![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#18661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, ook dat is je recht.
![]() |
![]() |
#18662 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://khpg.org//en/1453412775 Moet Rusland dan niet eerst een militaire actie opzetten om het land te "zuiveren" van nazi's in eigen land?...
![]() |
![]() |
#18663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zenders van Medvedchuk waren niet echt pro-Russisch, anders zouden ze nooit Azov leden interviewen. Het waren de laatste kritische media in Oekraine, die op de ellenlange zwarte lijst belandden. Wie verkozen wordt in Oekraine maakt trouwens niet meer echt uit, de echte macht ligt bij het leger en politie, in handen van Azov militanten. Een staat binnen de staat. https://www.reuters.com/article/us-c...-idUSKBN1GV2TY Wagner is niet neo-nazi. Heeft zelfs geen ideologie behalve trouw aan het Kremlin. Laatst gewijzigd door tomm : 17 maart 2022 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ik afkomen met RT als bron zou u dat ook niet aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() g
Laatst gewijzigd door tomm : 17 maart 2022 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij zult bepalen welke mening onjuist is, en dus verboden moet worden?
Laatst gewijzigd door tomm : 17 maart 2022 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18667 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik begrijp het wel. Het ergste wat zijn regime kan overkomen is een Oekraïne dat welvarender wordt dan moeder Rusland. Dat zou echt het einde van zijn regime betekenen. De "neo-nazi's" zijn evenzeer de oorzaak van de invasie als de biolabs, de WMD, het water in de Krim, of wat ook het volgend excuus is. Citaat:
Waarom heeft een president een privémilitie nodig? Ken je andere voorbeelden in de recente Europese geschiedenis? ![]()
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 17 maart 2022 om 10:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen worden hier gemanipuleerd en hebben het zelfs niet door.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18669 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ontken je het probleem van anti-semitisme in Rusland/Donbass misschien? Of denk je dat het (veel?) minder erg is in Rusland dan in Ukraine?...
![]() |
![]() |
#18670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik steun Oekraïne volledig in het conflict, maar dat wil niet zeggen dat er bij Oekraïne geen problematische aspecten zijn (waarvan Azov een zeer belangrijke is). Maar heel het Azov gedoe wordt ook gigantisch opgeblazen. Oké, het is moeilijk verdedigbaar om zo'n regiment op te nemen, maar als we Rusland geloven zit Azov overal. Het gaat over een relatief beperkte groep hé. Niet over een organisatie met een miljoen leden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18672 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En dan door diezelfde propagandamachine gemanipuleerd werden om die invasie te bewierroken. Vreemd, hé? Maar, en ik zie dat Voltian al een gelijkaardige vraag gesteld heeft: wat met neo-nazi's en antisemitisme in andere landen? Wat met Rusland zelf?
![]() |
![]() |
#18673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand in de ex-SU ziet Oekraine als een voorbeeld. Zelfs in Moldavie niet. De mensen die Jan Balliauw interviewde in Moldavie waren pro-Russisch. (te zien in journaal van VRT gisterenavond) Ere aan wie ere toekomt Balliauw zei dat dat de opinie was van iedereen die hij interviewde. In Moldavie zijn mensen niet bang van Azov. Je merkt ook dat de vluchtelingen uit Mariupol in de gaten werden gehouden door gewapende mannen. De VS maakten ook gebruik van prive-milities onder andere in Irak. Wagner is bedoeld voor operaties waarbij Rusland officieel niet betrokken is, een gekende VS taktiek. Wagner is strategisch, heeft niets met nazisme te zien. Laatst gewijzigd door tomm : 17 maart 2022 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://twitter.com/newsburko/status...41684339261440 Maar ik geef toe: de Wagner groep is als organisatie zelf niet neo-nazi. Dat is bij Azov wel veel duidelijker. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 maart 2022 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.dw.com/en/fact-check-ukr...lot/a-60951825 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18676 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zulke milities trekken nu eenmaal extreme gevallen aan. Dat is in elk land zo. Ook bij ons zul je in het leger veel mensen vinden met fascistische sympathieën. Denken dat Rusland daar immuun voor is, is ongelooflijk naïef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18678 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Azov is niet eens strategisch. Het is niet onbelangrijk (zie één van mijn vorige posts over wat ik over neonazi's in Oekraïne en elders denk). Azov is echter een flauw en doorzichtig excuus om Poetins misdaden goed te praten. Gratis advies, tomm: het pakt niet.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 17 maart 2022 om 10:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had inderdaad niet gedacht dat er een invasie zou plaatsvinden dat klopt. Die vond toch plaats en ik vond het geen goede beslissing. Maar de extreme reacties geven wel aan dat Poetin gelijk had en dat het Westen plannen had om Oekraine om te vormen tot een anti-Russisch bastion. Je ziet ook dat de nazi-milities in het bezit zijn van gesofistikeerde Amerikaanse oorlogswapens. Oo termijn zou dit zeker een grote bedreiging voor Rusland zijn, en nog meer voor de pro-Russische republieken in Donbas, die al (en nog steeds) non-stop bestookt worden. (waar je in de westerse media niets over hoort) Door de invasie zijn mijn ogen opengegaan. Oekraine is een arm en miserabel land maar wel met tot de tanden gewapende nazi-milities. Dat plaatst de Russische beslissing in een ander licht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland ziet dat absoluut niet als een bedreiging. Wat Rusland niet aanvaardt zijn de nazi milities, het feit dat men probeert Russischtalige regio s te " Oekrainiseren", NAVO aanwezigheid, aanvallen op de pro-Russische republieken, etc. |
|
![]() |
![]() |