![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijheid van meningsuiting is een recht van een individu tegenover de staat. Niet ten opzichte van individuen onder mekaar. Ik veronderstel dat in jouw woning er ook geen vrije meningsuiting is. Als een gast in jouw woning echt teveel begint te zagen, dan kieper jij hem of haar toch wel buiten? Ik pleit op dit privaat forum voor enig respect voor de medeforummer. Hou je aan het onderwerp dat de draadopstarter stelde, zonder daarom al te strikt te zijn. Begin desnoods een eigen nieuwe draad.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de techniek zelf is gevaarlijk. Voor mij staat het gelijk aan het afvuren van een kogel naar "de andere kant". Met een verkenningsvliegtuig vanuit "onze kant" of vanuit een satelliet goed uitkijken, dat is no problema. Handel weigeren is no problema. Niemand kan je verplichten om dingen te kopen of te verkopen met iemand die jij vindt dat het jouw vriendje niet is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Negationisme is strafbaar, antivaxxers met een medische achtergrond worden geschorst
domheid of onwetendheid is geen misdrijf, het bewust verspreiden van leugens wel Er zitten hier teveel -isten of dit forum en te weinig middenveld |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Eeuwen na het Kanaat van de Krim dus (de tijd van de aanvallen op Slavische dorpen waar naar werd verwezen).
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 16 maart 2022 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat vermeden moet worden is dat de US direct gelinkt wordt aan ‘activiteiten’ in Oekraine.
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de neocommies de afscheuring van de oostelijke republieken hebben gesteund met materiaal én manschappen en meegevochten hebben tot nu toe ( met de dodelijke burgervlucht MH517) dat willen de leden van het leugenpaleis niet toegeven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En over het neerhalen van dat vliegtijg. Wie twijfelt er hier aan dat het door een Russische luchtafweerraket neergehaald is?
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wel gek dat de Oekraïnse strijdkachten met die wapens zo gemakkelijk een vliegen doel kunnen neerhalen. Gek dat ze die wapens kunnen bedienen. Bij de raketaanval op het militair trainingscentrum aan de Poolse grens, was 1 van de uitspraken, dat men nog niet wist of er buitenlanders onder de slachtoffers waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb wel de regels van de forumoprichter en co gelezen. (en af en toe voor een overtreding ervan, een sjotje tegen mijn kloten gekregen; een paar keer na een lafhartige verklikking door een laaghartige idioot)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Hoezo? Als rebellen met succes Stingers kunnen gebruiken in Afghanistan en Syrië, dan zullen reguliere militairen dat ook wel kunnen. Zeker tegen helikopters.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wat een amerikaanse generaal onlangs ook zei : de Javelin (tegen tanks) zowel als de Stinger (tegen vliegtuigen) kunnen gebruikt worden door iemand na 1 uurtje opleiding. Richten, en afvuren. De rest doet de raket autonoom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klinkt zoals bij de NMBS, op managersnivo.
![]() |