![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In het kort: uw bericht is niet bepaald gesteund op veel waarheden. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als China en India goedkoper kunnen inkopen in Rusland, dan verminderd dat de druk op de wereldmarkt. En dus is dat positief voor ons en tegelijkertijd betekent dat ook lagere inkomsten voor Poetin zijn oorlogskas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Kan ook zijn dat er sloopwerken zijn, gebouw is toch buiten gebruik. ![]() Laatst gewijzigd door Philemon : 22 maart 2022 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/L4fvsFnzg4A Politici hebben evenveel verstand van economie als van wetenschap, dat zou toch duidelijk dienen te zijn.
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 22 maart 2022 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lees de Russische kranten...Zelfs in die putin-verering en Rusland uitgezuiverde schrijfsels worden de laatste weken elke dag voorbereidingen beschreven om de sanctie-periode door te komen, naast waarschuwingen dat het een harde tijd gaat worden met extreme werkloosheid, armoede en misschien zelfs voedseltekort. Stop dus aub met dergelijk gezwets ! Ter zake geïnformeerde mensen kloppen zo geen onzin uit hun botten of kletsen zo geen lulkoek uit hun nek.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom natuurlijk dat de Roebel de afgelopen tijd HEEL stabiel is gebleven. Rusland had immers alles voorzien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vandaag merkte ik dat de LUKOIL benzine stations gewoon open zijn en hun brandstof gewoon verder aan de man brengen.
Citaat:
M.i. waren er ook Russische maatschappijen en hun producten bij betrokken. Hoe kan dan LUKOIL verder operatief blijven?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gouverneur van de Russische Nationale Bank moet zowat de moeilijkste job met financieel/politiek/economische verantwoordelijkheid op de Planeet zijn tegenwoordig....
Laatst gewijzigd door kelt : 23 maart 2022 om 06:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Na wat zoekwerk merkte ik dat alleen Shell geen brandstof meer zou of gaat produceren met olie uit Rusland. Hoewel ik toch hun woorden met een korrel zout neem en niet direct aanneem. Net zoals bij gas, waar schijnbaar veel mensen de thermostaat een graadje lager hebben gezet, kunnen ook wij die paar centjes Lukoil korting links laten liggen. Ik wil graag ook mijn steentje, hoe klein ook bijdragen. Het is Schell geworden voor mijn wagen, onder voorbehoud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het bevriezen van buitenlandse tegoeden lijkt me hierbij eerder een evidentie en één van de eerst zaken die men wel zou voorzien. Ik weet dan ook niet waar u het haalt dat dit pertinent onwaar is. Tenzij u dagelijks een briefing van het Kremlin krijgt.
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen heeft Rusland de Amerikaan die op het ISS zat terug veilig naar de aarde gebracht. Desescalatie is nog steeds mogelijk. Maar het zal lang duren en men dient zich te onthouden van hate speech indien men een weg naar vrede wil open houden. Laatst gewijzigd door Bach : 23 maart 2022 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reactie Rusland: "OMG wij zijn het slachtoffer van het racistische Westen" ![]() |
|
![]() |
![]() |