![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#19781 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Precies of ik op mijn werk ben (afdeling Psychiatrie) Reizen Tomm in een Waas Laatst gewijzigd door edwinp : 27 maart 2022 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Diploma van een Russische univ ten tijde van de Sovjet Unie ?
![]() |
![]() |
#19783 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19784 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben natuurlijk slachtoffer vd propaganda Al de vluchtelingen hier is een groot complot van Kiev en eigenlijk is er in Marioepol nog niets gebeurd en gaan mensen daar nog steeds gewoon naar hun werk en vieren ze nu hun bevrijding |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19785 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belarus gaat met het rood lopen
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19786 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar misschien dat China en India (toch al bijna 3 miljard mensen) daar toch wel rekening mee gaan houden. We kunnen alleen maar hopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19787 |
Burgemeester
|
![]() Zal Den Haag dit ook onderzoeken?
https://www.thegatewaypundit.com/202...-russian-pows/ Misschien dat Poetin toch wel een punt had over het de-nazificeren van oekraïne ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19788 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19789 |
Burgemeester
|
![]() Dus oorlogsmisdaden kunnen alleen maar begaan worden door het binnenvallend leger? Staat hier nochtans niets over.
https://justitie.belgium.be/nl/thema...oorlogsmisdaad |
![]() |
![]() |
![]() |
#19790 |
Parlementslid
|
![]() Net wel. Op het Yougoslaviëtribunaal werden zowel Serviers, Kroaten en Bosnische moslims veroordeeld voor oorlogsmisdaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19791 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ferre : 27 maart 2022 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19792 |
Banneling
|
![]() Genoeg om te onderzoeken, ook al is de bron een hete blonde stoot virtueel gecreërd door de FSB
wordt dit ook op channel one uitgezonden ? ik denk het niet ook weer vreemde zaken in het filmpje en waar haalt een blonde griet footage van Oekraïnse strijdkrachten Dat is ook het wijf dat de zwangere vrouw die later overleed als 'actrice' ontmaskerde Laatst gewijzigd door edwinp : 27 maart 2022 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19793 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19794 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraag is welke misdaad oekraine zou kunnen gepleegd hebben Laatst gewijzigd door 1207 : 27 maart 2022 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad op zichzelf reeds een oorlogsmisdaad. Dat is ook duidelijk als dusdanig geformuleerd op het Nürnberg tribunaal in 1946.
![]() |
#19796 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zelensky blijft maar vragen dat gans het Westen zich bemoeit met de oorlog in Oekraïne. Die is al even zot als Poetin. Snapt hij dan echt niet dat het dan afgelopen is met onze beschaving en enorme gebieden nog honderden jaren radioactief zullen blijven? Of denkt die nu echt dat Poutin het bij conventionele wapens gaat houden als geallieerde troepen de Russische troepen onder vuur gaan nemen? Ik hoop dat ook de NAVO zijn verstand niet zal verliezen en ingaan op deze waanzinnige oproep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19797 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Desondanks zijn het, als de feiten kloppen, misdaden. Wat niet wegneemt dat de weegschaal misdaden nog overduidelijk naar één kant hangt ik heb ook al beelden gezien van mensen die met huishoudfolie worden omzwachteld aan een paal of boom en daarna nog meppen ontvangen, blijkbaar het snelrecht voor plunderaars, oorlog is een onvoorstelbare implosie van het dagelijks fatsoen Laatst gewijzigd door edwinp : 27 maart 2022 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19798 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Humaan en blijkbaar niet bloeddorstig Oekraïne ten aanzien van de Russische burgerbevolking is dus bewonderend waardig ondanks de wreedheden die ze moeten ondergaan! Humane Chaos veroorzaken is perfect mogelijk via hun Oekraïense MIG'S met lange afstand rakketen. Achterbaks, zoals de russen dagdagelijks doen veilig vanuit MIG’s boven Russisch grond gebied en hun schepen in zee dat ze zich toegeëigend hebben. Eenmalige reactie van mij op Boa: gelet op de eenzijdig en horror negerende inbreng hier, behoort Boa zeker tot het trollen leger van Poetin, hoeveel zou die als smeergeld opstrijken om hier de sfeer te verzieken? Het Russisch juist vertaald naar het Nederlands met google translate? De juiste interpretatie van de agressie van staar Poetin met inzet van zijn Sla(ven)vische leger is in deze ver te zoeken.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 27 maart 2022 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19799 |
Banneling
|
![]() Er is geen enkel punt dat een agressor oorlog met honderdduizend doden en miljoenen vluchtelingen kan verantwoorden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je gediplomeerd historicus ?
|
![]() |
![]() |