![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poetin verdwijnt plots minutenlang van televisie tijdens toespraak
Citaat:
Sanitaire noodstop? Wat was er juist aan de hand? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() anonymous ? een voetzoeker in het publiek ? masker van de dubbelganger kwam los ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou er iets verborgen geraakt zijn, door hun beslissing om alle live uitzendingen toch in uitgesteld relais te tonen. Een uitstel van iets van twee minuten, als ik me goed herinner?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() niet zo onrealistisch, gezien het gemor bij de 'stazitelevisie', een saboteur
Die leugens zijn zo simplistisch geworden dat iedere Rus met een stel hersens fronsrimpels begint te krijgen, zelfs de ussr ambassadeur bij de VN lijkt niet in staat van gesofisticeerd te liegen, 'bombardement op theater' weet ik niets van ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kn ook propaganda zijn, maar hierbij een Twitter link met beelden van BBC producer Will Vernon die schijnbaar beter geïnformeerd is.
Russen bij Poetin-bijeenkomst zeggen dat ze onder druk werden gezet om aanwezig te zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs in Neurenberg zag het er 'spontaner' uit, epic fail van een amateurdictator |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die uitzending was niet live, om te voorkomen dat volksverraders zoals die nieuwslezeres de boel komen verstoren.
Uiteraard kunnen verraders de montage wel hebben gesaboteerd. Maar goed, de opkomst was gigantisch, veel meer dan Trump en zeker Biden op de been kunnen brengen. Hopelijk krijgen we nog veel meer van dit. Een groots leider die zijn volk toespreekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() "het was een groot feest ter herdenking van 8 jaar aansluiting van de Krim"
...eh, is acht jaar zo'n speciale verjaardag? ... of was dit feestje al geregeld om een andere aansluiting te vieren, die helaas iets minder vlot verloopt dan verwacht ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij opviel bij het kijken naar de beelden in een nieuwsuitzending is dat er tijdens dat 'optreden' er niemand te vinden was met een sniper-gun want dan had het een héél ander 'feestje' kunnen geweest zijn. Ok, bewaking zal er wel genoeg geweest zijn. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het goede nieuws is dat de westerse burgers nu gezien hebben waar de 'echte' vijand zit, Marie Le Pen en onze geheelonthouders het VB en de PTB-PVDA zullen verschrompelen tot miezerige partijtjes, en groen helaas zitten ze alweer in een regering met een crisis waarbij hun incompetentie weer overduidelijk is Democratie is toch zo slecht nog niet precies |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doet me aan de film 'Romancing the stone' denken , de scene van het optreden van el dictator ![]() Laatst gewijzigd door edwinp : 18 maart 2022 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen zag Kathleen Turner (1954) er best nog leuk uit. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Poetin is één van de weinige leiders met keizerlijke allures en niemand heeft zo veel gestreden tegen de westerse liberale wereldorde.
|
![]() |
![]() |