![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#19261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al eens nagedacht? Waarom trekken die Oekraïners niet naar Rusland, dat Slavische Moederland dat hen kwam bevrijden van de nazi's uit Kyiv? Daar gaat die prietpraat van Poetin...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De landen die putin in al zijn agressiviteit bij mekaar heeft gebracht op een paar weken is hallucinant. En wij maar pontificeren wat voor ne stouterik het is.
![]() |
![]() |
#19264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19265 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Russiche economie is de helft van die Frankrijk. Het is duidelijk welk land eerder op de knieën gaat. De Russen zetten nu al paradevooertuigen in bij gebrek aan echt materiaal.
![]() |
![]() |
#19266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt? Zijn het nu vriendjes geworden? Dan verneem ik graag wanneer de nieuwe boezemvrienden een akkoord hebben over Kasjmir!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19267 |
|
![]() Geen betere riposte?
![]() |
#19268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zijn al aan het bedelen aan de Chinese poort. Ondertussen wordt er ook materiaal bijeengeharkt in Zuid-Ossetië en probeert men Loekasjenko verder onder druk te zetten om zijn troepen in de strijd te gooien. Ja, het gaat het toch zo goed...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19270 | |
|
![]() Citaat:
Hoe provinciaal.
![]() |
![]() |
#19271 | |
|
![]() Citaat:
Zijn dat uw nieuwe vriendjes? Allez, Jan, zeg nu eens concreet wat ge wilt. Putin speelt hetzelfde smerig spel, op deze ogenblik beter dan de andere smeerlappen. Eens of niet?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 maart 2022 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U speelt het spelletje van mist spuien, maar een argumentatie zien we niet. Ik hoef geen concrete zaken aan te brengen voor uw wilde complotfantasieën, hoor. Aan u de eer. Ik wacht wel wat u wil voorleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19274 | |
|
![]() Citaat:
Speelt putin het spel op deze ogenblik beter of niet?
![]() |
![]() |
#19275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Zelfs de in enige oorlog die de mee gewonnen hebben moesten ze via Moermansk nog geholpen worden door de geallieerde konvooien hé... Laatst gewijzigd door Svennies : 22 maart 2022 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19277 | |
|
![]() Citaat:
Het is wat ik bedoel met te zeggen dat putin het geopolitieke spel op deze ogenblik beter speelt. En is zeg dat, gedetacheerd van de vreselijke werkelijkheid die dat spel met zich meebrengt. Een vreselijke werkelijkheid die oorlog is. En toch, willen we hiervan leren, en overleven, moeten we de emotionele kant kunnen loslaten. Mij gaat het er niet over wij gelijk heeft of krijgt. Leren en overleven, iets waar oekrainers die geen nazis zijn ook mee bezig zijn. Iets waar russen, die geen putin zijn, ook mee bezig zijn.
![]() |
![]() |
#19278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een invasie in een onafhankelijk land dat zijn eigen koers wil varen kan niet zomaar getolereerd worden...
Militaire agressie dus ,en daarbij gebruikmaken van verboden munitie om de burgerbevolking te attaqueren... Schoon leger hé , doneert maar een vat petrol ,ze hebben het blijkbaar héél hard nodig ,zo te zien geraken nergens nog écht vooruit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19279 | |
|
![]() Citaat:
Van het meest atlantistisch schrijfsel tot het meest oosters schrijfsel. En dan tracht ik mijn mening te vormen, die gevormd wordt door daar hard over na te denken, over al die schrijfsels. En mijn mening is dat de as van de wereld aan het verschuiven is, as we speak. En dat de rus niet aan het verliezen is. Nogmaals, wat denkt U? En bronvermelding is NIET nodig.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 maart 2022 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |