten in de energiefactuur door te rekenen. “Sinds mijn aantreden heb ik al duidelijk gemaakt dat het gedaan moet zijn met allerlei zaken die er niet in thuishoren weg te moffelen in de elektriciteitsfactuur en door te rekenen aan de gezinnen en de kleine en middelgrote ondernemingen (KMO’s). Die fout uit het verleden heeft de energiefactuur immers aanzienlijk doen toenemen de laatste 15 jaar en blijft ons helaas nog achtervolgen tot 2030.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mei 2021!!!! https://www.ilumen.be/nl/vlaanderen-...erdelen-dalen/ De federale onderdelen van de energiefactuur stijgen, de Vlaamse onderdelen dalen. Dat is de voornaamste conclusie uit een nieuwe studie in gezamenlijke opdracht van de 4 energieregulatoren in België. Vlaams minister van Energie Zuhal Demir herhaalt haar oproep aan de federale regering om het Vlaamse voorbeeld te volgen en zo weinig mogelijk kosten in de energiefactuur door te rekenen. “Sinds mijn aantreden heb ik al duidelijk gemaakt dat het gedaan moet zijn met allerlei zaken die er niet in thuishoren weg te moffelen in de elektriciteitsfactuur en door te rekenen aan de gezinnen en de kleine en middelgrote ondernemingen (KMO’s). Die fout uit het verleden heeft de energiefactuur immers aanzienlijk doen toenemen de laatste 15 jaar en blijft ons helaas nog achtervolgen tot 2030.” |
|
![]() |
![]() |