![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VS kan bv makkelijk bevestigen of ontkennen dat er Russische vliegtuigen in de lucht waren die dag in die streek. Ze zeggen echter niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deze zullen binnenkort ter plaatse gaan kijken, eens ze nog wat nazi's geneutraliseerd hebben. En er zijn er nog een pak onderweg.
https://www.youtube.com/watch?v=XjZRjZ2Q8UY |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Het idee dat Oekraïne zijn eigen burgers bestookt is zo van de pot gerukt dat alleen totaal gehersenspoelden dat geloven 2. Zelfs al zou de USA dat bevestigen dan zou dat voor de complotdenkers hier een extra reden zijn om net het tegenovergestelde te geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel me volgende vraag. Wat heeft Putin erbij te winnen om een concertgebouw met schuilende mensen te bombarderen? Aan de andere kant stel ik me ook de vraag wat de Oekrainers of Amerikanen erbij te winnen hebben om dat te doen? Ik heb geen idee en het enige wat ik zie is dat de beschuldigingen over en weer vliegen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan slechts hopen dat het Westen er in slaagt om zoveel mogelijk Javelin antitankprojectielen en Stinger-raketten het land binnen te krijgen. Tijdens de jaren tachtig was dit ook zeer efficiënt gebleven voor de Afghanen om de Russki’s uit hun land buiten te jagen.
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp me niet verkeerd. Rusland heeft niets te zoeken in het soevereine land Oekraine, maar ik begrijp helemaal niets van de taktiek om doelbewust burgerdoelwitten aan te vallen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De steden onder controle van de separatisten worden al regelmatig gebombardeerd door Oekraïne. De Russische uitleg wordt meer en meer geloofwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de Kiev nazi's hun eigen volk bombardeerden, was al een geprepareerde leugen voordat de eerste bom effectief viel 99% van de Oekraïners haten communisten en Poetin, bewijst gij maar eens het tegendeel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op youtube worden alternatieve opinies in hoog tempo verbannen, maar Odysee biedt uitkomst.
De Navo heeft de Russische inval in Oekraïne uitgelokt - Stan van Houcke en Kees van der Pijl https://odysee.com/@CafeWeltschmerz:...van-der-pijl:6 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 17 maart 2022 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ofwel beschiet men deze doelen bewust om de bevolking psychisch te kraken ofwel weet men niet waar men wat heeft laten vallen En er is, voor de zwakzinnige complotdenkers onder ons nog een derde verhaaltje : Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De demonisering van Poetin is al jaren aan de gang! Wel, wel! Dan moet hij natuurlijk maar Oekraïene binnenvallen. Te gek voor woorden. Ter hunne verdediging : het is natuurlijk en rotjob en quasi een hopeloze taak het onverdedigbare te verschonen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 17 maart 2022 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
citaat De Groene: We zijn er de laatste jaren in het Westen aan gewend geraakt Poetins propaganda-apparaat te zien als een machtige desinformatiemachine, die door een slimme verspreiding van nepnieuws, en trollenfabrieken die maakten dat in democratieën steeds meer mensen serieuze media gingen wantrouwen, het Westen wist te destabiliseren. Voorbeelden: het Nederlandse Oekraïne-referendum, Brexit, de verkiezing van Trump, het verzet tegen de coronamaatregelen. Op grond daarvan had je misschien kunnen verwachten dat de op 24 februari begonnen oorlog begeleid zou worden met een op de westerse vijand gerichte propagandaoorlog zonder weerga. Maar nee: bij het begin van de oorlog leek het apparaat voor Russische propaganda in het buitenland eerder in elkaar te storten. Nog voordat de westerse regeringen hun verbod hadden kunnen effectueren, waren de Engelse, Franse, Duitse en Spaanse versies van het propagandastation RT (vroeger Russia Today) al opgeheven en hetzelfde gold voor veel edities van de websites van Sputnik. Het infuus met desinformatie uit Rusland was plots afgekoppeld, wat voor vaste afnemers in de hele wereld die in eigen land de Russische boodschappen verder verspreidden even wennen geweest moet zijn. https://www.groene.nl/artikel/een-voor-allen Laatst gewijzigd door cato : 17 maart 2022 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
|
![]() Citaat:
https://m.youtube.com/watch?v=Qr3V3QjH83c |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
|
![]() Ik vrees dat het slechts een kwestie van tijd is voordat deze stem uit Oekraïne weggecensureerd wordt.
https://m.youtube.com/watch?v=6AcFx5i7Ngs |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |