![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#18461 |
Banneling
|
![]() vorderingen op het terrein ? welke ? of tellen gebombardeerde woningen mee ?
De botoxkop is aan het wachten op zijn huurlingbrigades om het vuile werk , waar zijn eigen leger niet bekwaam voor is, op te knappen. Na een maand is er nog niet één stad van belang gevallen, Chardiv Marioepol vol met Russische gezinde burgers blijft doorvechten tegen de Poetin milities uit de Do(m)bass wat een klucht, bijna grappig als hetgeen miljoenen mensen getraumatiseerd zou hebben, voor dat alleen de kop eraf |
![]() |
![]() |
![]() |
#18462 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nu wordt het moeilijk om jezelf niet tegen te spreken, he tomm ![]()
![]() |
![]() |
#18463 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen een neutraal Oekraine, pro-Russisch hoeft niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18467 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() 5 - 10 jaar of zo. Zoals de VS in Afghanistan of zo? Ach. Ik begrijp het wel. Het is moeilijk intern te rijmen allemaal. Ik zal het u niet moeilijker maken en er niet verder op in gaan. ![]()
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 15 maart 2022 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18468 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zeg het toch net. De petrodollar. Het fundament waarop de Amerikaanse hegemonie sinds wo2 is gebouwd.
En het gaat zelfs verder terug. FDR die particulier goudbezit verbiedt, Nixon die de goudraam dichtklapt. Bretton Woods 1 en 2. Rusland is sinds vele jaren, samen met z'n as-partners, "hand-over-fist" FYSIEK goud aan het verzamelen. "Het westen" is sinds 1971 goud naakt aan't shorten, om de papieren goudprijs laag te houden, en de gevoelsmatige waarde van de dollar hoog te houden. Samen met het pretrodollarsysteem is DAT het fundament waarop de Amerikaanse "rijkdom" gestoeld is. "Gratis" geld, dat in de koffers van alle landen ter wereld moet "bijgehouden" worden, om energietransacties, waar geen amerikaan aan te pas komt, toch in dollar af te wikkelen. De energie-producenten, waarvan, gezien de diversiteit van de aanwezige bronnen, Rusland een van de belangrijkste is, willen van dat systeem vanaf. En daarmee valt ook de almacht de het amerikaans militair-industrieel complex. Allemaal niet zo moeilijk hoor. Je ziet dat al 40 jaar aankomen. En de tegenstander van het amerikaans militair-industrieel complex, is véél beter voorbereid dan de bleitende kindjes op dit forum kunnen bevroeden.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 15 maart 2022 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Mariupol zitten al tienduizenden ultra-rechtse strijders sinds enkele jaren. Men had daar het offensief verwacht Die zitten daar nog, maar nu volledig ingesloten. Rusland wacht op de evacuatie van alle burgers, en dan gaan ze zich eens uitleven. Een "genocide" tegen uiterst-rechtse militanten zal er plaatsvinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18470 |
|
![]() Terugkijkend daarop is er niets waarin ik me vergist heb.
Allez, ga nu ew neus maar eens snuiten hoor.
![]() |
#18471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 2 cent de liter ? jaja vergeet niet op tijd te gaan slapen, in het begeleid wonen is men daar nogal strikt in |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18472 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nee, ik denk dat je dat verkeerd ziet. Ik denk dat je idee over geopolitiek & macro-economie niet helemaal goed zit.
![]() |
![]() |
#18473 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vanwaar komt die inschatting?
![]() |
![]() |
#18474 |
|
![]() Wat is uw zicht daarop?
![]() |
#18475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Russische imperialisme was(/is) geenszins nobeler dan het Spaanse, Britse, Franse, Duitse, Amerikaanse, ...
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 maart 2022 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18476 | |
|
![]() Citaat:
China is "as we speak" al gesprekken aan het voeren met de koppensnellende Saudi's om olie-aankopen in Yuan af te wikkelen. Via het eigen Chinese clearingsysteem dat al jaren in ontwikkeling is, is dat geen enkel probleem. Gisteren waren de Indiërs aan de beurt, om rechtstreeks olie vanuit Rusland aan te kopen, aan een ferme "discount". Maar ja, navelstaarders zien dat allemaal niet hé.
![]() |
![]() |
#18477 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18478 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18479 |
Minister-President
|
![]() For starters, de kracht van de dollar is niet gebouwd op goud of olie maar economische en militaire dominantie.
![]() |
#18480 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |