![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#18801 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik spreek je later!
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 18 maart 2022 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18802 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is natuurlijk niet zo. En het is ook niet zo dat het nu OK zou moeten zijn omdat er in het verleden al soortgelijke dingen gebeurd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een intern Russische mening:
Aleksandr Dugin - Putin is Liberal DemocratEen figuur, deze Alexandre Douguine: Alexandre Guelievitch Douguine, né a Moscou le 7 janvier 1962,
![]() |
#18805 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aleksandr Dugin schreef een klassieker over de post-Sovjet Russische geopolitiek:
Fondamentaux de géopolitique : l'avenir géopolitique de la Russie
![]() |
#18807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Programma Dugin: de VS isoleren en intern verzwakken. De Brexit is fantastisch. Het Oude Continent onderverdelen in een Russische invloedssfeer en een franco-duitse invloedssfeer. Expansie in Centraal Azië ten nadele van China.
Om dit te bereiken: een russo-islamistische alliantie, de liquidatie van de navo. De figuur Dugin meldt: "de strijd is niet gedaan". Dugin kan omschreven worden als een Russische nationalist. Dugin zet Putin weg als eerder een globalist.
![]() |
#18808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weten we maar pas waarom er een Z op die tanks is geschilderd.... ![]() Ze fikken als de beste .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mariupol bijna gevallen. En een ding is zeker, nooit wordt deze stad nog een deel van Oekraine, want hoort bij Donbas.
De Azov zitten als ratten on de val. Op dit eigenste moment worden ze een voor een uitgeschakeld door speciale commando s. Eens de stad stevig on Russische handen zullen we de andere kant van het verhaal horen. Wel toch de Russen, Chinezen, etc. Wij krijgen niets te horen dat afwijkt van de partijlijn, die luidt "stoute, duivelse Russen vermoorden onschuldige Oekraiense babies". Laatst gewijzigd door tomm : 18 maart 2022 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18811 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat machtige Russisch leger ging daar even overheen walsen ... Doeme ,te weinig naft en géén eten ,en dan gaat de macdo vestigingen ook nog een keer toe ,lap héél de bevoorrading van den armee naar de knoppen... Het lijkt mij dat ze zich schromelijk aan het mispakken zijn .... Maar kom,elke dooie Rus wordt dan vanzelf een goeie Rus in de Poetin doctrine hé .... Dat hem dan twee meter onder de grond is geëindigd deert Vladimirke himself niet hé... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mariupol is nog een kwestie van dagen. Azov's die de stad willen verlaten wordt gevraagd het hemd uit te trekken. Om de huid te tonen. Zodat gecontroleerd kan worden op nazi-tattoos.
![]() |
#18814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze krijgen dik op hun Russische kloten , alleen de overmacht wat aantal qua soldaten ,pantservoertuigen ,tanks ,artillerie en vliegtuigen betreft houden uw heimatland nog een beetje overeind .... We lezen dit immers af aan de Russische agressie die nu volop gaan om burgerdoelen plat te bombarderen om zo de moraal van de tegenstander te kunnen breken ... Dat volkje dat u verdedigd is heus niet beter dan diegenen die ze destijds in 1945 verslagen hebben , we zien ze nu nét dezelfde middelen toepassen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meten jullie de vooruitgang van dat stoere Russische leger eigenlijk per dag .... Per centimeter ofzo.... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord, ietwat groenig oplichtend in den donker.
![]() |
#18817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#18818 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
No Nazis in Ukraine, huh? Some people are asking about the connection between Ukrainian
![]() |
![]() |
#18819 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij alleen af ,of we in Vladimir land nét hetzelfde zouden mogen zeggen als de pro Russische heren het in ons land wel mogen...
Ik vrees echter dat dit niet het geval zal zijn.... Allemaal op werkkamp hier ,dat zal ons dan wel terdege leren om de kleine Russiche keizer te durven bekritiseren ,en als we terugkomen daarvan worden we allemaal tot levenslang veroordeeld tot het rijden met een lada 2110 tot het eind onzer dagen.... En dat is pas een straf hé... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |