Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2022, 13:17   #281
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Waar haalt u deze onzin toch Oma ?
Myocarditis en pericarditis zijn weldegelijk gedocumenteerde bijwerkingen hoor.
Oud 24 maart 2022, 14:04   #282
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Maar dit alles is maar toeval en heeft toch zeker helemaal niks te maken met de covid-vaccinaties?
Ja.

En als dat wél aan vaccinatie te wijten zou zijn, dan is dat aan jou om dat (niet indirect) te bewijzen. Er is nergens een rechtstreeks verband tussen hun dood en vaccinatie (die maak jij zelf in je hoofd).

Problemen:

- Wat jij de leugenmedia noemt zijn de media die met bronnen werken en journalistieke onderzoeken doen maar niet altijd zeggen wat je graag hoort, en wat jij betrouwbaar noemt zijn dubieuze sites zonder bronvermeldingen die wel zeggen wat je graag hoort. Louter omdat ze bevestigen wat jij vermoedt is het voor jou "correct". Je moet even kritisch zijn naar jezelf dan naar anderen toe. Met een instelling "ik heb per definitie gelijk dus iedereen die dat bevestigt is slim en iedereen die dat betwist is dom" daar kom je niet ver mee in het leven. Ben jij wel tevreden met jouw leven nu? Zoniet, ben je zeker dat dat allemaal aan anderen ligt?
- Het is niet zeker of iedereen op die lijst wel degelijk gevaccineerd is. Ik zie dat toch nergens staan
- Je bent niet duidelijk vanwaar je die lijst haalt. Of heb je elke naam 1 voor 1 opgezocht om te checken of het klopt? En je weet ook dat ze allemaal gevaccineerd zijn blijkbaar. Dat heb je uiteraard ook allemaal opgezocht om te checken. Dat zou anders nogal dom zijn.

Wat je nu eigenlijk moet bewijzen:

1. Aantonen dat de lijst opmerkelijk veel langer dan dezelfde periode in 2019.
2. Aantonen dat iedereen erop gevaccineerd is (hun vaccinatiepaspoort vragen)
3. Medische verslagen opladen van elke persoon zodat we kunnen zien dat er een rechtstreeks verband is tussen het vaccin en de dood en dus uitsluitsel dat het bvb door doping, zware trainingen, slaaptekort, blessures, of een combinatie daarvan is.

Succes!
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 14:19   #283
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

voila, ik ben ook weer opgenomen in de statistiek. Sterk positief, met als enige symptoom een loopneus
Oud 24 maart 2022, 14:36   #284
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Maar ge moogt zeggen wat ge wil hoor. Ik ben akkoord dat verschillende meningen een beter genuanceerd beeld geven. Maar als het totaal irrelevant is mag ik dat ook zeggen.

Zelfs al zou iedereen hier zijn ervaringen geven, dan nog is de populatie te klein om deftige conclusies te trekken omdat je variantie te groot blijft.

Ik wil je niet het zwijgen opleggen, ik wil dat je met deftige argumenten komt
Niet alles hoeft een eindeloos debat te zijn waar mensen naar bronnen vragen en andere bewijzen.
Ik ervaar na massale vaccinatie pas de aanwezigheid van een virus. Zelf recent genezen en deze variant treft precies ook kinderen, maar het is precies erger bij gevaccineerden.
Oud 24 maart 2022, 14:43   #285
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ja.

En als dat wél aan vaccinatie te wijten zou zijn, dan is dat aan jou om dat (niet indirect) te bewijzen. Er is nergens een rechtstreeks verband tussen hun dood en vaccinatie (die maak jij zelf in je hoofd).

Problemen:

- Wat jij de leugenmedia noemt zijn de media die met bronnen werken en journalistieke onderzoeken doen maar niet altijd zeggen wat je graag hoort, en wat jij betrouwbaar noemt zijn dubieuze sites zonder bronvermeldingen die wel zeggen wat je graag hoort. Louter omdat ze bevestigen wat jij vermoedt is het voor jou "correct". Je moet even kritisch zijn naar jezelf dan naar anderen toe. Met een instelling "ik heb per definitie gelijk dus iedereen die dat bevestigt is slim en iedereen die dat betwist is dom" daar kom je niet ver mee in het leven. Ben jij wel tevreden met jouw leven nu? Zoniet, ben je zeker dat dat allemaal aan anderen ligt?
- Het is niet zeker of iedereen op die lijst wel degelijk gevaccineerd is. Ik zie dat toch nergens staan
- Je bent niet duidelijk vanwaar je die lijst haalt. Of heb je elke naam 1 voor 1 opgezocht om te checken of het klopt? En je weet ook dat ze allemaal gevaccineerd zijn blijkbaar. Dat heb je uiteraard ook allemaal opgezocht om te checken. Dat zou anders nogal dom zijn.

Wat je nu eigenlijk moet bewijzen:

1. Aantonen dat de lijst opmerkelijk veel langer dan dezelfde periode in 2019.
2. Aantonen dat iedereen erop gevaccineerd is (hun vaccinatiepaspoort vragen)
3. Medische verslagen opladen van elke persoon zodat we kunnen zien dat er een rechtstreeks verband is tussen het vaccin en de dood en dus uitsluitsel dat het bvb door doping, zware trainingen, slaaptekort, blessures, of een combinatie daarvan is.

