![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overheden,gelijk welke overheden,kunnen en zullen bedrijven onder hun jurisdiktie desnoods DWINGEN een beetje mee te werken als er eens iets is...een oorlogje bijvoorbeeld...
LAat ons geen illusie hebben en we mogen gerust naar overal rond wijzen... Zo is er een nieuw,en mogelijk nog steeds onschuldig slachtoffer gevallen... De gewaardeerde software-beveiligingsfirma Kaspersky wordt massaal gedesinstalleerd,tot zelfs bij mijn eigen werkgever toe. Dit wordt ook uitdrukkelijk geadviseerd door steeds meer overheden.(het was begonnen met de Amerikanen uiterraard) Het is gewoon een ongelofelijk risico een Russische softwarefirma te laten "opereren" in het binnenste van het binnenste van onze computerinfrastruktuur.... jammer maar helaas... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 28 maart 2022 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een van de eerste dingen die de westerse veroveraars deden na de macht gegrepen te hebben in Libië en de moord op Gaddafi was de Libische goudreserves het land uit slepen richting VS. Laatst gewijzigd door Bach : 28 maart 2022 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door Bach : 28 maart 2022 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over de waarde van goud. Een gouden Krugerrand was in 2004 +/- 120 € waard. Nu, 18 jaar later is dat +/- 1900 €. Wat is er nog zo veel gestegen in waarde ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() kijk , kijk, een tweedekker
https://cms.zerohedge.com/s3/files/i...?itok=nhgvYPGQ https://cms.zerohedge.com/s3/files/i...?itok=dHXhcEcf |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 29 maart 2022 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
|
![]() Economic war
Oil, gas, wheat, fertilizers: the EU on the precipice Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 29 maart 2022 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een lijst van internationale bedrijven die in Rusland actief waren/zijn en hoe ze reageren op de situatie.
![]() |
#432 |
|
![]() Een loose loose more strategie wordt bevoorkeurd door de VS in plaats van de win win strategie die China voorstelt. De enige prijs die de VS voor een win win zouden dienen te betalen is haar hegemonisch project laten varen en China een plaats gunnen in een multipolaire wereld.
Rusland zegt nu dat ze haar gas niet gratis gaan leveren en vraagt (zonder de goedkope prijzen noch te leveren hoeveelheden aan te passen) betaling in haar eigen munt in plaats van geblokkeerde of te blokkeren dollars en euro's, maar de G7 (zeg maar degenen die bepalen wat er in earpiece Joe's oor gefluisterd wordt) wijst dit af. De gevolgen zullen zich vooral in Europa doen voelen als men die mannetjesputter mentaliteit niet wat terug schroeft. Laatst gewijzigd door Bach : 29 maart 2022 om 07:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() We kunnen dit heel snel oplossen, we veranderen van regering en brengen mensen aan de macht die de vlaamse belangen dienen en niet die van wat oorlogscriminelen van over de oceaan.
Maar ja, we zitten in vlaanderen, land van de laffe achterbakse patattenboeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
|
![]() Er is een nieuwe goud-raam opengegaan.
De roebel stijgt vandaag 7% in waarde. https://www.wisselkoers.nl/russische_roebel Of, we maken aan de levende lijve de "onzichtbare hand" van Adam Smith mee. Anders gezegd, je kan lang gelijk krijgen, maar je kan maar 1 keer gelijk hebben. ik ben te snel geweest. 8,5% stijging.... (1055u)
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 maart 2022 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
|
![]() Citaat:
de financiële elite beschouwt de us nog steeds als "de kolonies." lagarde zal nu snel kleur moeten bekennen. het bestaande systeem is per dag aan het afbrokkelen, en buiten een uitbreiding van de grondoorlog is er NIETS dat de eur/doll banken nog kunnen doen. Dus verwacht u maar aan escalatie, waarschijnlijk door de reeds lang voorspelde "false flag."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 maart 2022 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(...)Machinevertaling naar het nederlands: (...)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 maart 2022 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
|
![]() Citaat:
Hard money.
![]() |
![]() |
#439 | |