Succes!
Ik hoef geen verband van gezondheidsschade door vaccinatie te bewijzen of aan te tonen want dat bewijs werd al geleverd.

Wie echter blijft beweren dat er geen verband kan zijn van gezondheidsschade na vaccinatie, die heeft de bewijslast dat vaccins veilig, werkzaam en zonder schadelijke bijwerkingen zijn, niet andersom.

Máár de beperkte werkzaamheid werd al bewezen doordat er intussen al 2 prikken en 2 boosters nodig zijn.
Onmiskenbaar bewijs van falende werkzaamheid van vaccins door noodzakelijke herhaling van vaccins door hun dalende bescherming.

Door de lijst van vaccinfabrikanten zelf met (voorlopig) 1291 schadelijke bijwerkingen wordt tegelijk bewezen dat de vaccins niet veilig zijn én wordt het verband tussen (experimentele!) vaccinatie en gezondheidsschade/vaxslachtoffers overduidelijk én officieel toegegeven.

Jij wil zo graag de medische verslagen en de vaccinatiepaspoorten van de vaxslachtoffers op die lijst als bewijs omdat je het niet gelooft?
Wel, vraag ze dan maar op, ze staan er allemaal met naam en toenaam op, laat je maar eens goed gaan.
Succes ermee!
Oud 24 maart 2022, 17:56   #286
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
voila, ik ben ook weer opgenomen in de statistiek. Sterk positief, met als enige symptoom een loopneus
Dankzij de vaccinaties. Anders lag je nu in het ziekenhuis.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 19:40   #287
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Dankzij de vaccinaties. Anders lag je nu in het ziekenhuis.
het is mijn tweede besmetting, maar ben niet gevaccineerd. Zullen het dus maar steken op mijn natuurlijke immuniteit
Oud 24 maart 2022, 19:44   #288
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het wordt in feite moeilijker om nog een niet positieve te vinden.

In mijn omgeving is het nu echt de ene na de andere.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 19:45   #289
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het is mijn tweede besmetting, maar ben niet gevaccineerd. Zullen het dus maar steken op mijn natuurlijke immuniteit
Ik denk dat Jan Janssen bedoelde: dankzij de vaccinaties van anderen..

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 24 maart 2022 om 19:47.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 20:07   #290
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Ik denk dat Jan Janssen bedoelde: dankzij de vaccinaties van anderen..

ik ben besmet door een gebooste. Tijdens een etentje met ex-collega's. Allemaal positief nu

Ik had het niet gekregen als het CST nog in voege was, en het restaurant effectief mijn CST had nagekeken (iets dat de laatste maanden, zelfs tijdens code oranje en rood, nagenoeg nooit gebeurd is) en ik dus niet binnen zou mogen omdat ik geen CST heb. Mijn excollegas die wel geboost zijn zouden dan veel aan hun CST gehad hebben

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 24 maart 2022 om 20:11.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 20:09   #291
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het wordt in feite moeilijker om nog een niet positieve te vinden.

In mijn omgeving is het nu echt de ene na de andere.
idd, ik zie dat ook rondom mij. Allemaal geboost ook
Oud 24 maart 2022, 21:19   #292
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom niet?

Omdat je besmet bent geraakt voordat de vaccins beschikbaar waren en een vaccinatie niet veel toevoegt aan een doorgemaakte infectie qua immuniteit (is dat zo?)

tx
Oud 24 maart 2022, 21:36   #293
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ik ben besmet door een gebooste. Tijdens een etentje met ex-collega's. Allemaal positief nu
Ik had het niet gekregen als het CST nog in voege was, en het restaurant effectief mijn CST had nagekeken (iets dat de laatste maanden, zelfs tijdens code oranje en rood, nagenoeg nooit gebeurd is) en ik dus niet binnen zou mogen omdat ik geen CST heb. Mijn ex-collega's die wel geboost zijn zouden dan veel aan hun CST gehad hebben
Wat een onverantwoordelijk gedrag! U zomaar wagen in een vergadering van recent gevaccineerde ex-collega's! U lijkt wel pater Damiaan op Molokai.
Oud 24 maart 2022, 21:37   #294
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
idd, ik zie dat ook rondom mij. Allemaal geboost ook
Ja ik ben geboost en heb nog geen covid gehad niettegenstaande ik weinig oplet soms wel tamelijk onvoorzichtig. Ik ga daar geen conclusies uit trekken zoals hier de norm is.
Nu is er een majoriteit van griepepidemie en ik ben ook daarvoor gevaccineerd. Ook nog geen griep gehad maar daar trek ik ook geen conclusies uit.
Het blijft een kwestie van toeval of malchance denk ik of slechte zwakke gezondheid. Ik voel de behoefte niet voor een justificatie van wel of niet.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2022, 23:38   #295
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Iedereen gelooft wat ie wil, dat zal mij worst wezen, maar het feit blijft dat er steeds meer jongere en gezonde mensen zomaar doodvallen, "toevallig" na het begin van massale vaccinatie en dat kan dus maar één oorzaak hebben.
Dat is logica en onweerlegbaar. 1+1=2 tenzij je niet kunt of wil tellen.
En als je de oorzaak denkt te kunnen leggen bij het coronavirus, dan vergeet je gemakshalve dat er tijdens de hele periode dat het sars-covid2/corona virus woedde, geen enkele jongere ziek werd, laat staan stierf aan of door het coronavirus.
Jongeren zijn nooit een risicogroep geweest.
Dat haalt jouw insinuatie volledig onderuit als zou het virus de oorzaak kunnen zijn van de enorme toename aan hartaanvallen/hartspierontstekingen bij jongeren.

Na analyse van statisstieken kwam men tot de conclusie dat het aantal gevallen van hartspierontsteking onder kinderen en jongeren na vaccinatie maar liefst 40 keer hoger is dan normaal.
Op 11 juni 2021 kwam de amerikaanse CDC zelfs in spoed bijeen over de onverwacht hoge aantallen kinderen en jongeren die een hartontsteking kregen na geïnjecteerd te zijn met een Covid-19 vaccin van Pfizer of Moderna.
Maar er is geen sprake van 1+1=2, al was het maar omdat het aantal hartaanvallen bij jonge mensen tijdens het sporten nooit 1 was. Die lijst van de FIFA van tussen 2014 en 2018 is zoveel malen langer dan jouw lijst over half 2021 dat het aantal mensen op jouw lijst niet uitzonderlijk te noemen is. En de FIFA heeft dus alleen maar gekeken naar voetballers.

En ja, de zeldzame ontstekingen van de hartzakjes of hartspieren na vaccinatie zijn vervelend, maar dat risico is er dus ook bij besmetting, en dan is het risico, hoewel ook nog steeds klein, ruim groter dan na vaccinatie. En dat risico is dus ook groter als je vaker of ernstiger ziek wordt.

Jij hebt het constant over onweerlegbaar bewijs, maar de cijfers laten je bewijs simpelweg niet zien. Dan kan je zoveel dik gedrukte termen gebruiken, mensen beschuldigen van niet willen zien en praten over enorme toenames en andere enge zaken als je wilt, maar daar wordt je bewijs niet sterker van.

Als je wel cijfers hebt van een statistisch onderzoek waar die enorme toename uit blijkt en waar tevens uit blijkt dat dit begon met de vaccinaties, niet met de intrede van covid zelf, dan luister ik echt graag.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 24 maart 2022 om 23:41.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2022, 08:46   #296
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik had het niet gekregen als het CST nog in voege was, en het restaurant effectief mijn CST had nagekeken (iets dat de laatste maanden, zelfs tijdens code oranje en rood, nagenoeg nooit gebeurd is) en ik dus niet binnen zou mogen omdat ik geen CST heb. Mijn excollegas die wel geboost zijn zouden dan veel aan hun CST gehad hebben
Als ik je goed begrijp heeft iedereen zich laten testen. Waarom eigenlijk ?
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat iemand met een snotneus of snotvalling zich laat testen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2022, 09:35   #297
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Als ik je goed begrijp heeft iedereen zich laten testen. Waarom eigenlijk ?
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat iemand met een snotneus of snotvalling zich laat testen.
Omdat hetgene nu circuleert mensen doodziek maakt.
Ik ben anders nooit ziek, maar was 24h knock out. Koppel (gevaccineerd) was nog zieker, 1 nu longontsteking en hun kids 40° koorts.
Oud 25 maart 2022, 10:02   #298
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik ben anders nooit ziek, maar was 24h knock out. Koppel (gevaccineerd) was nog zieker, 1 nu longontsteking en hun kids 40° koorts.
De ene doorstaat dat zonder noemenswaardige symptomen, de ander is er goed ziek van.

Maar jouw logica is dat bij dat soort klachten systematisch een covid-test wordt gedaan. Want anders weet je niet of het covid is, of griep of een verkoudheidsvirus.

Dat is toch niet werkbaar?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2022, 10:16   #299
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Van de griep kan je serieus ziek zijn hé.
Gewoon uitzweten.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2022, 10:16   #300
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De ene doorstaat dat zonder noemenswaardige symptomen, de ander is er goed ziek van.

Maar jouw logica is dat bij dat soort klachten systematisch een covid-test wordt gedaan. Want anders weet je niet of het covid is, of griep of een verkoudheidsvirus.

Dat is toch niet werkbaar?
Ik ben #antiCofa en tegen deze experimentele vaccins. Laat dat duidelijk wezen, ik heb in 2019 tot eind 2021 wat hoesters gezien, maar niet noemenswaardig. Nu in 2022 ervaar ik blijvende hoesters en doodzieke mensen in de kring.
Dat was in 2019 en 2021 niet zo.

Volgens mijn logica veroorzaakten ze een pandemie na de maatregelen en vaccinaties. Gevaccineerden blijken zwaarder getroffen dan niet gevaccineerden. Bedoelende dat ik opmerk dat ongevaccineerden sneller genezen.
Deze ervaring is waargenomen op +10 mensen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be